kävin hammaslääkärissä, säästin 200 euroa varaamalla ajan 3kk päähän
En ymmärrä miksi kukaan käy yksityisellä siitä ilosta, että voi maksaa lisää että ajan saa nopeasti? Särkytapauksissa olisin päässyt jonon ohi, mutta kun huolehtii tarkistuksista ajoissa niin ei tarvi kiireellä paikata.
Kommentit (10)
Siksi koska yksityisellä saa huomattavasti parempaa palvelua kun meidän kämäsessä terkun hammaslääkärissä.
Laitan sinulle kultamitalin postissa tulemaan.
Olet niin paljon parempi kuin me muut.
Mulle oli reikiä "siunaantunut": 6 reikää 5 hampaassa; paikkaus. Lisäksi sitten vielä hammaskiven poisto: ajat jtn. 3 kk:n välein. Tuumin, että ens kerralla ruvetaan jo nyhtämään niitä pois.
(taikka sitten teen sen itse, niinkuin pappavainaa)
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska yksityisellä saa huomattavasti parempaa palvelua kun meidän kämäsessä terkun hammaslääkärissä.
Minä sain mielestäni todella hyvää palvelua julkisella, en nyt mitään kahvia odotustilassa osotellutkaan. Todella mukava lääkäri ja hoitaja, jotka ovat vaan puun ja kuoren välissä aikojen kanssa.
Missä muka tarkastus maksaa 200 euroa? Pelkkä tarkastus ei ole yksityisellä julkista kovin paljoa kalliimpi, joten sen vuoksi en 3kk odottelisi.
Kunnalliset on parempia kuin yksityiset, jotka on ylimielisiä.
Onneksi työpaikka maksaa hammashoidon yksityisellä 400€ asti.
Kunnallisen hammashoidon hinnat on parissa vuodessa nousseet 45-60%, joten rahallisesti on aika se ja sama käykö julkisella vai yksityisellä puolella. Mulla tässä hiljattain lohkesi vanha paikka irti ja menin julkiselle kun satuin saamaan kiireajan seuraavalle aamulle ja lasku oli liki 89€. Ehkäpä hampaiden kuvaus voi olla halvempaa vielä julkisella puolella mutta seuraavan kerran kun täytyy hammaslääkärin palveluja käyttää menen luultavasti yksityiselle. Julkisella puolella käyntiaika on yleensä varattu vielä niin että ekalla ajalla katsotaan missä vika ja vasta seuraavalla käyntiajalla tehdään jotain. Siinä menee ensimmäinen käyntimaksu jo ihan turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Kunnalliset on parempia kuin yksityiset, jotka on ylimielisiä.
Samat lääkärit pyörii julkisella ja yksityisellä puolella. Monella on yksityispraktiikka vielä kunnallisen työsuhteen lisäksi.
Käyn yksityisellä, koska työnantajani maksaa myös hammashoidon.