Aina puhutaa mieslapsista, mutta millainen on sitten naislapsi?
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Ne tähtöset, jotka saa vauvan sijaissynnyttäjän mahasta.
Hyvä idea käyttää sijaissynnyttäjää. En kokisi tarvetta synnyttää itse,lapsi tuntuisi silti omalta, vaikken olisi puskenut sitä kivulla juuri itsestäni ulos. Riittää kun tarveaineet on omat.
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaisia juuri ole. Nainen händlaa tarvittavat arjen puuhat.
Onhan. Esim. jättää omat lapsensa vanhenevan äitinsä hoitoon, kun ei itse viitsi tai pysty. Vaikka välittää näistä, ei ymmärrä näiden tarpeita. Ei näe äitinsä väsymystä, vaan pitää tätä kaikkivoipana. Huonot miehet vaihtuvat. Aina pitää päästä naimisiin. Joku hyväkin voi käväistä kierroksessa, mutta väsyy tai nainen alkaa sekoilla. Ei pysty työelämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis saako sitä naislasta panna vai ei?
Mitä välii? Se on "out of your league" joka tapauksessa.
Samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, joka heittäytyy avuttomaksi heti, kun jotain pitäisi tehdä. Ei omaa mielipiteitä, ei uskalla mennä minnekään yksin, tarvitsee apua ihan kaikessa. Mutta ei näitä ole niin paljon kuin mieslapsia.
Räpsyttää ripsiä, pyörittelee hiussuortuvaa sormiensa ympäri, puhuu vähän kuiskaavalla äänellä ja kihertää päälle. Mielistelee miehiä. Lapsellisella tavalla jonka itse kuvittelee kiinnostavaksi flirtiksi.
Eli nuoret parikymppiset ihanat naiset? Eikö se ole normaalia, että eivät vielä ole täysin aikuisia.
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin on oikein oppikirjaesimerkki naislapsesta.
Päivän naurettavin kommentti.
Helena Koivu. Ei näe mitään syytä itsessään, syyttää kaikesta muita. Valehtelee, kiukuttelee, ei halua käydä töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummo iässä oleva, joka pukeutuu kuin teinit. Tai joku vajaaälyinen pubiruusu.
Opettele oikeinkirjoitus! Mene takaisin alakouluun, mieslapsi.
Tässä hyvä esimerkki siitä, että "mieslapsi" on vain haukkumasana, jota ei oikeasti käytetä henkilön kuvaamiseen vaan halventamiseen. Ihan niin kuin naisten huarittelu.
Mariseva itsekeskeinen vinkuja, joka saa kiukkukohtauksia, jos asiat eivät mene pilkulleen niin kuin hän haluaisi. Märisee jotain ikivanhoja muka vastoinkäymisiä ja vääryyksiä, joita kukaan muu ei edes enää muista.
Näitä on nähty ja monta.
Vierailija kirjoitti:
Psykoosia pukkaa...
Ei niistä tarvitse erikseen puhua. Nainen on aina lapsi. Ainoastaan aikuisen leikkimisen taso vaihtelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaisia juuri ole. Nainen händlaa tarvittavat arjen puuhat.
Onhan. Esim. jättää omat lapsensa vanhenevan äitinsä hoitoon, kun ei itse viitsi tai pysty. Vaikka välittää näistä, ei ymmärrä näiden tarpeita. Ei näe äitinsä väsymystä, vaan pitää tätä kaikkivoipana. Huonot miehet vaihtuvat. Aina pitää päästä naimisiin. Joku hyväkin voi käväistä kierroksessa, mutta väsyy tai nainen alkaa sekoilla. Ei pysty työelämään.
En tiedä yhtään tuollaista naista. Miehiä kyllä useitakin.
Vierailija kirjoitti:
Mariseva itsekeskeinen vinkuja, joka saa kiukkukohtauksia, jos asiat eivät mene pilkulleen niin kuin hän haluaisi. Märisee jotain ikivanhoja muka vastoinkäymisiä ja vääryyksiä, joita kukaan muu ei edes enää muista.
Näitä on nähty ja monta.
Minä en kovinkaan paljoa. Miten itse olet kanssakäymisissä? Vaikutat melko hallitsevalta ja muita jyräävältä.
Vähän ulkona kaikesta, ei osaa olla itsenäinen, talousasiat hukassa ---> miel. joku toinen maksaa esim. mies. Odottaa miehen ottavan lähes kaikesta vastuun. Piiloutuu mielellään miehen taakse. Ei aikuistu. Syyttelee helposti muita omista virheistä.
Mulla tulee mieleen sellainen nainen joka tukeutuu kaikessa mieheen. Kaikki menee sellaisella En mä tiedä, en mä osaa päättää, hoida sä se kun en mä osaa -asenteella.
Vierailija kirjoitti:
Ei niistä tarvitse erikseen puhua. Nainen on aina lapsi. Ainoastaan aikuisen leikkimisen taso vaihtelee.
Minä leikin työssäkäyvää omistusasujaa, joka hoitaa omat asiansa ja sivussa suvun kiinteistöä?
Vierailija kirjoitti:
Naislapsi on vastuuton, ottaa kaikki muut naiset kilpailuna, eivät perusta mielipiteitään mihinkään järkevään vaan sille mikä tuntuu itsestä mukavalle, hyväksikäyttävät, eivät ole valmiita osallistumaan talouteen tai kantamaan korteaan kekoon.
Kylläpä tulikin mieleeni elävästi eräs entinen "ystäväni",lapseni kummiksi hinkunut henkilö. Somessa niin upeaa hehkuttaa kummiuttaan mutta mitään todellista apua ei koskaan tullut, ihanaa varastaa toisen tietoa, ajatuksia ja lauseita omaan kirjaansa ja sosiaalisen seurapiirinsä rakentamiseen, ihanaa polkea sosiaalisissa tilanteissa toisen päälle jotta saisi itse olla huomion ainoa keskipiste ja lopulta ajaa ulos ystäväporukasta valheillaan jopa väkivaltaiseksi käyden,mutta kun se on vaan niin ihanan "luova" ja "taiteellinen" ihminen. Mielisairas ja pakkohoitoon kuuluva yksilö pikemminkin. Oksennus tulee,kun ajatteleekin,miten monta vuotta uskoin tämän "uskovaisen" ihmisen olevan meille todellinen ystävä vaikeassa elämäntilanteessa. Hyväksikäyttäjä narsistinaiset todellakin ovat näitä naislapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä on nähty ja monta.
Minä en kovinkaan paljoa. Miten itse olet kanssakäymisissä? Vaikutat melko hallitsevalta ja muita jyräävältä.
Ja sinä taas vaikutat pahimman luokan puoskarikyökkipsykologilta, joka tekee arvioita toista tuntematta. Ehkäpä olisi aika katsoa peiliin neiti kesäheinä ja naislapsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä leikin työssäkäyvää omistusasujaa, joka hoitaa omat asiansa ja sivussa suvun kiinteistöä?
No hyvä että tiedostat leikkisi ja leikkisi säännöt.