Mikä elin on navasta 6cm ylös, siitä 5 cm vasemmalle? Pinnalla, siinä terävä kipu kun painaa sormella?
Onko tää maksa, mahalaukku, suoli, siis ihan päällimmäisenä? Kun sormella painoin, tuntui paha kipu siinä kohtaa. Mikä se on? Ja ihan kuin pieni rakkula tai kystamaista oisi tai jotain myös, ellei se kuulu itse elimeen. EI kai mahahaava oireile noin. Maksakasvain? Maha täyttyy nopeasti eikä vedä. Hengenahdistusta, tulee kylmä jos syö.
Ei pahoinvointia, ei oksennusta, Outo kuumotus iskee välillä hengenahdistuksen yhteydessä.
Navasta 6 cm ylös, siitä (mun) vasemmalle 5 cm.
Kommentit (101)
Mulla on aamuisin sillä kohta aina klunssi.
Se on sinun sormi joka aiheuttaa kipua kun painat sillä mahaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munuainen.
Voi olla vaeltava.
Ai munuainen?
Mulla oli samassa kohdassa kipua, kun ryyppäsin paljon. Tiedän, että maksa on oikealla, joten en tiedä mikä siinä oli. Mutta kipu hävisi, kun lopetin alkon.
Eli ap, miten on alkoholin käyttösi laita?
Vierailija kirjoitti:
Se on siis aika lähellä kylkiluun alareunaa. Voisko olla maksa? Paha kipukohta, ihan äännähdän kun kosketan sitä. Onko maksa revennyt, vuotaa verta?
ap
On revennyt maksa. Kuolet kohta. RIP ja hallelujaa!
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aamuisin sillä kohta aina klunssi.
Eikö surri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on siis aika lähellä kylkiluun alareunaa. Voisko olla maksa? Paha kipukohta, ihan äännähdän kun kosketan sitä. Onko maksa revennyt, vuotaa verta?
ap
On revennyt maksa. Kuolet kohta. RIP ja hallelujaa!
Taisi kuolla jo.
Vierailija kirjoitti:
Maksa.
Haima on oikealla puolella.
Alkoholistien vaivoja
Maksa on oikealla ja haima vasemmalla, huoh!
Täsmälleen tuossa kohtaa on ruokatorven ja mahan liittymäkohta.
Jos siihen koskee, sulla on refluksitauti.
Sigmasuoli, jossa ilmavaivat voivat joskus kivuliaasti kulkea.
Vierailija kirjoitti:
Sigmasuoli, jossa ilmavaivat voivat joskus kivuliaasti kulkea.
*eli siis tiuhkahko mutka suolistossa
Ohutsuoli. Sulla on ohutsuolen tulehdus. Viiltävä kipu siinä ei välttämättä tarkoita, että mitään hoidettaisiin. Neuvoksi tulee kuitulisän nauttiminen annosta vähitellen lisäämällä ja suoliston rauhoittaminen. Saattaa kestää puolikin vuotta, että saa sen viiltävän kivun pois.