Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te naiset, jotka olette olleet vain yhden miehen kanssa, oletteko jääneet epäröimään?

Vierailija
02.02.2025 |

Eli jos olet ollut vain yhden miehen/pojan kanssa (siis ei mitään muita kokeilujakaan, ei edes pusuja yläasteella), oletteko joskus miettineet olisiko teidän pitänyt hankkia enemmän kokemuksia?

Seksi on alusta asti ollut hyvää tämän oman kanssa, mutta hänellä on tietysti taustalla ollut muita säätöjä ennen tapaamistamme. Mutta mitä jos en vain tiedä paremmasta?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut saman miehen kanssa 21-vuotiaasta asti, nyt olemme keski-ikäisiä. Häntä ennen minulla oli yksi teiniaikainen poikaystävä. Olen melko kokematon ja arka seksin suhteen. Ehkä asia olisi toisin, jos minulla olisi ollut useampia kumppaneita, joiden kanssa toteuttaa seksuaalisuuttani. 

Joskus haaveilen ohimennen toisesta miehestä tai pohdin, millaista seksielämä saattaisi olla jonkun toisen kanssa. En kuitenkaan ole vaihtamassa. 

Miten parinkymmenen vuoden suhteen jälkeen voi olla kokematon seksissä?

Jos pysyy aina samoissa jutuissa?

eri

Vierailija
42/45 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miehillä on vielä vaikeampi olla vain yhden kanssa."

"Kukaan ei usko, että mies voisi olla vain yhden naisen mies, eikä pettäisi koskaan."

Ja sinä olet taas se yksi ja ainoa poikkeus, joka vahvistaa tuon keksimäsi säännön -  täydellistä aviomiesmatskua? 😄 Mutta hyvin tiedät muiden puolesta, pisteet siitä! 

Olen jutellut vuosien ja vuosikymmenten aikana llukuisten miespuolisten tuttujen ja kavereiden kanssa ja kaikki olleet sitä mieltä, ettei mies pysty olemaan vain yhdennaisen mies. Jos menee nuorena naimisiin niin varmasti sortuu jossain vaiheessa vieraisiin. En ole koskaan paljastanut kenellekään, että vaimoni on ainoa ja hänellekin vasta viime syksynä.

Mutta uskon kyllä, että meitä on enemmänkin. Eivät puhu kuten en minäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten parinkymmenen vuoden suhteen jälkeen voi olla kokematon seksissä?

No kuule, kun kaikki ne 20 vuotta ovat olleet sitä samaa jyystöä, niin nainen ei ole kokenut mitään muuta kuin sitä samaa jyystöä.

Vierailija
44/45 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miehillä on vielä vaikeampi olla vain yhden kanssa."

"Kukaan ei usko, että mies voisi olla vain yhden naisen mies, eikä pettäisi koskaan."

Ja sinä olet taas se yksi ja ainoa poikkeus, joka vahvistaa tuon keksimäsi säännön -  täydellistä aviomiesmatskua? 😄 Mutta hyvin tiedät muiden puolesta, pisteet siitä! 

Olen jutellut vuosien ja vuosikymmenten aikana llukuisten miespuolisten tuttujen ja kavereiden kanssa ja kaikki olleet sitä mieltä, ettei mies pysty olemaan vain yhdennaisen mies. Jos menee nuorena naimisiin niin varmasti sortuu jossain vaiheessa vieraisiin. En ole koskaan paljastanut kenellekään, että vaimoni on ainoa ja hänellekin vasta viime syksynä.

Mutta uskon kyllä, että meitä on enemmänkin. Eivät puhu kuten en minäkään.

Aivan, eli sun kaveriporukan kokemukset on universaali totuus. No, onneksi on muunkinlaisia miehiä kuin sun kaveris.

Vierailija
45/45 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan