Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin naiset haluaa miehen laukeavan?

Vierailija
03.02.2025 |

Eli kiinnostaa naisen mielipide, mihin he mieluiten ottaa miesten satsit?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävää kun aina vaan jauhetaan miesten laukeamisesta. Miksi se olisi millään tavoin naisten asia huolehtia sikojen laukeamisesta. Jos laukeavat käteensä, vessapaperiin tms. niin se on ihan niiden oma asia.

Vierailija
22/26 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai olekaan. Mutta jotkut naiset tykkää siitä, että mies laukeaa käsi- tai suuseksin aikana tai yhdynnässä ja jotkut nauttivat, että saavat spermaa päälleen. Minä oon tuo kuudentena vastannut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai olekaan. Mutta jotkut naiset tykkää siitä, että mies laukeaa käsi- tai suuseksin aikana tai yhdynnässä ja jotkut nauttivat, että saavat spermaa päälleen. Minä oon tuo kuudentena vastannut

tykkään runkata miestä hitain vedoin , se tuntuu kivalle kädessä kun suonikas kalu liikkuu edes takaisin nyrkissä , ja näen kuinka mies nauttii

Vierailija
24/26 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiihottaa eniten suuhun laukeaminen. Tai vatsalle/pyllylle. Naamakin ok oikeassa fiiliksessä. Pimppiin vähän tylsä ja itseä ärsyttää valuvat spermat 😄

Sinä et ole ikinä kullia saanutkaan. Ehkä unta olet nähnyt

Vierailija
25/26 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiihottavinta on, kun uuden salarakkaan kanssa on sängyssä ja yllättäen ohjaa kalun peppuun. Sitä miehen kiihkoa siinä tilanteessa ei voi ylittää, kun pyytää miestä naimaan ja tulemaan sisään.

Onpa sulla löysä perse jos noin vain sinne kulli uppoaa tai sitten miehellä on todella pieni kulli. 

Mä en suostu anaaliseksiin ilman liukuvoidetta enkä myöskään halua, että sinne työnnetään kullia ilman mun lupaa. Kyllä tuli äkkilähtö sellaiselle miehelle joka yrittäisi yllättäen kullia tukkia mun peppuun. Sehän ottaa aivan helvetin kipeää jos noin vain yritetään sinne kullia. 

Vierailija
26/26 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tykkään runkata miestä hitain vedoin , se tuntuu kivalle kädessä kun suonikas kalu liikkuu edes takaisin nyrkissä , ja näen kuinka mies nauttii

Minä myös. Kalu tuntuu ja näyttää seksikkäältä ja tykkään katsoa ja kuunnella miehen kasvoja ja ääntelyä samalla. Musta runkkaaminenkin oman kullan kanssa on tosi intiimiä parhaimmillaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi