Mies ehdotti ensitreffejä pitseriaan
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Menin naisen kanssa myös pizzalle ja minä maksoin. En minä 20 eurosta mene konkurssiin sanoin myös naiselle joka kysyi maksetaanko molemmat omat. Nainen sitten halusi maksaa oman juomansa.
Ja sinä suostuit ? Oliko pullo viiniä?
Rane maksaa, sängyssä sitten kuittaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kuka maksaa?"
Enpä ole noin typerää lausetta kuullut kyllä pitkään aikaan.
Kerro ihmeessä jos olet edes kuullut jonkun naisen maksavan treffeillä yhtään mitään. Nauretaan sitten yhdessä sille sinun valheellesi.
* Vihreät 🍀 De gröna*
-
Itse lähtisin siitä periaatteesta, että "kutsuja maksaa" pl. poikkeustilanteissa. Tämä realisoitui aikanaan, kun treffaili pennittömänä opiskelijana kevään viimeisillä luentoviikoilla ennen parempia kesätöitä lääkäriasemilla keikkaa heittävää nuorta naislääkäriä.
kun sul ei oo fyrkkaa, niin oot vain rasittava riippa.
- - - -
Niin se kieltämättä oli mentaalisella puolella, varsinkin itselle, kun hitsin hyvätuloinen ihastus olisi pitänyt viedä johonkin tilanteessa, jossa kuitenkin itse laski montako markkaa on varaa pistää syömiseen päivittäin. Mutta kaikesta on selvitty, siitäkin. Mikä hassuinta, asia saattaisi olla nolo ja kipeä, nyt sillä on lähes 50 vuoden jälkeen kuitenkin aikamoinen kultakehys ympärillä. Ja mikä hauskasinta, taloudellinen balanssi vaihteli vuosikymmenien aikana edellä kerrotusta 'kuin päälaelleen' molempien yhtäjaksoisesta työurasta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Menisin. Kumpikin maksaa oman pizzan ja juoman. Mikä ongelma?
En suostuisi tuollaiseen järjestelyyn.
Kumpikin maksaa omansa. Hölmö kysymys.
Tein itse tällä tavalla,vaimon kanssa yli 20v.naimisissa tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Ensitreffit pizzeriassa?
Toistan taas näille "akka maksaa sitten sängyssä ruuan" mitä toosa oikeasti maksaa niin voitte järjestää ajatuksenne. Taksani oli duunarin viikon palkka kahdesta tunnista. Kyyti oli hyvää ja kovaa. Terv nimim Vosu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensitreffit pizzeriassa?
Näin tein,eikä kumpaakaan osapuolta harmita tippaakaan!
Vierailija kirjoitti:
Menin naisen kanssa myös pizzalle ja minä maksoin. En minä 20 eurosta mene konkurssiin sanoin myös naiselle joka kysyi maksetaanko molemmat omat. Nainen sitten halusi maksaa oman juomansa.
Oletitko siis naisen menevän konkurssiin 20 eurosta, vai miksi ehdotit jotain noin typerää?
Jos haluat lähteä niin lähdet, jos et niin et.
"Sekä haluaako mies pizzaansa ananasta."
Ei kannata jatkaa pidemmälle, jos ananas ei kuulu pitsan täytteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Pizzeriassa selviää monta olennaista asiaa:
Onko mies nuuka?
Onko mies rasisti?
Onko mies siisti?
Sekä haluaako mies pizzaansa ananasta.
Jos haluaa niin on itsenäinen ja voimakas mies joka ei tanssi muiden ihmisten pillin mukaan, jos ei niin on... itsenäinen ja voimakas mies joka ei tanssi muiden ihmisten pillin mukaan. Kun taas ihminen jolla on mielipide tästä asiasta on syytä vaan ohittaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pitseria on ihan oikein kirjoitettu. Z-kirjain taas on kielletty 24.2.2022 alkaen.
Pizza,pizzeria,, noh, kuinka nopeesti supo+karhu-ryhmä tulee tänne? että tietää alkaa pakkaan kamoja .
Vain jos mies on komea ja tarjoaa.
Ilmiannettu.