Tervemenoa sinne Orpon/Purran kannattamalle yksityiselle lääkärille, voi lähteä henki!
Siinäpä sitä hallituksen "palvelusetelin ihanuutta", henki lähti!
"Mies meni rutiinitoimenpiteeseen Pohjois-Savossa Kuoli"
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/0d6cb9ab-5cfd-44a2-9fc3-5b719276e012
Kommentit (8)
Joo hyvin . 400€ laskusta kela korvaus 29€ toimisto kulu.
Olen käynyt vain yksityisellä viimeiset 15 vuotta, kuuluu työterveyteen. En kirjoita haudata käsin.
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt monta kertaa, ja hengissä selvinnyt toistaiseksi. Eiköhän tuokin tapauksesta tutkita kuolinsyy. Kerrottiin vain, että isokokoinen ja pelkäsi toimenpidettä.
Aika piittaamatonta ja huolimatonta toimintaa kun nukutusta ei monitoroitu ja seurattu. Halusivat vissiin säästää että voittoa tulisi enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt monta kertaa, ja hengissä selvinnyt toistaiseksi. Eiköhän tuokin tapauksesta tutkita kuolinsyy. Kerrottiin vain, että isokokoinen ja pelkäsi toimenpidettä.
Nukutettua ei saa jättää valvomatta asianmukaisesti, tämä jäänyt tekemättä. Normisti ei kuvata nukutettuna. Maalaisjärki sanoo että syyllisiä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Et siis ymmärrä eroa "olisiko ollut ahtaan paikan kammoa". Tai välittömästi "pelkäsi toimenpidettä"
"Hän oli isokokoinen kaveri ja olisiko ollut jotain ahtaan paikan kammoa"
Ei edes millään pelolla välttämättä ole mitään tekemistä asian kanssa. Itse en pystynyt ensin olemaan tuota aikaa paikallaan kovien kipujen takia. Otettiin kahdesti ulos ennen kun sain suoneen kipulääkkeen.
Vierailija kirjoitti:
Mielellään maksaa jos oikeasti kipuja. Itse maksoin olkapääleikkauksesta 1800€ kun Kela korvaus oli vähennetty, tästä jo aikaa. En ilmoittanut julkiselle leikkausta. Meni yli neljä kuukautta kun sain ajan julkiselle, peruin tietysti heti. Mutta olisi ollut pitkä aika valvoa yöt tuon 4kk ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielellään maksaa jos oikeasti kipuja. Itse maksoin olkapääleikkauksesta 1800€ kun Kela korvaus oli vähennetty, tästä jo aikaa. En ilmoittanut julkiselle leikkausta. Meni yli neljä kuukautta kun sain ajan julkiselle, peruin tietysti heti. Mutta olisi ollut pitkä aika valvoa yöt tuon 4kk ajan.
Miksi et ilmoittanut julkiselle jo käyneesi yksityisellä leikkauksessa? Sen sijaan teetit siellä turhaa työtä. Olen minäkin käynyt joskus yksityisellä omakustanteisesti leikkauksessa ja tietysti ilmoitin heti julkiselle että sinne menen. Nyt kyseinen leikkauksin maksaa yksityisellä lähes 2000€ enemmän eli 6000€. Halpaa lystiä on juu.