Alanko tätiytyä väistämättä? Katselin ajeltuja sääriäni ja ajattelin
että ei niiden kuulu näyttää tuolta. Ajelin ne eilen paljubileitä varten ekaa kertaa sitten syksyn. Nyt koipia rasvatessani ne näyttivät jotenkin... kaljuilta.
Säärikarvat on mulla kyllä muutenkin aika olemattomat ja vaaleat. Eiköhän sheivailu ollut mun osalta tässä. Noin 17 vuotta sitä jatkuikin.
Mitä seuraavaksi? Bikiniraja luonnontilaan?
Onko vertaistukea? Mikseivät ihokarvat ole enää maailmanloppu? Olenko jo ihan seniili?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Mä katson tätiytymisen alkaneen kolmestaviidestä. Vuoden sisällä luovuin korkeista koroista, jotka sentään siihen saakka olivat aina, ja stringeistä. Ensimmäiset alkoivat yhtäkkiä aiheuttaa mieletöntä kipua kävellessä ja toiset, no, sain jonkun ahaa-elämyksen, kun pyykkiä ripustaessa sanoin joskus miehelle, etteivät miehet ikipäivänä suostuisi käyttämään narua persvaossa. "Eivät tietenkään", kuului hölmistynyt vastaus.
Sen jälkeen ei ole tapahtunut mitään äkkinäistä. Ehkä homma etenee nykäyksittäin. Tosin nykyään olen henkisesti jo syvällä, tänään olen syönyt kaksi laskiaispullaa ja pullakrapulassa katsellut youtubesta sekä hydrauliprässiä että kissavideoita.
Naurahdin, kiitos. :D
Mies joskus nauroi saunassa että miksi ihmeessä ajelet sääriä jos karvat ovat luonnontilassaan noin olemattomat. Että eihän siinä ole järkeä.
Ei niin, nyt kun miettii.
Ap
En ole tätiytynyt. Ajelen karvat (en koe asiaa mitenkään vaikeaksi) ja pidän huolta ulkonäöstä kuten aina ennenkin. Pukeudun kivasti ja näytän hyvältä (treenaan).
N49
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ajelen kainalokarvat pois ympäri vuoden. Säärikarvat kesäksi. En ajatellut luopua siitä niin kauan kuin höylä pysyy kädessä.
Minusta se on perussiisteyttä, enkä aio luopua siitä.
Mulla taas on tullut ihan erilainen suhde ihokarvoihin. En pidä niitä epäsiisteinä. Kainalokarvoja oon pitänyt jo 20 vuotta, ajelen aina, kun kasvavat liian pitkäksi.
Ei ne ole likaiset eikä sillä tavalla epäsiistit, vaan rumat. Epäesteettiset. En halua katsella itsessäni mitään epäesteettistä minkä voin helpolla poistaa.
Enkä kyllä halua katsella muidenkaan kainalo- ja säärikarvoja. Jos ei niitä viitsi ajaa pois, niin peittää vaatteilla sitten. Se on vähän sama kuin kulkisi likaisin hiuksin ihmisten ilmoilla.
Johan kerroin. Likaiset, rasvaiset hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä katson tätiytymisen alkaneen kolmestaviidestä. Vuoden sisällä luovuin korkeista koroista, jotka sentään siihen saakka olivat aina, ja stringeistä. Ensimmäiset alkoivat yhtäkkiä aiheuttaa mieletöntä kipua kävellessä ja toiset, no, sain jonkun ahaa-elämyksen, kun pyykkiä ripustaessa sanoin joskus miehelle, etteivät miehet ikipäivänä suostuisi käyttämään narua persvaossa. "Eivät tietenkään", kuului hölmistynyt vastaus.
Sen jälkeen ei ole tapahtunut mitään äkkinäistä. Ehkä homma etenee nykäyksittäin. Tosin nykyään olen henkisesti jo syvällä, tänään olen syönyt kaksi laskiaispullaa ja pullakrapulassa katsellut youtubesta sekä hydrauliprässiä että kissavideoita.
Mies joskus nauroi saunassa että miksi ihmeessä ajelet sääriä jos karvat ovat luonnontilassaan noin olemattomat. Että eihän siinä ole j
Ikääntymisen paras puoli on se, että vapautuu kaikenlaisista sosiaalisista paineista. Jossain kohtaa tulee jotain kriisiä, mutta harvemmalla on aikaa jäädä niihin pyöriskelemään, joten sitä vaan kohauttaa olkapäitään ja menee menojaan. Muutos on väistämätöntä, ja vaihtoehtokaan ei houkuta.
Viime aikoina mä olen saanut lommot poskiin, kun ihonalaisrasva pakenee. Myös solisluut ja kaulakuoppa pääsevät esille. Hassua, kuvittelin tätiytyväni maatalonemänmäksi, mutta musta onkin tulossa suon reunalla asusteleva noita-akka pitkine ryhmyisine sormineen. Alan sovitella tötteröhattua kun viisikymppiset lähenevät.
Vierailija kirjoitti:
En ole tätiytynyt. Ajelen karvat (en koe asiaa mitenkään vaikeaksi) ja pidän huolta ulkonäöstä kuten aina ennenkin. Pukeudun kivasti ja näytän hyvältä (treenaan).
N49
En minäkään sitä vaikeana koe. Säärien ajeluun kuluu aikaa ehkä minuutti tai puolitoista.
Koen sen turhana.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies joskus nauroi saunassa että miksi ihmeessä ajelet sääriä jos karvat ovat luonnont
Tämän kuvauksen myötä odotan innolla miltä itse näytän kun tätiytyminen on niin sanotusti completed.
Ap
Tädit on minusta kylläkin siistejä ja huoliteltuja. Välinpitämättömyyden ja epäsiisteyden lisääntyminen ei ole tädin tuntomerkki.
Hyacinth Bucket, tyylipuhdas täti, ( vaikka fiktiivinen hahmo olikin) ei taatusti liikkunut ihmisten ilmoilla karvaisin säärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N49
En minäkään sitä vaikeana koe. Säärien ajeluun kuluu aikaa ehkä minuutti tai puolitoista.
Koen sen turhana.
Ap
Mikä tässä sitten on ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Tädit on minusta kylläkin siistejä ja huoliteltuja. Välinpitämättömyyden ja epäsiisteyden lisääntyminen ei ole tädin tuntomerkki.
Hyacinth Bucket, tyylipuhdas täti, ( vaikka fiktiivinen hahmo olikin) ei taatusti liikkunut ihmisten ilmoilla karvaisin säärin.
Minä taas ajattelen tätiytymiseen liittyvän sen, ettei enää oikein jaksa kiinnostaa mitä muut ihmiset mistäkin milloinkin ajattelevat. Etenkin ulkonäköön liittyvissä asioissa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N49
Koen sen turhana.
Ap
Mikä tässä sitten on ongelma?
Ks. kommentti nro 12.
Ap
En tykkää karvoista, ja ajatuskin karvaisista sääristä. Yök. Sama koskee miestä, pitää olla siistitty oikeista paikoista 😁
Nämä ihan perus mun mielestä.
T. 23
Vierailija kirjoitti:
En tykkää karvoista, ja ajatuskin karvaisista sääristä. Yök. Sama koskee miestä, pitää olla siistitty oikeista paikoista 😁
Nämä ihan perus mun mielestä.
T. 23
Olin samaa mieltä kun olin 23.
Ap
Esivaihdevuodet itsellä, ja olo seesteisempi kuin koskaan. Myös miellyttämisenhalu kadonnut, teen elämänvalinnat nykyään sen mukaan, mitä itse haluan. Oma peilikuva näyttää omasta mielestä paremmalle kuin aiemmin, muiden mielestä varmasti asia on toisinpäin, sillä muutama kilo on tullut painoa aiempaan verrattaessa. Pukeutumista ohjaa nykyään miellyttävät materiaalit ja oversize tyyli. Tätiytyminen on kiva juttu <3
Maailma on muuttunut. Vielä 15 vuotta sitten se olikin kauheaa, jos naisella näkyi karvoitus. Nykyään monien ihan nuorten naisten piireissä on muotia olla luonnollinen myös karvoituksen osalta.
Vierailija kirjoitti:
Esivaihdevuodet itsellä, ja olo seesteisempi kuin koskaan. Myös miellyttämisenhalu kadonnut, teen elämänvalinnat nykyään sen mukaan, mitä itse haluan. Oma peilikuva näyttää omasta mielestä paremmalle kuin aiemmin, muiden mielestä varmasti asia on toisinpäin, sillä muutama kilo on tullut painoa aiempaan verrattaessa. Pukeutumista ohjaa nykyään miellyttävät materiaalit ja oversize tyyli. Tätiytyminen on kiva juttu <3
Tästä itseasiassa puhuttiin eilen niissä kekkereissä!
Paikalla oli 35-40 miestä ja naista, mediaani-ikä oli varmaan sen 30 tai vähän päälle. Saunasta tultaessa meikkasin eteisessä, kun itselleni tuntematon nainen pysähtyi peilin eteen ja sanoi vau, näytänpä kivalta tässä uimapuvussa. Jäätiin sitten siihen juttelemaan että miksi esim. 20-vuotiaana ei ikinä tullut puhuttua itselleen niin, vaikka objektiivisesti tarkasteltuna varmasti oli paremman näköinen vartalo. Siihen pysähtyi sitten useampi muukin nainen pähkäilemään samaa.
Ap
Suurin osa miehistä on siis peruslikaisia, vai ajatteletko, että nimenomaan naisen säärikarvoissa on enemmän pöpöjä?