11-vuotiaan normaalipaino? Lapsi 163cm/60kg
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Minusta on normaali paino. Olin teinistä asti 160cm ja 63-65kg, minulle hyvä paino jossa vointi mainio ja jaksaminen myös.
Älä valehtele.
Ei ole normaalia olen yli 40v 162cm n 57kg nainen, miten lapsi voi olla aikuisen kokoinen??? Eikö tuon ikäisen kuulu olla keijukainen ??joku 40kg
Yhdessä kaikki on mukavampaa. Tsemppiä ap:n perheelle! Meillä pitää tehdä sama juttu.
Aikamoinen paino. Olen 178cm ja painan 66kg, enkä koe edes olevani erityisen hoikka.
Minä lopetin pituuskasvun jo 12v iässä ja olen nyt aikuisena 160cm. Normaalipaino sen ikäiselle naiselle on alle 65kg. Eli ihan ok on.
Oma tyttöni on kohta 11v, 140cm ja painaa 45kg. On pyörä, mutta onkin tulossa teini-ikään. Aika monesti tytöt hiukan pullistuu, ennen kun tulee kasvuspurtti ja puberteetti.
Lällällällälläski kuka syödä käski!
Aika omituista ettei ap ilmoita jos on kyse pojasta tai tytöstä. Vai onko kyseessä wokeperheestä?
JooPoika painaa normaalisti enemmän suhteessa pituuteen.
Vierailija kirjoitti:
Aika omituista ettei ap ilmoita jos on kyse pojasta tai tytöstä. Vai onko kyseessä wokeperheestä?
JooPoika painaa normaalisti enemmän suhteessa pituuteen.
Tuo " Joo" ei kuulu lauseeseen, tuli vahingossa : )
Ei kuulu tulla mitään pullahtamisia ennen puberteettia.
Putte possun nimipäivää eilen vietettiin...
Vierailija kirjoitti:
Minä lopetin pituuskasvun jo 12v iässä ja olen nyt aikuisena 160cm. Normaalipaino sen ikäiselle naiselle on alle 65kg. Eli ihan ok on.
Oma tyttöni on kohta 11v, 140cm ja painaa 45kg. On pyörä, mutta onkin tulossa teini-ikään. Aika monesti tytöt hiukan pullistuu, ennen kun tulee kasvuspurtti ja puberteetti.
Melko pyöreältä kuulostaa. Meillä 12v. tyttö 150cm ja 39kg. Eikä ole mitenkään hoikka, vaan lihaksikas. Ei ole vielä kasvupyrähdystä tullut.
Minä olen 43 vuotta ja 173 cm pitkä ja painan juuri ja juuri 60 kg.
Itse olin 160/60 tossa iässä. Oli jo isot tissit ja leveä lantio enkä kasvanut enää kuin pari senttiä lisää pituutta. Olin siis ihan aikuismitoissani jo silloin, enkä kyllä ollut lihava.
Isokokoinen on. Itse olen 51 vuotias 5 lapsen äiti enkä ikinä ole painanut noin paljon. Sinuna puuttuisin painoon välittömästi.
Onko erottuvat lihakset? Lihas painaa. Jos "ylipaino" on vatsarasvaa, painoa ei siltikään tarvitse varsinaisesti pudottaa. Riittää, ettei se hirveästi nouse seuraavan noin viiden sentin kasvun myötä.
Ihan ok paino, minä olin nuorena tuon kokoinen, jaksoin harrastaa ja voin hyvin. Suvun kesken minua pidettiin pullukkana ja siitä sain myös kuulla. Vasta aikuisena tajusin valokuvista että olen ollut normaalipainoinen ja -pituinen, en mitenkään iso vaikka aina sain siitä kuulla.
Lapseni on todella hyvä urheilija, siis oikeasti esimerkiksi voitti koulujenvälisissä monta lajia. Hän on 166 cm ja 60 kg, lihaksikas.
Ihan hyvä paino jo. Liikuntaa vähemmän niin kasvaa paremmin.
Kiitos mukavista kommenteista! <3 Aion tehdä liikunnasta koko perheen hauskan harrastuksen ja tarkkailla ruokailuja hieman enemmän.
Ap