Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnyttäminen on köyhille

Vierailija
02.02.2025 |

Rikkaat teettää senkin muilla. Raskausmaha on merkki alhaisesta tulotasosta.

https://www.is.fi/viihde/art-2000011005866.html

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin palstalla naiset ulisevat siitä, kuinka eivät halua tulla itse raskaaksi ja pilata kehoaan sillä.

Vierailija
22/24 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku nainen kehtaa edes käyttää tuolla tavalla toista naista hyväkseen... en tajua. N22

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyi helvetti! Siinä ei paljoa eettistä puolta mietitä. Ihmiskauppa ja köyhien naisten hyväksikäyttö tulevat lisääntymään sitä mukaa, kuin tuo vastenmielinen ilmiö. 

Se nyt on vaan tätä päivää. Mitä rikkaat edellä, sitä muut perässä. On aina oltava köyhiä joilla voi teettää kaiken inhottavan ja tylsän.

Hyvä. Jos sinä tipahdat itse köyhyyteen, niin tätä samaa ajatusmallia saa varmaan soveltaa sinuun? 

Miehenä sitä on vähän vaikeaa synnyttää, vaikka vihervassarit ovatkin toista mieltä tästä.

Vierailija
24/24 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyi helvetti! Siinä ei paljoa eettistä puolta mietitä. Ihmiskauppa ja köyhien naisten hyväksikäyttö tulevat lisääntymään sitä mukaa, kuin tuo vastenmielinen ilmiö. 

Se nyt on vaan tätä päivää. Mitä rikkaat edellä, sitä muut perässä. On aina oltava köyhiä joilla voi teettää kaiken inhottavan ja tylsän.

Hyvä. Jos sinä tipahdat itse köyhyyteen, niin tätä samaa ajatusmallia saa varmaan soveltaa sinuun? 

Sitä ei tulla minulta kysymään, näin se vaan menee. On yleisesti hyväksyttävää käyttää sijaissynnyttäjää vain siksi ettei halua pilata vartaloa ja haluaa juhlia. Moni asia muuttuu nyt.

Eli sinulta itseltäsi ei sinusta edes tarvitse kysyä, että haluatko alkaa jonkun rikkaan sijaissynnyttäjäksi?? Sähän oot ihan sekaisin.