Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FWB tiedustelee minulta, että olenko harrastanut seksiä muiden miesten kanssa

Vierailija
02.02.2025 |

Ihmettelen, kun minulla on vakipano, siis FWB, ja hän tiedustelee minulta, että treffailenko jotakuta tai olenko harrastanut seksiä muiden miesten kanssa. Mitä se hänelle kuuluu? Ja jos sukupuolitaudit huolettaa, niin kortsu on kyllä ollut uusien kumppanien kanssa käytössä ja olen myös käynyt labrassa sukupuolitautitestissä. En minäkään tiedustele häneltä, että onko hänellä muita vakipanoja. 

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei halua kuulla totuutta, niin ei kysytä tuollaisia. FWB ei ole parisuhde. 

Vierailija
62/68 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se nyt ole ihan normaalia kysyä, missä mennään. Vastaat rehellisesti ja, jos teidän toiveet ei kohtaa, ette jatka tota suhdetta? Se on hyvin yksinkertaista.

Toiveet ei kohtaa? Mikä idea fwb suhteessa on jos se on kuin oikea parisuhde uskollisuuksineen?

Todelliset ihmiset harvemmin pystyy harjoittamaan pelkkää seksiä ilman että siitä tulee ajan mittaan ja toistuessaan jotain muutakin. Se nyt on vaan sitä miten ihminen toimii, eli asiat harvemmin pysyy samanlaisina mitä ne oli alussa. 

Mä olen tehnyt tätä kahden eri naisen kanssa jo vuodesta 2005.

T. Epätodellinen mies 

Ja kohta ihmettelet yksinäsi muna kädessä että mikä niille partnereille tuli kun ne kyllästyi kuvioonne ja päätti haluta jotain muuta. 

Kahdenkymmenen vuoden jälkeen yhtäkkiä kyllästyi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä v*tun FWB? Joko olette yhdessä tai ette ole.

FWB:t nimenomaan ei ole yhdessä. Juuri siksi ap:n muut panot ei kuulu tolle FWB-miehelle mitenkään.

Vierailija
64/68 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montaa eri hiivavoidetta sulla on kaapissa?

Vierailija
65/68 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole mitään merkitystä mitä sanot. Eihän niihin sanomisiin voi luottaa. Itse en luota naisten puheisiin sekunnin sadasosaakaan, niin monta kymmentä eri naista nähnyt valehtelevan. Parasta on kun noissa treffipalveluissa sen aidon profiilin lisäksi tekee sellaisen aivan täydellisen feikki profiilin niin osasta naisista huomaa että tykkää varmaan kaikista miehistä ja kun kysytään niin huh oot kyllä sellainen mies ettei ole aiemmin tullut vastaan, kun kysyy onko muita kumppaneita, vastataan ettei ole. Parasta on ollut kun olen sillä aidolla profiililla sopinut treffit esim lauantaina klo 18 ja pari päivää myöhemmin sillä feikillä että passaisko että nähtäisiin lauantaina vaikka 18 nii on passannut. Sitten on siihen aitoon tullut viestejä että sori ei taida sopiakkaan se lauantai ku en saakkaan lasta hoitoon silloin 😅. Jollekkin sitten paljastanut asian niin ollaan heti aivan raivona ja kuinka hiton monta profiilia sulla on jne. Itseltäni on välillä asiasta udeltu, voin ihan huoletta sanoa että no "oon tavannut tässä kesällä 15 naista ja muutamien kanssa päädytty sänkyynkin" ei ole mitään salattavaa

Vierailija
66/68 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on itsellään sukupuolitauti, ja koittaa selvittää, voiko syyttää sinua siitä. 

Vierailija
67/68 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se siika!

Vierailija
68/68 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettaa ihmisten sukupuolimoraalin puute. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi