Käytättekö ammattiliittojen jäsenetuja?
Aina välillä käyn katsomassa etuja mutta eipä tule käytettyä. Majoitukset on -15% jolloin tarjoukset on yleensä edullisempia.
Suurin osa eduista näyttää olevan pk-seudulla tai Lapissa
Kommentit (14)
Kyllä.
SEL korvaa jäsenensä työelämään liittyviä opintoja avoimessa ammattikorkeakoulussa tai avoimessa yliopistossa enintään 200 euroa/vuosi/jäsen.
Secure antaa SAK:laisten liittojen jäsenille 25-50 euron suuruiset alennukset Safe, Freedom VPN ja ID Protection -tuotteistaan, joilla suojaat tietokoneen, älypuhelimen ja tabletin haittaohjelmilta ja muilta internetin vaaroilta
Käytän.
Olen työttömänä.
Se on saavutettu etu.
Teollisuusliitolla majoituksia muuallakin, jopa kohtuuhintaan viikolla. Matka ja tapaturmavakuutus tulee myös etuna.
F-Securen tietoturvan ole alella ottanut. Jotain koulutuksia myös.
En. Muualla yleensä paremmat tarjoukset ja hinnat.
Jep, 15% alennus vakuutusmaksuista.
Halvemmaksi tulee siirtyä YTK:n piiriin ja lopettaa syöttöporsaiden rahoitus.
Vierailija kirjoitti:
Ja silti saat vakuutuksen halvemmalla muualta :D
En käyttänyt ja siirryin pelkän kassan jäseneksi.
Olen ostanut risteilyn 50% alella. Sai halvemmalla kuin laivayhtiön muut tarjoukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja silti saat vakuutuksen halvemmalla muualta :D
Mistä muualta? Saako vakuutuksia muualtakin kuin vakuutusyhtiöistä?
Vierailija kirjoitti:
Halvemmaksi tulee siirtyä YTK:n piiriin ja lopettaa syöttöporsaiden rahoitus.
Niinpä. Pidemmän päälle verotuskin pienenee eikä vapaa-ajan ongelmia kun saa tehdä pidempää päivää pienemmällä palkalla. Mitä pienemmät ansiot, sitä pienemmät verot.
Ammattiliiton lakimies kävi selvittämässä asian, kun olin jäämässä ilman vuosibonusta, kun työnantaja oli muuttanut tulkintaa äitiysloman vaikutuksesta siihen. Olin menettämässä koko vuoden bonuksen, vaikka olin ollut ko. vuodesta puolet töissä.
Lopulta bonus tuli koko siltä ajalta, kun työnantaja maksoi palkkaa ko. vuodelta. Eli myös muutamalta ensimmäiseltä äitiysloman kuukaudeltakin.
Ammattiliiton jäsenhinta hotellissa 155e/yö. Ei kiitos.