Kokoomus hylkäsi ylemmän keskiluokan
Ennen kokoomus oli itsestäänselvä valinta, jos oli korkeakoulutettu, hyväpalkkainen ja ehjästä perhetaustasta. Nykyään kokoomus on alkanut persuuntumaan niin, että sielläkin heitetään läppää "kaikenmaailman dosenteista". Liberaalipuoluettako tässä pitää alkaa äänestämään?
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei perusduunari ole nettoveronmaksaja, ei lähelläkään"
Ei maksakaan kun keskiluokan mittaria siirretään sitä mukaa kun totuus meinaa paljastua.
Katso samoja tilastoja niin että poistat siitä koko keskiluokan ja jaat ne porvaristoon jotka omistaa kaiken ja muihin jotka tekee työt.
Yhtäkkiä se onkin työväki joka maksaa kaiken.
Jos sinä heräät joka aamu töihin jonkun muun firmaan, sinä olet työväkeä, porvari ei sinua halua eikä omakseen kelpuuta, hän vain huijasi sinut syyttämään omiasi porvarin elättämisestä aiheutuneista kuluista.
Miksi ihmeessä pitäisi kuulua samaan nippuun ihmisten kanssa, joiden kanssa ei ole viettänyt, ei vietä eikä tule viettämään aikaa?
Jos sinä heräät joka aamu töihin jonkun muun firmaan, sinä olet työväkeä, onko sun kaikki
Omistan itse firmani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sinulla on lukihäiriö ja ihmettelet, kuinka joku tienaa sinua paremmin?"
Minulla on lukihäiriö ja silti ymmärrän lukemani, mikä sinun tekosyy on?
En minä ihmettele että kukaan tienaa paremmin kun minä, minä makaan himassa 24/7 äärimmäisissä kivuissa koska minulla ei ole enää varaa lääkkeisiin, ruokaan ja vuokraan samassa kuussa.
Minä neuhkaan täälä pitääkseni itseni JA heidän puolia jotka mutkin on auttanu selviytyyn tässä kylmässä maassa ja se on tän maan työtä tekevä väki, EI porvari.
Sinun kotona olemisen maksaaylempi keskiluokka. Työväki on joko plus/minus nolla tai saamapuolella.
Sinä et vaikuta ymmärtävän lukemaasi ollenkaan.
Sivuutat kaiken mitä sanotaan ja siirryt suoraan jo moneen kertaan debunkattuun porvarin valheeseen.
"Omistan itse firmani."
Selvä, sitten sinä et ole yksi meistä.
Mene sinne porvareille kitiseen miksi et kelpaa tasaväkisesti joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei maksakaan kun keskiluokan mittaria siirretään sitä mukaa kun totuus meinaa paljastua.
Katso samoja tilastoja niin että poistat siitä koko keskiluokan ja jaat ne porvaristoon jotka omistaa kaiken ja muihin jotka tekee työt.
Jos sinä heräät joka aamu töihin jonkun muun firmaan, sinä olet työväkeä, porvari ei sinua halua eikä omakseen kelpuuta, hän vain huijasi sinut syyttämään omiasi porvarin elättämisestä aiheutuneista kuluista.
Miksi ihmeessä pitäisi kuulua samaan nippuun ihmisten kanssa, joiden kanssa ei ole viettänyt, ei vietä eikä tule viettämään aikaa?
Jos sinä heräät joka aamu töihin jonkun muun firmaan, sinä olet työväkeä, onko sun kaikki
Työväenluokka erkanee ylemmästä keskiluokasta yläasteen jälkeen. Toki työpaikalla voi joku nähdä siivoojan ja hampparipaikassa myyjän, mutta kyllä se on aika harvinaista, että heistä montaa olisi samoissa rapujuhlissa.
Vierailija kirjoitti:
"Omistan itse firmani."
Et vaan ymmärrä yhteiskuntaluokkia.
Sivusta: eihän lukihäiriö estä tienaamasta todella hyvin. Käytän asianajajaa, jolla on vahva lukihäiriö. Hänen tuntitaksansa on hyvin korkea.
H j a l l i s Harkimolla on myös lukihäiriö ja hän on valtavan varakas.
"Työväenluokka erkanee ylemmästä keskiluokasta yläasteen jälkeen. Toki työpaikalla voi joku nähdä siivoojan ja hampparipaikassa myyjän, mutta kyllä se on aika harvinaista, että heistä montaa olisi samoissa rapujuhlissa."
Mhm.. vai tehdään yhteiskuntaluokkien erot rapujuhlissa?
Minusta tuntuu että sinä et ymmärrä suomalaista yhteiskuntaa oman kuplasi ulkopuolella ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Omistan itse firmani."
Et vaan ymmärrä yhteiskuntaluokkia.
Minusta näyttää siltä että tuo sälli nimenomaan ymmärtää ja sinua harmittaa se niin kovaa että hyökkäät mieluummin hänen persoonaa kuin sanomisia vastaan.
Vierailija kirjoitti:
"Työväenluokka erkanee ylemmästä keskiluokasta yläasteen jälkeen. Toki työpaikalla voi joku nähdä siivoojan ja hampparipaikassa myyjän, mutta kyllä se on aika harvinaista, että heistä montaa olisi samoissa rapujuhlissa."
Minusta tuntuu että sinä et ymmärrä suomalaista yhteiskuntaa oman kuplasi ulkopuolella ollenkaan.
Tämä!
Minä olen putkijorma ja olen tulotasoni puolesta ylempää keskiluokkaa, rapujuhlatkin on nähty ja koettu, en minä silti mikään porvari tai hieno pieru ole.
Minä olen se joka tekee työt, maksaa laskut JA pyydystää ne vtun ravut.
Vierailija kirjoitti:
Sivusta: eihän lukihäiriö estä tienaamasta todella hyvin. Käytän asianajajaa, jolla on vahva lukihäiriö. Hänen tuntitaksansa on hyvin korkea.
Ehkä heillä ei yhdisty lukihäiriö tyhmyyteen, kuten tuolla marxistilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä!
Minä olen putkijorma ja olen tulotasoni puolesta ylempää keskiluokkaa, rapujuhlatkin on nähty ja koettu, en minä silti mikään porvari tai hieno pieru ole.
Tässähän itse alleviivaat, että et kuulu samaan porukkaan.
"Omistan itse firmani."
Olen eri, mutta jos sinä kustannat porvarien tukipummailun, sinulla ei ole omaa firmaa, sinulla on eliitin kela.
Suurin osa firmoista on riippuvaisia kotimaisesta kysynnästä: Peran remppafirma, tai Sampan sorvaamo. Pyöriikö Suomen talous?! Jos ei pyöri, Samppa ja Pera lyö pillit pussiin. Olemme kaikki riipouvaisia toisistamme. Ei ole olemassakaan puljua, joka ei toimisi ihmisten ja yhteiskunnan avulla!! Synnytyslaitoksesta alkaen, päiväkoti, peruskoulu, lukio/amis, korkeakoulut / kaikki verovaroilla ja aivan välttämättömiä!
Niin, isossa kuvassa työntekijä, asemasta riippumatta, on aina kulu työnantajalle, josta halutaan eroon.
Vai oletteko kuulleet yrityksestä jossa henkilöstökuluja halutaan lisätä?
Joten kaikki työntekijät ovat samassa veneessä oli duunari tai johtaja ja jos on halvempi saatavilla, oli se sitten tekoäly tai ulkomaalainen niin kaikki ovat korvattavissa. Ei ole järkevää työntekijän äänestää oikeistoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä heräät joka aamu töihin jonkun m
Olet katsonut Solsidania liikaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä heillä ei yhdisty lukihäiriö tyhmyyteen, kuten tuolla marxistilla.
Jännästi perustelut on sinulle merkki tyhmyydestä, onko se siksi ettet ymmärrä niitä vai siksi koska olet valehtelija?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä!
Tässähän itse alleviivaat, että et kuulu samaan porukkaan.
Voi perkele mitä epärehellistä venkoilua.
"Olet katsonut Solsidania liikaa! "
Sinä olet lukenut kirjoja liian vähän, et osaa sisäistää lukemaasi.
Suomessa ei koskaan ole samanlaisia pääomia kuin esim.Ruotsissa. Jo sijainnin takia, täällä on jouduttu satsaamaan puolustukseen massiivisesti enemmän. Se on pois muusta yhteiskunnasta mutta pakko tehdä. Vanheva väestö tuo vain kuluja sotemenojen myötä eikä parempaa ole näköpiirissä. Näillä eväillä on selvittävä.
Jos sinä heräät joka aamu töihin jonkun muun firmaan, sinä olet työväkeä, onko sun kaikki kollegat omistajia vai etkö sinä suostu viettään aikaa heidän kanssa?
Yritä nyt edes keksiä joku oikea argumentti, tämä on noloa.