Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pitäisi tietää toisen body count?

Vierailija
02.02.2025 |

Minä en edes muista omaani. Jos joku sitä kysyy niin rehellisesti en osaa sanoa montako kun en muista. Meni joskus vähän lujaa eron jälkeen ja ennen kuin ensimmäisen suhteeni löysin.

Miksi siis pitäisi tietää toisenkaan? Miksi se on niin tärkeää joillekin? Eikö ihmisillä saa olla menneisyyttä ja tekeekö se ihmisistä jotenkin huonompia jos on ollut aktiivinen.

Kommentit (351)

Vierailija
61/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On menneisyyksiä ja on menneisyyksiä. En minä entistä nistiäkään huoli, miksi huolisin vosun?

Vierailija
62/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bodycountini on kasvanut kahdella avioliittoni aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sitten on suuri numero kenenkin mielestä? Tässähän se ongelma tulee. Yli 10? Yli 50? Vääränlaiset arvot eikä "kelpaa" kumppaniksi, jos yli 5?? Kelpaa vain ihminen, jonka numero on 0-7? Jokaisella on jokin tietty keinotekoinen raja-arvo mielessään. Onko peli menetetty, jos numero on 22 kun mielestäni saa olla maksimissaan 20? 

Jokainenhan saa sen ihan itse päättää, mikä omasta mielestä on toisella liikaa. Minulle enemmänkin merkitsee se, kuinka paljon nainen on käyttänyt elämässään alkoholia, mikä on todennäköisesti johtanut näihin jatkuviin säätöihin ja lyhyisiin suhteisiin. Enemmän se bilehuuruinen elämä siellä taustalla häiritsee kuin tuo bc.

Eikö saisi olla nuoruutta elettynä? Vaikka keski-ikäisenä? Eihän bilettäminen ole automaattisesti sama kuin viinanhuuruinen bile-elämä.

No saa, eihän sitä kukaan kiellä? Mutta jos tämä on jollekin este esimerkiksi parisuhdetta miettiessä, niin sehän on vaatijan oma asia.

Vierailija
64/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Miehen kokemattomuus tuntuu olevan suurempi ongelma kuin se että mies on nainut puolta kylää. Jopa tieto että mies on ollut edellisissä suhteissa uskoton ei haittaa niin paljon kuin kokemattomuus. Jopa väkivaltakin hyväksytään kokemattomuutta useammin.

Riippuu. Itse ajattelisin eri tavalla, jos olisin tutustumassa mieheen kevyessä mielessä kuin jos haaveilisin suhteesta hänen kanssaan. En veisi kokematonta miestä pelkästään sänkyyn, koska pelkäisin rikkovani hänet, sillä olettaisin hänen lopulta kuitenkin ihastuvan ja toivovan suhteelta muuta kuin pelkkää seksiä. Jos taas haaveilisin miehen kanssa suhteesta ja yhteisestä elämästä, kokemattomuus ei haittaisi.

Vierailija
65/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pitäähän se naisen kilometrit tietää. Kukaan loppuun poljettua autoakaan halua, tai sit sen pitää olla jo tosi halpa

Ajattelen täysin samoin miehestä. 

Kysyisinkin teiltä, miehet, mikä olisi teidän mielestä hyvä tapa ottaa asia (mahdollisimman aikaisin) puheeksi. Yleensä olen kysynyt, mitä mies on oppinut omista toiveistaan parisuhteeseen liittyen edellisten seurusteluiden perusteella. Tämä Yleensä on avannut keskustelun parisuhteiden määrästä ja pituudesta, jolloin luonnollisesti olen kertonut oman parisuhdehistoriani. Ja tuonut esiin, että olenkin aika konservatiivinen liittyen suhteisiin, enkä itse ole harrastanut irtosuhteita ja toivon samaa tulevalta seurustelukumppaniltani. 

Miltä tämä kuulostaa? Onko kunnioittava ja hyvä tapa ottaa asia puheeksi?

Vierailija
66/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö, miksi miehen, jonka body count on tyyliin 3, tulisi tyytyä naiseen, jonka body count on yli 20?

Vastaatkaapa tuohon! HAH!

-mies29

Nuoret naiset pilaa itsensä irtoseksillä. Ovat epäkelpoja vakavaan parisuhteeseen ja silti haluavat kunnollisen miehen, vaikka itse ovat käytettyjä.

Nuoret naiset ovat pilanneet aivonsa somella ja temppareilla. Yhtään ei kestetä arjen harmautta tai tylsää perhe-elämää.

Vierailija
67/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö, miksi miehen, jonka body count on tyyliin 3, tulisi tyytyä naiseen, jonka body count on yli 20?

Vastaatkaapa tuohon! HAH!

-mies29

Nuoret naiset pilaa itsensä irtoseksillä. Ovat epäkelpoja vakavaan parisuhteeseen ja silti haluavat kunnollisen miehen, vaikka itse ovat käytettyjä.

Tämä.

-mies29

Vierailija
68/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me on tavattu mun miehen kanssa kolmekymppisinä. Tottakai molemmilla on erilaisia suhteita ja säätöjä takana. Ei niistä tarvitse yksityiskohtia tietää. Ainakaan minun ei tarvitse.

Vierailija
69/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Miehen kokemattomuus tuntuu olevan suurempi ongelma kuin se että mies on nainut puolta kylää. Jopa tieto että mies on ollut edellisissä suhteissa uskoton ei haittaa niin paljon kuin kokemattomuus. Jopa väkivaltakin hyväksytään kokemattomuutta useammin.

Riippuu. Itse ajattelisin eri tavalla, jos olisin tutustumassa mieheen kevyessä mielessä kuin jos haaveilisin suhteesta hänen kanssaan. En veisi kokematonta miestä pelkästään sänkyyn, koska pelkäisin rikkovani hänet, sillä olettaisin hänen lopulta kuitenkin ihastuvan ja toivovan suhteelta muuta kuin pelkkää seksiä. Jos taas haaveilisin miehen kanssa suhteesta ja yhteisestä elämästä, kokemattomuus ei haittaisi.

Ainut vaan että valehtelet

Vierailija
70/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tekeekö määrällä tietona suoranaisesti mitään, mutta kyllähän se kertoo myös yksilön suhtautumisesta seksiin. Suuri määrä voi kertoa esim. sen, ettei tämä henkilö liitä seksiin tunteita, eikä se ole hänelle rakkauden osoitus, vaan fyysinen suoritus. Se kertoo todennäköisesti myös impulsiivisuudesta. Toki se voi kertoa myös siitä, että henkilön on vaikeaa sanoa toiselle ei ja kieltäytyä, mikä leimaa ehkä enemmän naissukupuolta muttei ole aivan tavatonta myöskään miehille.

Itse en välttämättä haluaisi kumppania, joka haluaa seksiä ihan vain seksin vuoksi, ja jolle se on fyysinen tarve. 

Vierailija
71/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me on tavattu mun miehen kanssa kolmekymppisinä. Tottakai molemmilla on erilaisia suhteita ja säätöjä takana. Ei niistä tarvitse yksityiskohtia tietää. Ainakaan minun ei tarvitse.

Miten niin totta kai on erilaisia säätöjä? Olen 38-vuotias, eikä minulla ole yhtäkään. Parisuhteita kyllä kaksi.

Vierailija
72/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä tekeekö määrällä tietona suoranaisesti mitään, mutta kyllähän se kertoo myös yksilön suhtautumisesta seksiin. Suuri määrä voi kertoa esim. sen, ettei tämä henkilö liitä seksiin tunteita, eikä se ole hänelle rakkauden osoitus, vaan fyysinen suoritus. Se kertoo todennäköisesti myös impulsiivisuudesta. Toki se voi kertoa myös siitä, että henkilön on vaikeaa sanoa toiselle ei ja kieltäytyä, mikä leimaa ehkä enemmän naissukupuolta muttei ole aivan tavatonta myöskään miehille.

Itse en välttämättä haluaisi kumppania, joka haluaa seksiä ihan vain seksin vuoksi, ja jolle se on fyysinen tarve. 

Sitten ei kannata olla miehen kanssa.

Vierailija
73/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä hiton badi kaunt OLLAAN SUOMESSA! Miksi sotket kahta kieltä!

Vierailija
74/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on bodikauntteja yli 200 ja naiset sen kuin vaan tykkää. Torttua irtoaa joka kuukausi uudelta misulta ja parisuhteeseenkin monet haluaisivat.

Vierailija
75/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovainen ajattelee, et Raamatun mukaan kun mies ja nainen tulee yhdeksi = avioliitto. 

Minun bc oli 0 ennen miestäni ja sama toisin päin. Tuomitsetko?

Vierailija
76/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On menneisyyksiä ja on menneisyyksiä. En minä entistä nistiäkään huoli, miksi huolisin vosun?

Ja sama toisin päin. Kuka haluaa kaikkien kanssa köyrineen pukin?

Vierailija
77/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on bodikauntteja yli 200 ja naiset sen kuin vaan tykkää. Torttua irtoaa joka kuukausi uudelta misulta ja parisuhteeseenkin monet haluaisivat.

Mitäs hienoa tuossa sitten on? Mihin tuo johtaa? Minkälaisena näet tulevaisuutesi?

Vierailija
78/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysyä ukrainalaisilta mikä on heidän bodi kauntti...

Vierailija
79/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehenä rehellsiesti myöntäsin, ettei minulla noin 40 vuotiaana ole ollut kuyin yksi seksikumppani ja siit kun seksimme tapahtui on aikaa yli 15 vuotta, niin enköhän saisi kuulla olevani vain inceli, jota ei arvosta tai johon ei koskisi pitkällä tikullakaa yksikään nainen, jolla on mitä tahansa muita vaihtoehtoja.

No sulla on ihan sama tilanne kuin itselläni. Tosin erostani on jo 21 vuotta aikaa ja olen 46v. Miksi haukkuisin sua inceliks? Tietysti jos käyttäydyt sillä tavalla kuin incelit yleensä, niin sitten ehkä.

Vierailija
80/351 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se onkin miehellä vähän eri asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän