Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi hitto. Mies kuollu hoitovirheeseen olkapään magneettikuvauksessa

Vierailija
01.02.2025 |

Isokokoinen potilas tiettävästi nukutettu ahtaanpaikankammon vuoksi ja jätetty valvomatta :(

Lääkäriliitto: Virheitä aina sattuu

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/0d6cb9ab-5cfd-44a2-9fc3-5b719276e012

Kommentit (359)

Vierailija
41/359 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että on nukutettu. Nyt jollakin on väärää tietoa. Ei tommosta varten lähetä ketään nukuttamaan.

Oisko väärää ainetta annettu? Fentanyyliä rauhoittamaan isokokoista miestä? Todella omituiselta kuulostaa. Itse olen tuossa vermeessä kerran ollut ja on se ahdas vaikka itse olen pienikokoinen.

Vierailija
42/359 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veritulppa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/359 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättäen yksityisellä.

No tämä. Yksityiseltä saa ostaa mitä haluaa, kuin karkkikaupasta, vaikka nukutuksen, jota julkisella ei olisi perustellusti saanut. Ylipaino on nukutuksessa riskitekijä, eikä kuvaaminen vaadi nukutusta. Irvokkainta tässä karkkikauppakuviossa on, että Kela korvaa. 

YKSITYISELLÄ OLI

Itse minäkin maksoin kaikki  6 kuvausta

Vierailija
44/359 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennakoikaa. Ihmishenki koulutuksineen maksaa aika paljon enemmän kuin rakkine. Ne joilla se ei tunnu missään, tai tarvitse nukutuksi, niin onnea vaan siihen sydänleikkaukseen.

👍 😂 

Vierailija
45/359 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää varmaan helpottaa niitä jolla pelko tuota kuvausta kohtaan 😶

Mitä hemmetin pelkäämistä siinä on, ei se satu

t. 6  kertaa kuvattu

Oletko ihan idiootti?

Ei satu joo, mutta se putki ahdistaa. En todellakaan enää suostu sinne putkeen ilman rauhoittavaa lääkettä.

Rauhoittava lääke on eri asia kuin nukutus. Aivan eri asia. 

Vierailija
46/359 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä te vouhkaatte. Uskotte kaiken, mitä joku kuolleen omainen selittää iltapäivälehdessä.

Vierailija
47/359 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntynyt 1979, ei edes mikään iäkäs. 

Vierailija
48/359 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain kerran rauhoittavia kun laitettiin magneettikuvausiin. Pyysin, että seuraavat lähellä tilannettani ja juttelevat minulle, koska minulla on ahtaanpaikankammo. Kaikki meni silloin tosi hyvin.

Vierailija
49/359 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. 6  kertaa kuvattu

Oletko ihan idiootti?

Ei satu joo, mutta se putki ahdistaa. En todellakaan enää suostu sinne putkeen ilman rauhoittavaa lääkettä.

Niin väitinkö, että on sama asia? En väittänyt vaan kerroin, että mä en sinne putkeen mene ilman rauhoittavaa kun tuo yksi idiootti väkisi, että ei se satu ja mitä pelkäämistä siinä kuvauksessa on. 

Vierailija
50/359 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättäen yksityisellä.

No tämä. Yksityiseltä saa ostaa mitä haluaa, kuin karkkikaupasta, vaikka nukutuksen, jota julkisella ei olisi perustellusti saanut. Ylipaino on nukutuksessa riskitekijä, eikä kuvaaminen vaadi nukutusta. Irvokkainta tässä karkkikauppakuviossa on, että Kela korvaa. 

YKSITYISELLÄ OLI

Sinä vai vakuutusyhtiö? 

Vierailija
51/359 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole ap tarkkana mitä kirjoitat. 

"Poliisi tutkii mahdollista hoitovirhettä Itä-Suomessa"

Vierailija
52/359 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että on nukutettu. Nyt jollakin on väärää tietoa. Ei tommosta varten lähetä ketään nukuttamaan.

Kyllä ääritapauksissa voidaan nukuttaa. Se on parempi kuin että iso tyyppi menee paniikkiin koneen sisällä, alkaa reutomaan ja rikkoo kalliin laitteen. 

Tuskin sitä laitetta saa rikki, mutta itsensä kyllä. Ja jos sopivasti onnistuu reuhtomaan, esim. kääntää käsivartta tai jalkaa niin, että jää jumiin, niin paniikissa huitovaa ja potkivaa miestä voi olla vaikea saada sieltä pois.

Vierailija
53/359 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus oli lääkäri kuolinsyyksi kirjannut. 

"potilas olisi kuollut muutenkin" 

Vierailija
54/359 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi v**u iso mies ja märisee hetken kuvausta. Osa meistä on allergisia esim nukutus aineelle eikä sitä voi tietää jos ei ole nukutettu ennen .

Vierailija
55/359 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun epäily on että sydänkohtaus tai anestesian aiheuttama reaktio. Näistä ei voi yksityistä syyttää mutta jos todella ollut valvomatta niin sitten asia eri

Yksityisellä on myös vastuu siitä, ketä lähtevät milläkin perusteella nukuttamaan, ja paljonko punnitsevat muita vaihtoehtoja. Tuossa selvästi kuitenkin ainakin ylipainon aiheuttama riski on ollut tiedossa.

Vierailija
56/359 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. 6  kertaa kuvattu

Oletko ihan idiootti?

Sinä se idiootti olet, jos sitä pelkäät😅

Et sitten idiootti ole kuullut ahtaanpaikankammosta. 

Minulla on ahtaanpaikan kammo, mutta olen käynyt magneettikuvissa ja ihan pää kuvattiin. Paniikki iski mutta en olisi ottanut mitään aineita enkä nukutusta 

Vierailija
57/359 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. 6  kertaa kuvattu

Oletko ihan idiootti?

Niin väitinkö, että on sama asia? En väittänyt vaan kerroin, että mä en sinne putkeen mene ilman rauhoittavaa kun tuo yksi idiootti väkisi, että ei se satu ja mitä pelkäämistä siinä kuvauksessa on. 

No en väittänytkään, että olisit väittänyt. Totesin vain, että se on eri asia. Minäkin varmaan haluaisin sen rauhoittavan, jos joutuisin putkeen kuvattavaksi. 

Vierailija
58/359 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut, että ne putket ovat olleet ennen ahtaampia. Jollekin isokokoiselle kauhun paikka, mahtuuko sinne.

Niitä on erikokoisia. Uudemmat ovat yleensä tilavampia. Eivät nekään kyllä mitään isoja ole. Kerran kävin ja juuri tuollaisessa tilavammassa. Onneksi kuvattiin niin, että pää oli melkein ulkopuolella putkesta. Jos olisi pitänyt mennä sinne pää edellä, olisi ahdistanut aika paljon.

Vierailija
59/359 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa kamaa!

Vierailija
60/359 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättäen yksityisellä.

YKSITYISELLÄ OLI

Sinä vai vakuutusyhtiö? 

Kela-korvausta sai laskusta.