Aina puhutaa mieslapsista, mutta millainen on sitten naislapsi?
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaisia juuri ole. Nainen händlaa tarvittavat arjen puuhat.
Onhan. Esim. jättää omat lapsensa vanhenevan äitinsä hoitoon, kun ei itse viitsi tai pysty. Vaikka välittää näistä, ei ymmärrä näiden tarpeita. Ei näe äitinsä väsymystä, vaan pitää tätä kaikkivoipana. Huonot miehet vaihtuvat. Aina pitää päästä naimisiin. Joku hyväkin voi käväistä kierroksessa, mutta väsyy tai nainen alkaa sekoilla. Ei pysty työelämään.
En tiedä yhtään tuollaista naista. Miehiä kyllä useitakin.
Tunnen tällaisen. Erosin hänen sukulaisestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niistä tarvitse erikseen puhua. Nainen on aina lapsi. Ainoastaan aikuisen leikkimisen taso vaihtelee.
Minä leikin työssäkäyvää omistusasujaa, joka hoitaa omat asiansa ja sivussa suvun kiinteistöä?
Ei se sitä tarkoita ettetkö voisi olla naislapsi. Etenkin jos nuo ovat suurimpia saavutuksiasi.
Minusta se on prinsessa, jonka elämä pyörii somen ja hyvältä näyttämisen ympärillä. Sitten se palkitsee itseään vaikkapa hieronnalla ja kasvohoidoilla, kun on omasta mielestään tehnyt tosi rankkaa duunia ottaessaan videoita itsestään :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niistä tarvitse erikseen puhua. Nainen on aina lapsi. Ainoastaan aikuisen leikkimisen taso vaihtelee.
Minä leikin työssäkäyvää omistusasujaa, joka hoitaa omat asiansa ja sivussa suvun kiinteistöä?
No hyvä että tiedostat leikkisi ja leikkisi säännöt.
Sinusta en tiedä, mutta minä elän reaalimaailmassa missä tehdään oikeita töitä ja tienataan oikeaa rahaa... mökkikin on oikea, ei leikki-.
Isin pikkuprinsessa, joka on tottunut saamaan kaiken mitä haluaa.
Tai tyyppi, joka menee yhteen miehen kanssa, jolla on jo lapsia... ja on mustasukkainen lasten saamasta huomiosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se sitä tarkoita ettetkö voisi olla naislapsi. Etenkin jos nuo ovat suurimpia saavutuksiasi.
Ei, ne ovat jokapäiväistä normaalielämää. Sinulta on turha kysyä vastaavasta asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Se on naisille ihan normaalia parkua lapsen äänellä ja kiukutella niin ei niitä osata pitää naislapsina.
Mun silikoninukke onneksi on mykkä. Teen itse ne äänet.
M28
Vierailija kirjoitti:
Nainen joka seuraa ainoastaan tunteitaan joka ikisessä asiassa. "musta tuntuu", eikä enempää analysoi tai keskustele mistään, ainoa kommentti ja perustelu kaikkeen on aina "musta tuntuu".
No just näin. Entinen työkaveri oli tuollainen. Musta tuntuu, että meidän työtiimissä ei ole hyvä yhteishenki, musta tuntuu, että kaikki täällä ei arvosta mun työpanosta ja osaamista, musta tuntuu, että mä en haluu avautua mun yksityiselämästä, kun täällä ei kuitenkaan kaikki osaa tukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinusta en tiedä, mutta minä elän reaalimaailmassa missä tehdään oikeita töitä ja tienataan oikeaa rahaa... mökkikin on oikea, ei leikki-.
Juujuu leikkisi sujuu oikein hienosti sulla on jo monta pistettä jatka samaa rataa.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen nainen on täysin avuton. Heitä ei siksi erikseen nimitetä naislapsiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen nainen on täysin avuton. Heitä ei siksi erikseen nimitetä naislapsiksi.
Miehet on kiinnostuneita lapsista? 🤢
Naislapsi öyhöttää tunteella, itkee iltaisin itsensä uneen koska kokee että häneen törmäillään kadulla, ei uskalla bussissa pyytää tilaa että pääsis istumaan ja noin muuten on täysin itsekeskeinen peruna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen joka seuraa ainoastaan tunteitaan joka ikisessä asiassa. "musta tuntuu", eikä enempää analysoi tai keskustele mistään, ainoa kommentti ja perustelu kaikkeen on aina "musta tuntuu".
No just näin. Entinen työkaveri oli tuollainen. Musta tuntuu, että meidän työtiimissä ei ole hyvä yhteishenki, musta tuntuu, että kaikki täällä ei arvosta mun työpanosta ja osaamista, musta tuntuu, että mä en haluu avautua mun yksityiselämästä, kun täällä ei kuitenkaan kaikki osaa tukea.
Susta tuntuu, että hän oli väärässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on kiinnostuneita lapsista? 🤢
Et sä Hanna enää lapsi ole, vaikka oletkin vielä aikuisena avuton.
Naislapset haukkuvat miehiä mieslapsiksi koska tuntevat ikäviä tunteita eivätkä osaa käsitellä niitä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta se on prinsessa, jonka elämä pyörii somen ja hyvältä näyttämisen ympärillä. Sitten se palkitsee itseään vaikkapa hieronnalla ja kasvohoidoilla, kun on omasta mielestään tehnyt tosi rankkaa duunia ottaessaan videoita itsestään :D
Tradwifet siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, ne ovat jokapäiväistä normaalielämää. Sinulta on turha kysyä vastaavasta asiasta.
Leveilet kuitenkin normaali arkielämälläsi? Naisen logiikka. Turha onkin kysyä, koska vain sinä olet niin hölmö, joka leveilee suurimmilla saavutuksillaan täällä, jotka jäävät melko mitättömiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Susta tuntuu, että hän oli väärässä?
Nailed it!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juujuu leikkisi sujuu oikein hienosti sulla on jo monta pistettä jatka samaa rataa.
Vielä pikku vinkki.
Älä sitten päätä vaihtaa leikkiäsi, sillä silloin käy huonosti.