Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsettomuudesta ja adoptiosta..

Vierailija
04.03.2007 |

Me ei saada lasta, mutta me ei myöskään saada adoptoida. Meillä on liian pienet tulot (molemmat kyllä käydään töissä), ja mies on nuoruudessaan kärsinyt mielenterveysongelmista. Eli ei käy.

Meillä olis ihan kauheesti rakkautta ja huomiota annettavana, mutta ei käy. Se on niin väärin, kaikki narkkarit yms. saa kyllä lisääntyä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko jo olleet neuvonnassa?

Vierailija
2/6 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja asioitiin sosiaalitoimiston kanssa, ja siellä ilmoitettiin ettei meillä ole mitään mahdollisuuksia adoptioon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kautta, se hoitaan sen itse tai ostaa Pelalta. Ei minun mielestäni voi suoraa päätä kieltäytyä - ellette sitten ole niin paljon alle 25, ettette voi hakea vielä lupaa - mutta varsinaisesti adoptiokelpoisuuden (ulkomaan adoptioissa) päättää adoptiolautakunta, neuvonnan tekijä vain suosittelee tai ei suosittele.

2

Vierailija
4/6 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulot kyllä varmaan tulevaisuudessa tulevat olemaan paremmat, mutta mitäs tosiaan teet sille, että menneisyydessä on mielenterveysongelmia? Melkein kaduttaa, että koskaan tuli etsiydyttyä hoitoon silloin.

Ei varmaan kai koskaan tule meille perhettä, vaikka ollaan nyt terveitä aikuisia, ja rakastettaisiin lasta ja kovasti kaivattaisiin perhettä :(

Vierailija
5/6 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vastaus on ei, kyseenalaista se. Ääneen. Itse asiassa sama koskee adoptiota. Tee selväksi, että olet tosissasi. Että haluat kuulla perusteet tai toisen mielipiteen toiselta henkilöltä.

Vierailija
6/6 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole hakeutunut juuri sen syyn takia mihinkään ammattiauttajalle tämän lapsettomuuteni ja lapsen menetyksen (rv22) takia koska se hankaloittaisi sitten adoptiota...

Ihmettelen tuota kyllä että liian pienet tulot vaikuttaisivat? En meinaa usko sitä. Saahan adoptoiva tukea ja eihän nykyajankaan tavis perheiltä kysellä heidän rahatilannettaan kun lapsia alkavat tehtailemaan? Jos rahat vaan löytyisivät ja muutoin perhe olisi valmis adoptoimaan niin miksi siitä tehdään niin hankalaa??

Toinen asia mikä minua lapsettomana ihmisenä ärsyttää on se, miten helposti ehdotetaan adoptiota kun omia lapsia ei kuulu tai heidät raskausaikana menettää. Kun puhuu lapsettomuudestaan jollekin niin melkeinpä _aina_ kuulee kommentit " voittehan te aina adoptoida" tai " hakekaa lastenkodista joku sellanen jolla ei ole vanhempia" Haloo? Hakekaa?? Siis kun se oliskin niin helppoa... Hohhoijaa!!!