Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä muuten paninkin yliarvioiden mahalaukkuni koon ihan vimosen päälle

Vierailija
03.02.2025 |

Olin ollut pakkopaastossa (syy salainen) PITKÄÄN. Enkä tarkoita nyt max. 24 h. 

Tähän väliin sanottakoon, että tiedän, että suositus on palailla hiljalleen normaaliin ruokaan. Minun kohdallani se ei auta, koska suhteeni ruokaan on muutenkin vähän vinksin vonksin ja tarvitsin energiaa ihan kunnolla. Olisin aivan kuollut, jos olisin lopetellut paaston jollain lihaliemellä.

Kuvittelin, että vatsani vetäisi ihan järjettömän määrän ruokaa, mutta ei. Ilmeisesti mahalaukku pienenee hyvinkin nopeasti. Ennen kuin ehdin mitä v!ttua sanomaan, olinkin jo täynnä, mutta ruokaa oli edelleen jäljellä enkä halunnut laittaa jääkaappiin, kun ei se sitten uudestaan lämmitettynä olisi ollut enää hyvää. Ei ollut kotiruoka kyseessä.

Onneksi se paasto on nyt ohi. Ei ole ihmisen hommaa tuollainen. Minulle ei sovi edes yhden päivän paasto. Muutun vihaiseksi. Voin kyllä helposti elää muutamalla täyttävällä leivällä ja kaffilla päivän, mutta muuten tarvitsen ruokaa kyllä päivittäin. No on leipäkin ruokaa muttei sellaista ruokaa. 

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes ole sellainen syömärityyppi. Minulle tulee fyysisesti huono olo, jos olen koko ajan täynnä. En sano, että nautin näläntunteesta, vaan nautin sellaisesta että olen tankannut kunnolla kevyttä ruokaa. Että ruokapöydästä noustua on edelleen ihan hyvä olo eikä sellainen, että vatsassa vääntää ja turvottaa, röyhtäilyttää ja tekee mieli vain mennä nukkumaan. Sellaista syömistä välttelen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän