Siis miten ihmeessä IT-konsulttitalossa Bluetooth toimimattomuus läppärissä asetetaan P3-kategoriaan?
Kuitenkin IT-konsultti nimenomaan tekee rahaa niillä langattomilla headseteillä? Onko teidän firman IT-tuki yhtä ymmärtämätöntä sen suhteen, missä se niiden käytössä oleva raha tehdään?
Kommentit (55)
Siis miten ihmeessä IT-konsulttitalossa työskentelevä henkilö ruotii käyttäjätuen priorisointipolitiikkaa jossain vauva-palstalla?
Vierailija kirjoitti:
Siis miten ihmeessä IT-konsulttitalossa työskentelevä henkilö ruotii käyttäjätuen priorisointipolitiikkaa jossain vauva-palstalla?
Ja miten voi olla IT-konsultti jos ei saa edes headsettiään toimimaan 😄
On yhtä henkilöä koskeva ongelma, se on kierrettävissä muulla ratkaisulla (langalliset kuulokkeet) ja tuo ei aiheuta rahallisesti isoa menetystä. Korkeintaan ylimääräistä vaiva ja mielipahaa.
Siksi.
Mikä it-konsultti tekee rahaa nimenomaan langattomilla headseteillä?
Henkilökohtainen ongelma, helposti kierrettävissä. Siksi.
Vierailija kirjoitti:
On yhtä henkilöä koskeva ongelma, se on kierrettävissä muulla ratkaisulla (langalliset kuulokkeet) ja tuo ei aiheuta rahallisesti isoa menetystä. Korkeintaan ylimääräistä vaiva ja mielipahaa.
Siksi.
Eikä ongelma myöskään siis estä työn tekemistä edes siltä yhdeltä ihmiseltä.
-4
Vierailija kirjoitti:
No nyt onkin koko viikko palstailua edessä kun en aio osallistua yhteenkään asiakaslaskutettavaan palaveriin, jos oma IT ei toimi.
Ja tästä laitteesta on poistettu administrator-oikeudet, joten en voi itse yrittää korjata mitään.
koska ei ole mikään kiireinen ongelma
P1/P2 ja mm. näistä eskaloituvat MIM caset ovat sitten aivan erilaisia ja pysäyttävät esim. tuotannon tai logistiikan
Jos sä myyt jotain Jabraa tai JBL:ää, niin ei se tee sinusta IT-konsulttia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt onkin koko viikko palstailua edessä kun en aio osallistua yhteenkään asiakaslaskutettavaan palaveriin, jos oma IT ei toimi.
Ja tästä laitteesta on poistettu administrator-oikeudet, joten en voi itse yrittää korjata mitään.
Niin siinä sinun kannettavassahan ei ole mikrofoonia ja kaiutinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sulla siinä kannettavassa on kuitenkin sisäänrakennettu kaiutin ja mikrofoni. Käytä niitä ja mene neukkariin (jos olet toimistolla). Tai USB-kuulokkeita, tai muuta ääniratkaisua. Luulisi IT-konsultin pystyvän tällaisen ongelman ratkaisemaan ilman local adminejakin.
Vierailija kirjoitti:
Siksi.
Nämä pitää tilata firman keskitetystä hankintaportaalista, ja toimitusaika on viikko kun jostain keski-euroopasta lähtee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On toki, mutta laitappa tällainen sitten avokonttorissä päälle ja mieti asiakaskokemusta.
Osta ulkoinen äänikortti ja liitä se tietokoneeseen tai puhelimeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On toki, mutta laitappa tällainen sitten avokonttorissä päälle ja mieti asiakaskokemusta.
Siitä huolimatta se ongelma ei ole korkeampi kuin P3.
Sellasia usb bluetooth dongle adaptereita myydään jolla saa yhdistettyä tietokoneen ja kuulokkeet, maksaa alle 20e. Androidissa on sisäänrakennettu bluetooth. Jos hankit bluetooth kuulokkeet niin vastaat itse niiden toiminnasta.
Vierailija kirjoitti:
Sellasia usb bluetooth dongle adaptereita myydään jolla saa yhdistettyä tietokoneen ja kuulokkeet, maksaa alle 20e. Androidissa on sisäänrakennettu bluetooth. Jos hankit bluetooth kuulokkeet niin vastaat itse niiden toiminnasta.
Varmaan it-policy estää omien donglejen asentelun, mutta lankakuulokkeilla ongelma ratkeaa.
Vierailija kirjoitti:
Ilman admin-oikeuksia näitä on turha yrittää saada toimimaan.
Voi että mä inhosin tollasia käyttäjiä, kun aikanaan tein helpparityötä. Minä minä ja mun ongelma! Se on tärkeämpi kuin toisen ohmisen ongelma! Tärkeämpi kuin koko saittia koskeca ongelma!
P3 ratkonta-aika on viikko, eli ens maanantaina joku intialainen ottaa työn alle jos viittii, ja sen jälkeen vasta aletaan tilaamaan huoltoa tai jotain.