Oletko ollut uskollinen koko elämäsi?
Kiinnostaa,millaiset ihmiset ei petä kumppaniaan, kun pettämistä tuntuu olevan niin paljon.
Eli sinä joka ET ole koskaan pettänyt, miten itse koet arvosi markkinoilla, olisiko helppo löytää sivusuhde jos sellaisen sattuisit haluamaan? Joko kertapano tai pitempiaikainen.
Mikä ihan oikeasti saa sinut pitäytymään uskollisena?
Kommentit (25)
En ole koskaan pettänyt. Olen koskaan ollut vain mieheni kanssa, ja ollaan oltu yhdessä 25 vuotta. Olisi varmasti ollut mahdollista pettää, mutta en voisi kuvitellakaan että harrastaisin seksiä kevyesti.
En koe olevani löyhämoraalinen mutta hyvin liberaali kyllä. En sinänsä ole pitänyt irtoseksiä mitenkään huonoa ratkaisuna mutta en koskaan halunnut osoittaa kiinnostusta muuhun jos sellaista ei ollut. Enkä ole koskaan harrastanut seksiä useamman kuin yhden kanssa samaan aikaan. Nyt 21 vuotta naimisissa ja olen saattanut viehättyä monesta naisesta ja ehkä vähän flirtatakin mutta en ole kertaakaan pettänyt noin seksimielessä.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei mikään muu pidä uskollisena niin viimeistään häpeä omasta alakerrasta estää pettämisen.
p*mppihäpeä
Olen nelikymppinen nainen ja ollut uskollinen kumppanilleni 23 vuotta.
Ihan rehellisesti voin sanoa että katselen muita miehiä ja muutamaan otteeseen olen ollut lähellä pettää. Yhden yön jutut ei nappaa, ne miehet joista olen ollut kiinnostunut ovat henkisellä tasolla tuntuneet puoleensavetäviltä. Olen miettinyt paljon miksi tunnen vetoa muihin kuin omaan kumppaniin ja uskon että vastaus on se, etten nuorempana harrastanut seksiä ja suhteita tarpeeksi ennen omaa puolisoani.
Minullakin on asperger. Ei liity mitenkään siihen, että minulla lähtee helposti lapasesta, jos viihteellä lähden. Olen vieläpä ihan kivannäköinen, niin seuralaisehdokkaita riittää. Minut pitää kurissa kaveri ja se, että pysyn kotona.
En minäkään ketään halua satuttaa, mutta jotenkin olen sellainen, että minusta tykätään ja etenkin miehet tykkää, kun ajattelen aika miesmäisesti ja puhun suoraan.