Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla sellaisia asioita, joita et tee koskaan kotona?

Vierailija
02.02.2025 |

Vaan puolisosi joutuu ne tekemään aina.

Ja minkä takia niin on?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En korjaa autoa.

Vierailija
22/22 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sellaisia asioita, joita en tekisi kotona. Siivoan, pesen pyykkiä, vaihdan lakanat, laitan ruokaa, teen pihatöitä yms. Jos jotain menee rikki, etsin netistä korjaajan. Mieheni ei nikkaroi. Hänellä on paljon heikommat kädentaidot kuin minulla. Minä olen nuorempana vaihtanut yhteen huoneeseen tapetit yksin ja toisen huoneen seinät maalannut. Mies sanoi, että ei hän sellaista osaa, menee pilalle. Ei ole lapsuudenkodissaan tehnyt ikinä mitään, vasara ei pysy kädessä. Eipä hän autonrenkaitakaan itse ole koskaan vaihtanut, vaan kyllä meidän autoihin on käyty renkaat vaihdattamassa liikkeessä. Syksyllä kylläkin tuli talvi yhtäkkiä ja jouduin etsimään renkaanvaihtajat, jotka tuli kotipihaan vaihtamaan kahteen autoon. Kun on aina pultit kiristetty koneella, vaikea niitä käsin olisi vääntääkään. Minä ehkä osaisin itse vaihtaa autoon renkaat, jos voimat riittää, ja ymmärtäisin kiristää ristikkäin pultit. Minun lapsuudenkodissani oli auto ja o

Tästä todetaan, että pitää paikkansa se, että kerrostaloasukit ei osaa tehdä oikein mitään. Eikä ne haluakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla