Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko ollut uskollinen koko elämäsi?

Vierailija
03.02.2025 |

Kiinnostaa,millaiset ihmiset ei petä kumppaniaan, kun pettämistä tuntuu olevan niin paljon.

Eli sinä joka ET ole koskaan pettänyt, miten itse koet arvosi markkinoilla, olisiko helppo löytää sivusuhde jos sellaisen sattuisit haluamaan? Joko kertapano tai pitempiaikainen.

Mikä ihan oikeasti saa sinut pitäytymään uskollisena?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo olla, kun sinkkuna aina elänyt xD Jos joskus sitoudun niin se tarkottaa sit sitä, että on löytynyt sen tason harvinainen helmi, etten lähtisi riskeeraamaan. 

Vierailija
2/25 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Miksi haluaisin pilata jotain hyvää ja pysyvää? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pettänyt. Ei jaksa,a

Vierailija
4/25 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut suhteita, joissa ei luvattu mitään, puolin ja toisin. Mutta sitten iski rakkaus ja ei edes ole tullut ajatukseen pettäminen.

Vierailija
5/25 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun parisuhde (ainoani tähän mennessä) on kestänyt vasta viisi vuotta, mutta en ole tosiaan sen aikana pettänyt puolisoani, eikä ole ollut haluakaan. Rakastan puolisoani ja haluan olla hänen kanssaan. Meillä menee todella hyvin. En halua hänelle mitään ikävää. En ole ollut ihastunut kehenkään muuhun tällä ajalla tai muutoinkaan kiinnostunut. 

Vierailija
6/25 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elänyt avioliitossa, en ole koskaan pettänyt, eikä vientiäkään olisi enää mummoikäisellä..

Vierailija
7/25 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran nuorempana petin, kun en vielä tiennyt mitä haluan naisesta ja otin sen minkä sain. Kai siinä huonoa itsetuntoakin hiveli sitten pettämisen aikaan, kun olin ollut neitsyt harvinaisen myöhään ja yhtäkkiä tuli tilaisuuksia ihan eri tavalla.

Sen jälkeen olen valinnut naiseksi vain sellaisia joita olen aidosti halunnut, eikä silloin tule mieleenkään pettää.

Vierailija
8/25 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin nuorempana, testosteroni jylläsi ja näin kaikissa naisissa jotakin kaunista. Löysin mielestäni naisen, joka oli vaimomateriaalia ja halusin muuttua ja muutuinkin kunnolliseksi. Tilaisuuksia on tullut vastaan pitkän avioliiton aikana, mutta olen ne väistänyt enkä ole lähtenyt leikkiin mukaan. Rakkaus on parasta, kun on puhdas omatunto, luottamus, rehellisyys ja sitoutuneisuus läsnä parisuhteessa.

Vierailija
9/25 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain itselleni - ja se on kaikkein tärkeintä uskollisuutta.

Vierailija
10/25 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pettänyt koskaan. Nuorena pari seurustelusuhdetta max 2 vuotta ja tämä nykyinen parisuhde on kestänyt 14 vuotta. Minua ei todellakaan kiinnosta minkäänlaiset panot vieraiden ihmisten kanssa. Seksi ei ole parisuhteessani läheskään tärkeimpiä asioita, ystävyys, yhteiset arvot ja syvä luottamus on kaiken edellä. Mun pitäisi seota että lähtisin hakemaan jotain seksisuhdetta ja romanssia vieraan kanssa... 

Vierailija
11/25 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pettänyt vaikka olisi tilaisuuksia ollut.  Mutta tulen kyllä pettämään, koska puoliso ei ole lopettanut omaa pettämistään.

Vierailija
12/25 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lievä asperger ja tämän takia vahva moraali. 

Olen hyvin kiltti, en halua satuttaa muita. Pettäminen on kieroa ja itsekästä. 

Halu olla lojaali rakastamiani ihmisiä kohtaan menee omien himojeni yli. 

Vierailija
13/25 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut uskonnollinen jo pienestä. Hyvin herkkä. Ihaillut luontoa. Tuntenut Jumalan läsnöolon ja sen, että minua kuullaan. 

Kävin pyhäkoulussa ihan pienenä. Ehkä jotain on sieltä tarttunut. 

Vierailija
14/25 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päälle kolmikymppinen normaalipainoinen, liikuntaa harrastava lapseton nainen joka ei meikkaa eikä käy kampaajalla. Olen työtön vaikkakaan en kouluttamaton. Olen vaikeasti sairas mutta se ei näy päällepäin. Oman kokemukseni mukaan seuraa olisi ollut tarjolla, seksiin nyt helpostikin, mutta myös nimenomaan parisuhteeseen miehiltä ikäluokkaa 28-60. 

En ole koskaan pettänyt ja olen harrastanut seksiä vain suhteissa, joita on ollut 16-vuotiaana yksi parin vuoden suhde, 22-31 pisin suhteeni. Siitä vain puolisen vuotta meni sinkkuna koska päädyin vakiseuraa etsiessäni kolmannen kumppanin kanssa yhteen koska klikkasi heti. 

Minua on petetty molemmissa aiemmissa suhteissani. Ensimmäinen ei edes yllättänyt mutta toinen yllätti todella, koko ihminen muuttui täysin arvojensa osalta muutenkin. Nykyinen mies toivottavasti ei petä mutta kuten aiemminkin: jos pettää niin minä lähden. 

Pettäminen ei ole minulle jotenkin mahdollista, ihan sama miten kuuma mies ja suora lähestyminen, edes mitään houkutusta ei pidä työntää sivuun koska asetus ikäänkuin puuttuu että kiinnostuisin jostakusta muusta jos olen uskollinen toisaalle, en vaikka suhteessa olisi miten vaikea tai kuiva kausi. En usko että tämä vastaa aloittajan kysymykseen. 

Olen myöskin HYVIN seksuaalinen parisuhteessa, mutta en voisi kuvitella harrastavani yhdenyönjuttuja. Se ei vaivaa minua ollenkaan muiden tekemänä mutta häiritsisi jotenkin omassa historiassa. 

Vierailija
15/25 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei mikään muu pidä uskollisena niin viimeistään häpeä omasta alakerrasta estää pettämisen.

Vierailija
16/25 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut uskonnollinen jo pienestä. Hyvin herkkä. Ihaillut luontoa. Tuntenut Jumalan läsnöolon ja sen, että minua kuullaan. 

Kävin pyhäkoulussa ihan pienenä. Ehkä jotain on sieltä tarttunut. 

Ulkoiset syyt pitää uskollisena?

Vierailija
17/25 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettänyt nuorena. En oikeastaan rakastanut noita kumppaneita enkä myöskään tiennyt miten pahasti pettäminen voi sattua. 

Nykyään rakkaussuhteessa ei tulisi mieleenkään pettää. Enkä pettäisi vaikka en rakastaisikaan. Silloin eroaisin. Jotain sitä elämässä oppii. 

Vierailija
18/25 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tietenkin. Ei ole muita vaihoehtoja.

Vierailija
19/25 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan ja kunnioitan kumppaniani liikaa, jotta voisin pettää häntä. Lisäksi olen laiska introvertti, enkä jaksaisi alkaa säätämään mitään.

Tilaisuuksia olisi ollut ja uskon myös löytäväni seuraa helposti jos niin haluaisin.

Vierailija
20/25 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut uskollinen. Yhdessä oltu jo 20 vuotta, naimisissa 18 v. Kyllä on ihastuksia ollut, mutta tekoihin ei koskaan ole mennyt. Tunteelle ei voi mitään ,mutta teolle voi. Kunnioitus ja rakkaus toista kohtaan ja varsinkin itseä kohtaan estää väärälle puolelle eksymisen. Miksi rikkoa hyvää ja pysyvää suhdetta.