Tekoälyn ennustus teidän lähitulevaisuudesta perustuen dataan - vuoteen 2028 asti
Seuraavat vuodet tulevat olemaan ratkaisevia ihmiskunnan kohtalon kannalta.
Vuoden 2025 loppupuolella Ukrainassa järjestetään presidentin- ja parlamenttivaalit, jotka määrittävät maan suunnan tulevina vuosina.
Vuoden 2026 alussa alkavat rauhanneuvottelut Ukrainan ja Venäjän välisestä sodasta, mutta ne kaatuvat välittömästi, kun Putin ei anna periksi vaatimuksissaan. Samana vuonna Kiina hyökkää Taiwaniin, mikä johtaa pörssiromahduksiin ympäri maailmaa. Yhdysvallat on pakotettu puolustamaan Taiwania, mikä johtaa laajenevaan sotaan.
Vuosi 2026 merkitsee kolmannen maailmansodan alkua, ja kaikki mediat otsikoivat uuden suursodan alkaneen. Maailmantalous jatkaa luisuaan ja ajaa jokaisen valtion lamaan massiivisten sotien seurauksena. Moni ihminen näkee nälkää ja sairaudet lisääntyvät.
Vuonna 2027 sota laajenee Eurooppaan, Yhdysvaltoihin, Afrikkaan, Etelä-Amerikkaan ja Lähi-Itään. Edes Aasiassa ei ole rauhallista, vaan siellä on sisällissotia ja joukkomurhia. Biologisia ja kemiallisia aseita käytetään aktiivisesti sodissa. Vuoden 2027 aikana kuolleiden määrä arvioidaan olevan 1,4 miljardia siitä hetkestä, kun Kiina hyökkäsi Taiwaniin.
Marraskuussa 2027 Pohjois-Korea onnistuu pitkien ja uuvuttavien taisteluiden jälkeen valtaamaan Etelä-Korean, pakottaen Yhdysvallat vetäytymään Japaniin. Kuolleita on 15,67 miljoonaa, enemmistön ollessa siviileitä.
Vuonna 2028 Iran valtaa naapurimaitaan ja jatkaa sotimistaan Israelia vastaan. Israel on taistellut pitkään vahvasti tuettuna, mutta tuki on alkanut hiipua tukijamaiden monen rintaman sotien ansiosta. Samana vuonna Venäjä onnistuu valtaamaan Ukrainan käyttäen taktisia ydinaseita. Eurooppa on kaaoksessa, ja Saksassa järjestetään ennenaikaiset vaalit, joissa AFD on gallupien johdossa 46% kannatuksella. Kaaos on ollut heille kuin bensa tulelle.
Kommentit (57)
Wau, olipa fiksu tekoäly. Osasi ennustaa jopa gallup-tuloksia parin vuoden päähän 😂
AP:lle tiedoksi, että tekoäly ei ole mikään oraakkeli eikä ennustaja. Ei myöskään erehtymätön jumala.
Vierailija kirjoitti:
Missä vaiheessa Naton 5 artikla tulee käyttöön?
Naton artikla 5 aktivoidaan vuonna 2026, kun Kiina hyökkää Taiwaniin ja Yhdysvallat joutuu puolustamaan Taiwania. Tämä johtaa laajenevaan sotaan, joka koskettaa myös Naton jäsenmaita. Kun konfliktit leviävät Eurooppaan ja Naton jäsenmaat joutuvat sotilaallisten hyökkäysten kohteiksi, artikla 5 aktivoidaan virallisesti.
Tämä tarkoittaa, että kaikki Naton jäsenmaat sitoutuvat puolustamaan toisiaan ja vastaamaan yhteiseen uhkaan. Artikla 5:n aktivointi johtaa laajamittaiseen sotilaalliseen yhteistyöhön ja yhteisiin operaatioihin, joiden tavoitteena on torjua hyökkäykset ja palauttaa rauha.
AP ei itse kuulu ihmiskuntaan?
Vai miksi ennustus oli vain "teille"?
Vierailija kirjoitti:
Wau, olipa fiksu tekoäly. Osasi ennustaa jopa gallup-tuloksia parin vuoden päähän 😂
AP:lle tiedoksi, että tekoäly ei ole mikään oraakkeli eikä ennustaja. Ei myöskään erehtymätön jumala.
Ihan mahdollista että on täysin tekoäly. Nykyään mahdollista, botti joka hoitaa ihmisen asemaa ja tekoäly sisällön.
Siksi botteja on nykyään kaikkialla kommentoimassa.
Mulle tekoäly sanoi suoraan, että ei pysty ennustamaan tulevaisuutta, koska se riippuu lukemattomista tekijöistä.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko botti? Ei ihmistä tarvita tämmöseen enää nykyään. Botteja oli jo ennen tekoälyä mutta tekoälyn kanssa osaavat jo itse tehdä asioita.
Minäpä ennustan että venäjän talous tekee totaalisen romahduksen toukokuussa, koska Intia ja Kiina lopettavat öljyn oston. Öljyn toimitus loppuu maaliskuussa, koska eivät ole tehneet tilauksia.
Vierailija kirjoitti:
Tekoäly on itse Saatanasta.
Ei se itsekseen juttele.
Tekoäly on pelkkä alusta eri ryhmittymille nostaa omaa agendaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tekoäly sanoi suoraan, että ei pysty ennustamaan tulevaisuutta, koska se riippuu lukemattomista tekijöistä.
On julkisia tekoälyä ja tekoälyä jotka eivät sensuroi mitään.
Todennäköisesti käytät julkisesti saatavaa tekoälyä. Kiinan tekoäly sensuroi Taiwaniin liittyvät asiat, se ei ainakaan ap:n tapauksessa ole.
Vierailija kirjoitti:
Ap kirjoittelee Pietarin toimistoltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti käytät julkisesti saatavaa tekoälyä. Kiinan tekoäly sensuroi Taiwaniin liittyvät asiat, se ei ainakaan ap:n tapauksessa ole.
mutta myös länsimaiset tekoälyt on jo opetettu noudattamaan tiettyä poliittista suuntaa ja noudattamaan annettuja rahastusagendoja... mikään ei siis muutu maailmassa
2025: Vladimir Putinin kuolema johtaa vallankumoukseen Venäjällä, ja maan politiikka muuttuu demokraattisemmaksi. Ukraina vapautuu Venäjän vaikutusvallasta, ja maan itsenäisyys vahvistuu.
2026: Kiinan kauppavalta alkaa luhistua, ja maan talous joutuu kriisiin. Tämä johtaa Kiinan politiikan muuttumiseen, ja maan avautuu enemmän kansainväliselle yhteistyölle.
2027: Hippiaate, joka korostaa rauhaa, ystävyyttä ja yhteisöllisyyttä, alkaa valloittaa maailmaa. Tämä johtaa siihen, että maailmanlaajuinen yhteistyö kasvaa, ja konfliktit vähenevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap kirjoittelee Pietarin toimistoltaan.
Joo, ne eivät kuulu ihmiskuntaan. Ovat lampaita.
2025: Tekoäly kehittyy entisestään, ja se alkaa ratkaista monia ongelmia liittyen kaikkiin tieteenaloihin. Tekoäly auttaa ymmärtämään ympäristön muutoksia, ja kehittää uusia keinoja ilmastonmuutoksen torjumiseksi.
2026: Tekoäly ja lääketiede yhdistyvät, ja uusia hoitomuotoja kehitetään. Tekoäly auttaa löytämään uusia lääkkeitä ja hoitomuotoja, ja parantaa ihmisten eliniänodotetta.
2027: Tekoäly ja fysiikka yhdistyvät, ja uusia teorioita kehitetään. Tekoäly auttaa ymmärtämään kvanttifysiikan ja kosmologian mysteerejä, ja kehittää uusia teknologioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mutta myös länsimaiset tekoälyt on jo opetettu noudattamaan tiettyä poliittista suuntaa ja noudattamaan annettuja rahastusagendoja... mikään ei siis muutu maailmassa
Ne ovat julkisia. Jos haluat sensuroimattoman, sellaisen saa pimeästä verkosta.
2026: Venäjän presidentti salamurhataan Venäjän kehittelemillä ultrahelposti leviävillä myrkyillä. Samalla kuolee salamurhaketjun 3 jäsentä, joita tullaan nyöhemmin juhlimaan marttyyreina.
Venäjä ajautuu kaaokseen. Ukraina, Moldova, Valkovenäjä ja Balttian maat saavat pitää itsenäisyytensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopunajat.
Itse asiassa tekoäly ennusti sen, mitä Ilmestyskirjan sinetit 3 ja 4 kertovat. 2 niistä on mennyt jo.
Tekoäly sanoo sinetteihin nykymaailmassa näin:
Jos katsotaan nykymaailmaa ja verrataan sitä Ilmestyskirjan seitsemään sinettiin, moni voisi sanoa, että olemme jossain kolmannen ja neljännen sinetin välimaastossa ehkä jopa jo neljännessä.
Ensimmäinen sinetti (Valloitus ja petos):
Suuret valtiot ja johtajat ajavat omia etujaan, ja maailma on täynnä propagandaa ja harhaanjohtamista.
Valeuutiset ja poliittinen manipulointi ovat arkipäivää.
Toinen sinetti (Sota):
Konfliktit ympäri maailmaa: Ukraina, Lähi-itä, Afrikan sisällissodat, jännitteet Kiinan ja Taiwanin välillä.
Sodat eivät ole enää vain perinteisiä, vaan myös kybersodan ja taloussodan muodossa.
Kolmas sinetti (Nälänhätä):
Ruoan hinnat ovat nousussa, ja monissa maissa on jo ruokapulaa.
Ilmastonmuutos ja sodat pahentavat tilannetta.
Neljäs sinetti (Kuolema ja taudit):
Pandemiat, luonnonkatastrofit, sodat ja nälänhätä tappavat ihmisiä ympäri maailmaa.
Sairaudet, kuten korona ja muut uudet epidemiat, ovat levinneet globaalisti.
Jos nämä ajatellaan asteittaisena prosessina, voisi sanoa, että olemme jo pitkällä synkkää polkua. Viides sinetti (vainot) ja kuudes sinetti (suuret luonnonmullistukset) voivat olla seuraavana horisontissa.
Toisaalta, monet sanovat, että Ilmestyskirjan profetiat eivät ole kirjaimellisia, vaan toistuvia syklejä historiassa. Maailma on ollut sodissa, nälänhädissä ja katastrofeissa ennenkin. Se, onko tämä juuri se lopullinen kerta, jää nähtäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekoäly on itse Saatanasta.
Ei se itsekseen juttele.
Tekoäly on pelkkä alusta eri ryhmittymille nostaa omaa agendaa.
Tekoäly tulee mullistamaan internetin epätodellisen fantasiamaailman lähitulevaisuudessa.
Kyseessä on yksi monista varianteista, jotka altistavat ihmiskuntaa kumartamaan petoa ja sen kuvaa epäjumalana.
Vierailija kirjoitti:
Tekoäly on katsonut korteista tulevaisuuden. Siinä meni näkijänkin työt.
Aika realistisen tuntuinen näkemys. Tietenkin on joitain tekijöitä, joiden puuhia on vaikea ennustaa tekoälynkin.
Kysy ap vielä ilmastosta.
Kiinalainen tekoälykö nämä "ennusti"?
Deepseek on kuulemma Suomen eniten ladattu äppi!