Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketkä näitä sukupuolineutraaleja vessoja ajaa joka paikkaan???

Vierailija
04.02.2025 |

Mä oon 33 vuotias mies ja en näe hyvänä asiana nimenomaan naisten kannalta näitä yhteisiä vessoja. Jos mulla olis tytär niin en haluaisi että siellä on samassa wc-tilassa miehiä seurana. Mä näen, että tämä nimenomaan vähentää naisten turvallisuutta ko. tiloissa, mutta ideologia edellä kun mennään niin faktojen sijaan tärkeämpää on se että päästään poseeraamaan että on parannettu (jollain käsittämättömällä tavalla) maailmaa?

Kommentit (216)

Vierailija
101/216 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tunnen nuo toimipisteet oikein hyvin. Nyt on kyse siitä, että sinä esitit väittämän, mutta et kykene antamaan faktoja tueksi. Jos tuo olisi oikea kokemuksesi, sinulle ei olisi mitään ongelmaa nimetä tuota paikkaa missä väität opiskelevasi. Kyseessä on kuitenkin pelkkä rakennuksen nimi.

Minä opiskelen kyseisessä oppilaitoksessa. Se on fakta. Sinä et pysty vihjeistäni huolimatta selvittämään, mikä rakennus on kyseessä. Jos olet niin kovin kiinnostunut, luettele ne muka tuntemasi rakennukset tänne, niin autan eteenpäin.

Tuo kiemurtelusi on suorastaan nautinnollista seurattavaa.

Miksi yrität väkisin edelleen pitää kiinni tuosta valheesta, kun se on jo paljastunut moneen kertaan?

Et siis edelleenkään ole saanut selvitettyä, mitä toimipisteitä Taideyliopistolla on keskustan alueella? 😂

Vierailija
102/216 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun tytär ei voi sit koskaan matkustaa junalla. Siellä on ollut iät ja ajat sukupuolineutraalit vessat.

Tässä ei nyt puhuta yhdestä pienestä vessakopista, vaan isosta vessasta, missä paljon koppeja, ja miehet ja naiset siellä yhdessä.

No sun tytär ei voi koskaan sitten alkaa seurustelemaan, koska seksuaalirikoksen tekijä on yleensä oma kumppani  tai ex-kumppani.

Oikeasti, on todella kuvottavaa kuinka tätä vessakoppisekoilua perustellaan naisten  turvallisuudella ja sitä käytetään lyömäaseena marginaalista transihmisten joukkoa vastaan. Jos naisten ja tyttöjen turvallisuus oikeasti huolestuttaisi, keskustelu käytäisiin siellä missä suurimmat ongelmat ovat. Ja eihän tässä edes pelätä transihmisten uhkaavan naisten ja tyttöjen turvallisuutta, vaan heteromiesten joiden oletetaan kumma

Vastasitko vahingossa aloittajan kysymykseen? Eli transihmisiä varten suunniteltiin kaikille yhteiset vessat. Ei säästösyistä tai muuten vain sattumalta. Kukaan ei ole ollut huolissaan siitä, että juuri transihmiset ahdistelisivat ketään, mutta kyllä sinäkin ymmärrät miten paljon helpommaksi ahdistelu tulee kun ollaan luvallisesti siellä tilassa. Kukaan ei tottele kylttejä, mutta kynnys kävellä muiden nähden eri sukupuolen vessaan on aika iso ja siitä tulee helposti sanomista tälle ahdistelua suunnittelevalle.

Eli mainitsemasi marginaalinen joukko on ollut ainakin jonkun mielestä kiusallisessa tilanteessa ja sen korjaamiseksi joistakin vessoista on tehty kaikille yhteisiä, mistä tulee useimmille kiusallinen tilanne ja joissakin tapauksissa mahdollisesti vaarallinen. Solidaarisuuden nimissä meidän pitää kuitenkin teeskennellä, että mitään syytä ei ole, näin on paras ja ongelmia on ihan muualla eikä pienempiä ongelmia ole koskaan olemassa isompien kanssa samaan aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/216 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tunnen nuo toimipisteet oikein hyvin. Nyt on kyse siitä, että sinä esitit väittämän, mutta et kykene antamaan faktoja tueksi. Jos tuo olisi oikea kokemuksesi, sinulle ei olisi mitään ongelmaa nimetä tuota paikkaa missä väität opiskelevasi. Kyseessä on kuitenkin pelkkä rakennuksen nimi.

Minä opiskelen kyseisessä oppilaitoksessa. Se on fakta. Sinä et pysty vihjeistäni huolimatta selvittämään, mikä rakennus on kyseessä. Jos olet niin kovin kiinnostunut, luettele ne muka tuntemasi rakennukset tänne, niin autan eteenpäin.

Ohis, mutta mitäs jos sä vaan kerrot sen rakennuksen. Loppuis toi tyhjänpäiväinen jankutuksenne.

No eikö se ole tullut jo selväksi miksi ei kerro? Ei se pysty, kun oli provoilua koko alkuperäinen viestinsä.

T. toinen ohis

Höpö höpö. Täällä on annettu selvät ohjeet selvittää paikka. Edelleen: Luettele, mitä olet löytänyt, niin kerron oikean toimipisteen.

Vierailija
104/216 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun tytär ei voi sit koskaan matkustaa junalla. Siellä on ollut iät ja ajat sukupuolineutraalit vessat.

Tässä ei nyt puhuta yhdestä pienestä vessakopista, vaan isosta vessasta, missä paljon koppeja, ja miehet ja naiset siellä yhdessä.

No sun tytär ei voi koskaan sitten alkaa seurustelemaan, koska seksuaalirikoksen tekijä on yleensä oma kumppani  tai ex-kumppani.

Oikeasti, on todella kuvottavaa kuinka tätä vessakoppisekoilua perustellaan naisten  turvallisuudella ja sitä käytetään lyömäaseena marginaalista transihmisten joukkoa vastaan. Jos naisten ja tyttöjen turvallisuus oikeasti huolestuttaisi, keskustelu käytäisiin siellä missä suurimmat ongelmat ovat. Ja eihän tässä edes pelätä transihmisten uhkaavan naisten ja tyttöjen turvallisuutta, vaan heteromiesten joiden oletetaan kumma

Mistä sinä muka tiedät että sama porukka ei pitänyt ääntä? Teitkö ihan kyselyn vai oletitko taas ihan omia?

Vierailija
105/216 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo kiemurtelusi on suorastaan nautinnollista seurattavaa.

Miksi yrität väkisin edelleen pitää kiinni tuosta valheesta, kun se on jo paljastunut moneen kertaan?

Mua tuo ei huvita ollenkaan. Tuo venkoilija pilaa meidän oikeasti asiasta huolestuneidenkin alustan. Nyt tulee sellainen kuva, että puhutaan tarkoitushakuista tuubaa kun ei vaan sano mistä laitoksesta kyse. Asettaa meidät muutkin sitten epärehelliseen valoon.

Ärsyttävä tyyppi.

Vierailija
106/216 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun täällä on ilmeisen vaikea uskoa, että joku opiskelee yliopistossa, missä on sukupuolineutraalit vessat. Eihän niissä muita nykyään juuri olekaan.

Vierailija
107/216 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun opiskelin lähihoitajakoulussa, niin siellä oli kaksi vessaa: toinen (2kpl koppeja) miehille ja toinen (2kpl koppeja) naisille. Välitunnit meni vessajonossa ja silti saattoi myöhästyä tunnilta. Miesten vessa oli aina tyhjä. Miehiä meidän koulussa oli yhden käden sormilla laskettava määrä. Naisia yli sata. Ihan hyvin olisi voinut olla yhteiset vessat.

Vierailija
108/216 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi "taidekoulusta" jauhava on venäjän iigor, se ei tiedä ainottakaan koulun osoitetta Suomesta kunhan trollaa. Ja toi on venäjän trollin vakiotapa sotkea oikeaa keskustelua. Heitetään pallo vastaväittelijälle ja jankataan sivusta pikkuasiasta, itse asian sijasta.

Älkää reagoiko siihen, se on vaan venäjän trolli.

Vierailija
109/216 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi "taidekoulusta" jauhava on venäjän iigor, se ei tiedä ainottakaan koulun osoitetta Suomesta kunhan trollaa. Ja toi on venäjän trollin vakiotapa sotkea oikeaa keskustelua. Heitetään pallo vastaväittelijälle ja jankataan sivusta pikkuasiasta, itse asian sijasta.

Vielä kerran: Kysyn sinulta, mitä laitoksia kuuluu Taideyliopistoon. Jos sinulla on lainkaan järkeä, löydät tiedot nopeasti netistä.

Vierailija
110/216 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kerran Raision Myllyssä ostoksilla ja jäi viimeiseksi visiitiksi sinne. Ällöttävä kokemus ne sukupuolineutraalit vessat. Ideapark ei ole ainakaan vielä lähtenyt samaan hörhöilyyn mukaan joten siellä käyn ilomielin.

Vierailija
111/216 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä kerran: Kysyn sinulta, mitä laitoksia kuuluu Taideyliopistoon. Jos sinulla on lainkaan järkeä, löydät tiedot nopeasti netistä.

Joillekin tuntuu olevan liian vaikea tehtävä selvittää netistä, mikä edes on Taideyliopisto. Saati, mitä toimipisteitä sillä on.

Vierailija
112/216 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta mitäs jos sä vaan kerrot sen rakennuksen. Loppuis toi tyhjänpäiväinen jankutuksenne.

Toi toinenhan se jankuttaa, kun ei usko kirjoittajaa ja vänkää saada toimipisteen osoitteen, vaikka se olisi helppo selvittää netistä.

Eiks sitä oo aika helppo ihan vaan kirjoittaakin tähän? Vissiin ei, jostain syystä.

Vierailija
113/216 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillekin tuntuu olevan liian vaikea tehtävä selvittää netistä, mikä edes on Taideyliopisto. Saati, mitä toimipisteitä sillä on.

LOPETA JO PASKAIIGOR. Pasko siellä venäjällä ihan mihin haluat. Pysy poissa Suomesta.

Vierailija
114/216 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole iigor, niillä on kyllä ihan tunnsitettava tyyli.

Tuo on se tyyppi joka ilmestyy joka ketjuun kertomaan milloin mistäkin julkisista tiloista missä on kokenut sukupuolineutraalien koppien/pukkarien toimesta ahdistusta, mutta ei ikinä pysty kertomaan missä nämä tilat ovat sijainneet. Ei edes meille, jotka myös ahdistuvat ja haluaisivat siksi tietää tarkan paikan, jotta boikotoida.

Vierailija
115/216 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten vessoissahan on sellainen este, jonka takia miehet eivät sinne voi mennä. On sulla rapetusfantasiat, toivottavasti tyttösi saa kakkoseen  ja kovaa

Vierailija
116/216 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin kerran Raision Myllyssä ostoksilla ja jäi viimeiseksi visiitiksi sinne. Ällöttävä kokemus ne sukupuolineutraalit vessat. Ideapark ei ole ainakaan vielä lähtenyt samaan hörhöilyyn mukaan joten siellä käyn ilomielin.

No niin, tämän vaikeampaa ei ole sanoa missä noita tuollaisia vessoja on, kun oikeasti tietää asian.

Vierailija
117/216 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole iigor, niillä on kyllä ihan tunnsitettava tyyli.

Tuo on se tyyppi joka ilmestyy joka ketjuun kertomaan milloin mistäkin julkisista tiloista missä on kokenut sukupuolineutraalien koppien/pukkarien toimesta ahdistusta, mutta ei ikinä pysty kertomaan missä nämä tilat ovat sijainneet. Ei edes meille, jotka myös ahdistuvat ja haluaisivat siksi tietää tarkan paikan, jotta boikotoida.

Mikset selvitä itse noilla ohjeilla? Mikä siinä on niin vaikeaa? Tuskinpa boikotistasi mitään hyötyä on, kun et kuitenkaan edes löytäisi paikalle noilla annetuilla ohjeilla.

Vierailija
118/216 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sdp-vih-vas naiset niitä haluaa.

Vierailija
119/216 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse naisena en todellakaan kannata tällaista koska minulla on myötätuntoa muita naisia kohtaan ja voin varsin hyvin ymmärtää miksi tämä uudistus ei ole hyvä homma. Minua henkilökohtaisesti nämä eivät juurikaan ahdista, mutta ymmärrän kyllä että muut naiset eivät ole samanlaisia tässä asiassa.

Selvä riskihän tämä on, yksilötasolla joku varmasti tulee kärsimään tästä ideologiasta. Ei pidä olla naiivi ja elää jossain utopiamaailmoissa jossa ihmiset ovat reiluja ja käyttäytyvät moitteettomasti. 

Vierailija
120/216 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, tämän vaikeampaa ei ole sanoa missä noita tuollaisia vessoja on, kun oikeasti tietää asian.

Niitähän on nykyään lähes joka paikassa. Uutinen olisi pikemminkin, missä niitä ei (vielä) ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi