Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä on poistumisetiketti yhden yön jutuissa, jotka ei johda seksiin?

Vierailija
02.02.2025 |

Eli pelkästään nukkumishalimiseen. Pitääkö tällöinkin poistua naisen luota ennen aamupalaa?

Itse en tajunnut poistua vaan vein hänet sunnuntaibrunssille, mutta jäi sellainen olo että menikö tämä nyt oikein.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttiko nainen iloiselta ja puheliaalta? Jos kyllä, meni oikein. Jos ei, meni pieleen. Vaikka itse en harrastakaan yhden yön juttuja tai yhden yön nukkumisia, niin arvostaisin sitä ettei toinen häivy sanomatta sanaakaan. 

Ihan mielenkiinnosta, pitäisikö sitten miehen odotella että heräät, vaiko sitten herättää että voi sanoa heipat? 

Itse herään normaalisti viikonloppuisinkin 05-06 välillä, etenkin kun nukkuu vieraassa paikassa. Eli käytännössä vaan hiippailen ulos asunnosta kun olen herännyt. Usein jätän lapun missä puh. numero. 95% tapauksissa nainen ei ikinä ota yhteyttä jälkikäteen. 

Minut ainakin voisi herättää ja olisi jopa suotavaa. Luultavasti olisin itsekin jo hereillä, koska en osaa nukkua vieraan vieressä kunnolla. Mutta koska itse päädyn sänkyyn vain jo tuttujen tapailumiesten kanssa, joilta haluan siis muutakin kuin seksiä, niin lienen väärä vastaamaan. Hiippailu sanomatta sanaakaan on vähän lapsellista, lapun kanssa kuitenkin jo huomattavasti parempi tapa.

22/22 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä on nainen herännyt ensin. Kysyneet haluaako kahvia. Jotku tarjonnut tasottavvaa ja sitte onki haettu kaupasta lissää, jotku kysyny baariin tai ulos istumaan. Aina ei tarvi hässiä. mukava kuunnella musiikkia ja puhua paskaa varsinki jos on samalla aaltopittuuvella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla