Kokoomus hylkäsi ylemmän keskiluokan
Ennen kokoomus oli itsestäänselvä valinta, jos oli korkeakoulutettu, hyväpalkkainen ja ehjästä perhetaustasta. Nykyään kokoomus on alkanut persuuntumaan niin, että sielläkin heitetään läppää "kaikenmaailman dosenteista". Liberaalipuoluettako tässä pitää alkaa äänestämään?
Kommentit (88)
Niin vai mitä jos pierun haistelijat alkaisitte puhaltaan yhteen hiileen sen omien pierujen haistelun sijaan?
Keskiluokkaa ei ole olemassakaan.
On ne jotka tekee työt ja ne jotka omistaa työnteon välineet eikä ketään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Niin vai mitä jos pierun haistelijat alkaisitte puhaltaan yhteen hiileen sen omien pierujen haistelun sijaan?
Perinteisestihän keskiluokka ja ylempi keskiluokka äänestää aina. Ja siksi meillä on kokoomuslainen pääministeri, ulkoministeri ja presidentti
Vierailija kirjoitti:
Köyhälistö, papisto, armeija ja taiteilijat.
Olen siis periaatteessa samaa mieltä sun kans, kunhan nyt tulin autismististisesti pätemään.
Koko keskiluokan konsepti on porvariston vanha juoni jolla jakaa kansa kahtia, todistetusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen siis periaatteessa samaa mieltä sun kans, kunhan nyt tulin autismististisesti pätemään.
Koko keskiluokan konsepti on porvariston vanha juoni jolla jakaa kansa kahtia, todistetusti.
Oi... eiks me nimenomaan tuhottu opiskelu tästä maasta näennäisen järjettömästi sitä varten että sinä et osais tehdä noin?
T: kokoomus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi... eiks me nimenomaan tuhottu opiskelu tästä maasta näennäisen järjettömästi sitä varten että sinä et osais tehdä noin?
T: kokoomus
Ähäkutti, minulla on supervoimia, miinä ymmärrän lukemaani ja osaan artikuloida murheeni.
Minulla on 90-luvun suomalainen koulutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea samaistua työväenluokkaan. Menevät aamulla töihin hampaat irvessä eikä jää paljoa mitään säästöön. Itselläni töissä on oikein mukavaa ja rahaa jää säästöön niin, että voin halutessani jäädä eläkkeelle paljon aikasemmin kuin duunari. Periaatteessa pelkillä pääoman tuotoilla ja yhteiskunnan tuilla eläisi nytkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea samaistua työväenluokkaan. Menevät aamulla töihin hampaat irvessä eikä jää paljoa mitään säästöön. Itselläni töissä on oikein mukavaa ja rahaa jää säästöön niin, että voin halutessani jäädä eläkkeelle paljon aikasemmin kuin duunari. Periaatteessa pelkillä pääoman tuotoilla ja yhteiskunnan tuilla
Ja he maksavat tuon sinun touhun.
Sama työväki maksaa minunkin elannon, koska minä en pysty siihen itse.
Mikä vtun tekosyy sinulla on loisia työväenluokan lompakolla enemmän kuin minä?
Tätä varten meillä on korkeat verot, heti kun ihminen pääsde liian helpolla ja saa liikaa ansaitsematta sitä, se vieraantuu muixen todellisuudesta ja siihen ei voi enää luottaa.
"Ja he maksavat tuon sinun touhun.
Tätä varten meillä on korkeat verot, heti kun ihminen pääsde liian helpolla ja saa liikaa ansaitsematta sitä, se vieraantuu muixen todellisuudesta ja siihen ei voi enää luottaa."
Anteeksi että kysyn, tarkoitus ei ole loukata.
Onko sinulla lukihäiriö?
Kirjoitat mielettömän hienosti siihen nähden kuinka paljon virheitä sinun tekstissä vilisee.
Kokoomus on suomalaisten ihmisten vihollinen. Kokoomus kumartaa sitä, joka maksaa eniten, eli suurpääomaa ja yrityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea samaistua työväenluokkaan. Menevät aamulla töihin hampaat irvessä eikä jää paljoa mitään säästöön. Itselläni töissä on oikein mukavaa ja rahaa jää säästöön niin, että voin halutessani jäädä eläkkeelle paljon aikasemmin kuin duunari. Periaatteessa
Ei perusduunari ole nettoveronmaksaja, ei lähelläkään
Vierailija kirjoitti:
"Ja he maksavat tuon sinun touhun.
Tätä varten meillä on korkeat verot, heti kun ihminen pääsde liian helpolla ja saa liikaa ansaitsematta sitä, se vieraantuu muixen todellisuudesta ja siihen ei voi enää luottaa."
Anteeksi että kysyn, tarkoitus ei ole loukata.
Onko sinulla lukihäiriö?
Kirjoitat mielettömän hienosti siihen nähden kuinka paljon virheitä sinun tekstissä vilisee.
Ei se minua loukkaa, on lukihäiriö, se ei parane vaikka kuinka opiskelisi, valitettavasti.
Kiitos kun kysyit kohteliaasti, yleensä täälä vauvalla oikeisto ja muut "sivistyneemmät" kiusaavat minua siitä aika armotta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole näin. On myöskin ne jotka eivät tee työtä. Tämä luokka on nyt pelottavasti kasvanut ja saanut lisää vaikutusvaltaa.
Kokoomus ei saa ikinä anteeksi että äänesti oppositiossa vasemmistohallituksen kanssa persuja vastaan, tukirahojen lähettämisen puolesta, Italiaan ja Espanjaan. Kokoomus hyväksyi ja mahdollisti 6 mrd (6000 milj) tukirahojen lähettämisen etelän vetelille.
Ilman kokoomuksen hyväksyntää rahoja ei olisi lähetetty. Nyt me maksamme veroissamme nimissämme otettua 6 mrd velkaa.
Kokoomus haluaa esiintyä veroja vihaavana puolueena, mutta totuus paljastui onneksi. Kokoomus on irvikuva oikeistolaisesta puolueesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perinteisestihän keskiluokka ja ylempi keskiluokka äänestää aina. Ja siksi meillä on kokoomuslainen pääministeri, ulkoministeri ja presidentti
Ja näiden herrojen ja rouvan lisäksi yksi ministeri, joka pitää leluista . . .
"Ei perusduunari ole nettoveronmaksaja, ei lähelläkään"
Ei maksakaan kun keskiluokan mittaria siirretään sitä mukaa kun totuus meinaa paljastua.
Katso samoja tilastoja niin että poistat siitä koko keskiluokan ja jaat ne porvaristoon jotka omistaa kaiken ja muihin jotka tekee työt.
Yhtäkkiä se onkin työväki joka maksaa kaiken.
Jos sinä heräät joka aamu töihin jonkun muun firmaan, sinä olet työväkeä, porvari ei sinua halua eikä omakseen kelpuuta, hän vain huijasi sinut syyttämään omiasi porvarin elättämisestä aiheutuneista kuluista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole näin. On myöskin ne jotka eivät tee työtä. Tämä luokka on nyt pelottavasti kasvanut ja saanut lisää vaikutusvaltaa.
Jep, köyhät, sairaat ja syrjäytyneet, kävi ihan niinkun luvattiin että käy kun kokoomus alkoi vuosikymmeniä sitten saksia koulutuksesta ja julkisesta terveydenhuollosta.
Sitä minä en ymmärrä miten sinä kehtaat syyttää uhreja.
Vierailija kirjoitti:
"Ei perusduunari ole nettoveronmaksaja, ei lähelläkään"
Ei maksakaan kun keskiluokan mittaria siirretään sitä mukaa kun totuus meinaa paljastua.
Katso samoja tilastoja niin että poistat siitä koko keskiluokan ja jaat ne porvaristoon jotka omistaa kaiken ja muihin jotka tekee työt.
Yhtäkkiä se onkin työväki joka maksaa kaiken.
Jos sinä heräät joka aamu töihin jonkun muun firmaan, sinä olet työväkeä, porvari ei sinua halua eikä omakseen kelpuuta, hän vain huijasi sinut syyttämään omiasi porvarin elättämisestä aiheutuneista kuluista.
Miksi ihmeessä pitäisi kuulua samaan nippuun ihmisten kanssa, joiden kanssa ei ole viettänyt, ei vietä eikä tule viettämään aikaa?
"Sinulla on lukihäiriö ja ihmettelet, kuinka joku tienaa sinua paremmin?"
Minulla on lukihäiriö ja silti ymmärrän lukemani, mikä sinun tekosyy on?
En minä ihmettele että kukaan tienaa paremmin kun minä, minä makaan himassa 24/7 äärimmäisissä kivuissa koska minulla ei ole enää varaa lääkkeisiin, ruokaan ja vuokraan samassa kuussa.
Minä neuhkaan täälä pitääkseni itseni JA heidän puolia jotka mutkin on auttanu selviytyyn tässä kylmässä maassa ja se on tän maan työtä tekevä väki, EI porvari.
Vierailija kirjoitti:
"Sinulla on lukihäiriö ja ihmettelet, kuinka joku tienaa sinua paremmin?"
Minulla on lukihäiriö ja silti ymmärrän lukemani, mikä sinun tekosyy on?
En minä ihmettele että kukaan tienaa paremmin kun minä, minä makaan himassa 24/7 äärimmäisissä kivuissa koska minulla ei ole enää varaa lääkkeisiin, ruokaan ja vuokraan samassa kuussa.
Minä neuhkaan täälä pitääkseni itseni JA heidän puolia jotka mutkin on auttanu selviytyyn tässä kylmässä maassa ja se on tän maan työtä tekevä väki, EI porvari.
Sinun kotona olemisen maksaaylempi keskiluokka. Työväki on joko plus/minus nolla tai saamapuolella.
Kekkonen sen jo tiesi, ettei kokoomusta kannata äänestää.