Mitä ruokaa laitatte töihin evääksi?
Itse laitan yleisimmin nakkikeittoa, sitä on helppo lämmittää mikrossa tai syödä sellaisenaankin, jos keikkatyön luonteesta johtuen ei aina ole keittiötä lähellä jossa lämmittää ruoka.
Kommentit (11)
Kuinka monta kertaa viikossa syöt siis nakkikeittoa?
Kaupassa käyn ostamassa jotain paistopisteeltä, yleensä kinkku-juusto croissantin.
Patoja ja laatikoita yleensä, tälle viikolle possupataa ja höyrytettyjä vihanneksia. Jos viikonloppuna laiskottaa tai ei vaan ehdi tehdä itse, haetaan kaupasta valmiita salaattikippoja ja pikanuudeleita.
Eväät kulkee vielä muovirasioissa, joissa klipsuilla lukittavat kannet, mutta olen ruokatermoksia+muita tiiviimpiä ratkaisuja silmäillyt, voisi sitten laajentaa repertuaaria keittoihin kun ei tarvisi pelätä että kansi falskaa liemet työlaukkuun.
Voileivän. En tarvitse lounaalla lämmintä ruokaa.
Laita nakkikeitto termariin. Pysyy kuumana.
Tänään otin evääksi hapankaaliborssia, nam.
Mulle maksaa työpaikan ravintolassa ruokailu 3,5€ joten syön siellä. Lounaaseen kuuluu salaattipöytä, lämmin ruoka josta yleensä muutama vaihtoehto, ruokajuomat ja kahvi. Tuohon hintaan ei maksa vaivaa askarrella lounaitaan itse.
Joka päivä samat eväät: Voileipä, hedelmä, jogurtti. Syön eväät ihan omassa työpisteessä, joten mitään lämmitystä vaativaa ei voi olla. Enkä muutenkaan välitä päivällä syödä paljon.
Mitä milloinkin. Eväsmeininki töissä.
Sitä, mitä sattuu olemaan valmiina. Teen useinkin isomman määrän ruokaa kerralla ja saatan jopa jakaa ruoan valmiiksi annoksiksi rasioihin.