Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihduttaja!? Mitä syöt päivässä?

Vierailija
02.02.2025 |

Niin?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamupala:

Reissari kokonainen, margariinia päälle.

Neljänviljanpuuro veteen, päälle marjoja.

Lasi tuoremehua.

Lounas:

Lautasmallin mukainen annos sekaruokaa.

Illalla:

Soppa ja leipä.

Iltapala;

Jogurtti, leipä ja porkkana.

Tämän lisäksi juon runsaasti vettä ja kahvia.

Jestas. Ja olet siis laihiksella? Miten?? Itse jaksaisin puolet tuosta ruokamäärästä. Olen hoikka nainen.

Minä taas syön vähintään yhtä paljon ja hoikka nainen olen. Ravitsemussuositukset on hyvä ohjenuora.

Minustakin kuulostaa ok laihduttajan ruokavaliolta, ei todellakaan siltä, että söisi "liikaa". Ei ihme, että ihmisten laihdutus ei suju, jos laittavat itsensä liian ahtaalle. Laihdutus on maratonlaji eikä pikajuoksua.

Vierailija
22/27 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla pala vähähiilihydraattista siemennäkkäriä (sesam-pellava), kananmunan valkuainen, kahvia, kurkkua

Lounaaksi parsaa, lohta/kanaa, salaattia

Välipalana kahvi

Päivällinen on jo klo 15, koska paastoa tästä aamuun, kurkkua, tomaattia, lihaa/kalaa/kanaa. Vaihtoehtoisesti keitto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan enää laihduta, koska pääsin jo normipainoon, mutta tämä nyt painonhallinnassa:

- Ap maitoon keitetty kaurapuuro + mehukeitto/omenahillo, kahvi maidolla (+ mandariini)

- Lounas edellisen päivän tähteitä + kaksi palaa ruis- tai näkkileipää juustolla

- Välipala omena tai mandariini

- Päivällinen tavallista ruokaa + leivät kuten lounaalla

- Iltapala jugurtti+mysliä ja omena tai mandariini

Vierailija
24/27 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipas sinne omenaa ja mandariinia, ne on siis perus, mutta toki nyt on kaupois nektariinia, persikkaa jne ja vaihtelee siis jonkin verran mut banaanista en pidä.

Vierailija
25/27 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunaa, sipulia, kaalta, porkkanaa, selleriä, purjoa, valkosipulia, parsakaalta, kukkakaalta, kevätsipulia ja aamulla porsaanulkofilepihvin ja pari kananmunaa sunny side up tai maitopuuron. Ja laihtuu.

Vierailija
26/27 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 ateriaa oikeaa ruokaa päivässä, max 1200kcal

Vierailija
27/27 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän. Tähän mennessä tänään yksi hapankorppu, päällä sulatejuustoviipale ja tomaattia, ei levitettä. Pikku purkki banaanijogurttia. Illallisesta en tiedä vielä.

Syön yleensä kaksi, ihan maksimissaan kolme kertaa päivässä. Kalorit 1000-1300. Pudotettavaa on vain 5-6kg enkä jaksa tiputella sitä jotain puolta vuotta, äkkiä pois vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi