FWB tiedustelee minulta, että olenko harrastanut seksiä muiden miesten kanssa
Ihmettelen, kun minulla on vakipano, siis FWB, ja hän tiedustelee minulta, että treffailenko jotakuta tai olenko harrastanut seksiä muiden miesten kanssa. Mitä se hänelle kuuluu? Ja jos sukupuolitaudit huolettaa, niin kortsu on kyllä ollut uusien kumppanien kanssa käytössä ja olen myös käynyt labrassa sukupuolitautitestissä. En minäkään tiedustele häneltä, että onko hänellä muita vakipanoja.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vastaat vaan että et ole. Senhän hän haluaa kuulla. On totuus sitten mikä tahansa. Onko pienen valheen lipsauttaminen kovinkaan vaikeaa.
se mies nimenomaan on rohkaissut ja kannustanut minua treffailemaan ja harrastamaan sexiä muiden miesten kanssa.
ap
No saahan sitä tiedustella ja udella mitä vaan. Sinä itse päätät mitä kertot ja mitä et. Itse en ole kertonut nykyiselle miesystävälleni edellisistä yhtään mitään. Ne asiat eivät kuulu hänelle ja eipähän tule turhaa kettuilua mun henk.koht asioista.
Vierailija kirjoitti:
No saahan sitä tiedustella ja udella mitä vaan. Sinä itse päätät mitä kertot ja mitä et. Itse en ole kertonut nykyiselle miesystävälleni edellisistä yhtään mitään. Ne asiat eivät kuulu hänelle ja eipähän tule turhaa kettuilua mun henk.koht asioista.
Mies voi palkata yksityisetsivän penkomaan sinun miesmenneisyyttäsi.
Eikö se nyt ole ihan normaalia kysyä, missä mennään. Vastaat rehellisesti ja, jos teidän toiveet ei kohtaa, ette jatka tota suhdetta? Se on hyvin yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa, jos sanoo käyneensä 'sukupuolitautitesteissä'?? Sukupuolitauteja on vaikka mitä, hivistä kuppaan ja neekerisankkeriin. Riittääkö muka että joku klamydia testattu?
Tämä keskustellaan kumppanin kanssa, mitkä testit koetaan riittäviksi. Minä kävin suhteen alkuvaiheessa ensin julkisilla, ja kun eivät testanneet lupauksesta huolimatta kaikkia puheena olleita, loput yksityisellä. Kumppani testasi tahoillaan.
Ettekö te koskaan testaa? Moni on saanut taudin kesken muka yksiavioisen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi sitä ei voi kertoa?
En mä halua kertoa sexielämästäni muille. Ehkä olen niin häveliäs kuitenkin.
Ap
Oletteko keski-ikäinen miespari? Vain setämies kirjoittaa seksin äksällä.
Ei sillä, että siinä olisi mitään pahaa, kahden miehen suhteessa siis. Se taas on sakkojen paikka, jos kirjoittaa sexi, 1980-luvun hautarauhan häirinnästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa, jos sanoo käyneensä 'sukupuolitautitesteissä'?? Sukupuolitauteja on vaikka mitä, hivistä kuppaan ja neekerisankkeriin. Riittääkö muka että joku klamydia testattu?
Tämä keskustellaan kumppanin kanssa, mitkä testit koetaan riittäviksi. Minä kävin suhteen alkuvaiheessa ensin julkisilla, ja kun eivät testanneet lupauksesta huolimatta kaikkia puheena olleita, loput yksityisellä. Kumppani testasi tahoillaan.
Ettekö te koskaan testaa? Moni on saanut taudin kesken muka yksiavioisen suhteen.
Mä kävin myös klamydia-/tippurtestissä julkisella ja olin paria kuukautta aiemmin käynyt spr:lle doneeraamassa verta, jolloin siinä on kaikki virukset testattu.
Me ollaan siis oltu FWB suhteessa vasta vähän aikaa. Minulle tuli sellainen fiilis, että luuleeko se mies, että minä ihan tuosta vaan löydän seksikumppaneita ja harrastelen seksiä ihan kenen kanssa vaan. Eihän minulla yleensä ole vuodessa kuin 2-3 uutta seksikumppania.
Vierailija kirjoitti:
Sillä on muitakin ja haluaa vaivihkaa kääntäen tiedustella, että onko se ok.
Pitäisi hänen itsensäkin tietää se, että se on minulle ok, että hän panee muitakin naisia, kun ollaan sovittu näin. Sehän siinä on ideana tässä FWB -jutussa, että jos ei olla parisuhteessa niin saa panna muitakin.
ap
Jotenkin sain tämän luettua niin että FBI tiedustelee sinulta kyseistä asiaa. Mietin, että nyt sinua kyllä joku mustasukkainen siippa sahaa linssiin.
Miks ne ois semmosia?