Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis miten ihmeessä IT-konsulttitalossa Bluetooth toimimattomuus läppärissä asetetaan P3-kategoriaan?

Vierailija
03.02.2025 |

Kuitenkin IT-konsultti nimenomaan tekee rahaa niillä langattomilla headseteillä? Onko teidän firman IT-tuki yhtä ymmärtämätöntä sen suhteen, missä se niiden käytössä oleva raha tehdään?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

P3 ratkonta-aika on viikko, eli ens maanantaina joku intialainen ottaa työn alle jos viittii, ja sen jälkeen vasta aletaan tilaamaan huoltoa tai jotain.

Vierailija
2/55 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten ihmeessä IT-konsulttitalossa työskentelevä henkilö ruotii käyttäjätuen priorisointipolitiikkaa jossain vauva-palstalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten ihmeessä IT-konsulttitalossa työskentelevä henkilö ruotii käyttäjätuen priorisointipolitiikkaa jossain vauva-palstalla?

Ja miten voi olla IT-konsultti jos ei saa edes headsettiään toimimaan 😄

Vierailija
4/55 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yhtä henkilöä koskeva ongelma, se on kierrettävissä muulla ratkaisulla (langalliset kuulokkeet) ja tuo ei aiheuta rahallisesti isoa menetystä. Korkeintaan ylimääräistä vaiva ja mielipahaa.

Siksi.

Vierailija
5/55 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä it-konsultti tekee rahaa nimenomaan langattomilla headseteillä?

Vierailija
6/55 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtainen ongelma, helposti kierrettävissä. Siksi.

Vierailija
7/55 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On yhtä henkilöä koskeva ongelma, se on kierrettävissä muulla ratkaisulla (langalliset kuulokkeet) ja tuo ei aiheuta rahallisesti isoa menetystä. Korkeintaan ylimääräistä vaiva ja mielipahaa.

Siksi.

Eikä ongelma myöskään siis estä työn tekemistä edes siltä yhdeltä ihmiseltä.

-4

Vierailija
8/55 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt onkin koko viikko palstailua edessä kun en aio osallistua yhteenkään asiakaslaskutettavaan palaveriin, jos oma IT ei toimi.

Ja tästä laitteesta on poistettu administrator-oikeudet, joten en voi itse yrittää korjata mitään.

Vierailija
9/55 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ei ole mikään kiireinen ongelma

P1/P2 ja mm. näistä eskaloituvat MIM caset ovat sitten aivan erilaisia ja pysäyttävät esim. tuotannon tai logistiikan

Vierailija
10/55 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä myyt jotain Jabraa tai JBL:ää, niin ei se tee sinusta IT-konsulttia!

Vierailija
11/55 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt onkin koko viikko palstailua edessä kun en aio osallistua yhteenkään asiakaslaskutettavaan palaveriin, jos oma IT ei toimi.

Ja tästä laitteesta on poistettu administrator-oikeudet, joten en voi itse yrittää korjata mitään.

Niin siinä sinun kannettavassahan ei ole mikrofoonia ja kaiutinta.

Vierailija
12/55 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sulla siinä kannettavassa on kuitenkin sisäänrakennettu kaiutin ja mikrofoni. Käytä niitä ja mene neukkariin (jos olet toimistolla). Tai USB-kuulokkeita, tai muuta ääniratkaisua. Luulisi IT-konsultin pystyvän tällaisen ongelman ratkaisemaan ilman local adminejakin.

Vierailija
13/55 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi.

Nämä pitää tilata firman keskitetystä hankintaportaalista, ja toimitusaika on viikko kun jostain keski-euroopasta lähtee

Vierailija
14/55 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On toki, mutta laitappa tällainen sitten avokonttorissä päälle ja mieti asiakaskokemusta.

Vierailija
15/55 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta ulkoinen äänikortti ja liitä se tietokoneeseen tai puhelimeen.

Vierailija
16/55 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On toki, mutta laitappa tällainen sitten avokonttorissä päälle ja mieti asiakaskokemusta.

Siitä huolimatta se ongelma ei ole korkeampi kuin P3.

Vierailija
17/55 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasia usb bluetooth dongle adaptereita myydään jolla saa yhdistettyä tietokoneen ja kuulokkeet, maksaa alle 20e. Androidissa on sisäänrakennettu bluetooth. Jos hankit bluetooth kuulokkeet niin vastaat itse niiden toiminnasta.

Vierailija
18/55 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellasia usb bluetooth dongle adaptereita myydään jolla saa yhdistettyä tietokoneen ja kuulokkeet, maksaa alle 20e. Androidissa on sisäänrakennettu bluetooth. Jos hankit bluetooth kuulokkeet niin vastaat itse niiden toiminnasta.

Varmaan it-policy estää omien donglejen asentelun, mutta lankakuulokkeilla ongelma ratkeaa.

Vierailija
19/55 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman admin-oikeuksia näitä on turha yrittää saada toimimaan.

Vierailija
20/55 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että mä inhosin tollasia käyttäjiä, kun aikanaan tein helpparityötä. Minä minä ja mun ongelma! Se on tärkeämpi kuin toisen ohmisen ongelma! Tärkeämpi kuin koko saittia koskeca ongelma!