Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä elämyslahja itselle 50v-lahjaksi?

Vierailija
01.02.2025 |

Haluaisin keksiä jotain ikimuistoista itselleni 50v-lahjaksi...olisiko ideoita? mIten mieluiten viettäisit 50v-päivää ja mitä haluaisit lahjaksi?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köp en MC och styr söderut.

Vierailija
22/36 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni varattu matka tänne

https://www.themora.com/zanzibar/

Aika hulppeata. Toisaalta, kerranhan sitä vain 50v täytetään.

Niinpä. Miehen kanssa mennään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassikkolahja miehelle on moottoripyörä mikä tulee tarpeeseen kun Helsngin keskustaan ei kohta pääse autolla. Esim. tällainen https://www.youtube.com/watch?v=k2AG_rOOiYc

Vierailija
24/36 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ap mitäs tuumaat toisten vastauksista/ideoista?

Vierailija
25/36 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin sähköpyörän. Päätin, että ostan just sellaisen kuin koen parhaaksi itselleni, hinnasta viis. Maksoi kaikkine tykötarpeineen (uusi kypärä, kunnon lukko, laukut tarakalle) 4200€. On ollut joka euron arvoinen, joka kerta pyörällä lähtiessä on hyvä fiilis. 

Ei siis ollut elämys. Mutta koska yleensä käytän rahani palveluihin ja matkoihin, halusin nyt jotain konkreettista, mutta hyödyllistä.

Vierailija
26/36 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin voileipäkakun ja söin sen yksin 😂 Lisäksi matkan Madeiralle. Kävin 3 päivän järjestetyllä patikointireissulla ja n. viikon kiertelin saarta itsekseni. Oli ihanaa!

Vierailija
27/36 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin että vien aikuiset tyttäret syömään silloin . Toukokuussa 50 v

Vierailija
28/36 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hinta?

Vierailija
29/36 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin kuukaudeksi vaellukselle, haaveilen jostain Norjan puolelle patikoinnista missä korkeuserot olisi suuremmat.

Vierailija
30/36 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hinta?

Varmasti jotain 5-10t€ välillä, luulen.

Vierailija
31/36 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä järjestin itselleni mieluisat juhlat, jossa riitti hyvää ruokaa ja juomaa, hyvää seuraa ja paljon musiikkia. Laitoin rahaa bändiin, joka soitti melkein pari tuntia ja sai kaikki tanssimaan, lisäksi pari kaveria ja yksi lapsista, jotka soittivat kitaraa tai toimivat dj:nä. Tuli tanssittua hikipäässä niin, että unohdin jopa syödä. Todella hauskat juhlat ja ihmiset muistelee niitä vieläkin ilolla. Noin puoli vuotta sitten olivat.

Vierailija
32/36 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aikuisena halunnut mitään lahjoja. Olisin halunnut niitä lapsena mutta en saanut.

Ostin itselleni synttärilahjaksi pari hedelmäpuuta. Toinen jostain syystä menehtyi, ilmeisesti talvituho ja toinen on vielä hyvässä voinnissa.

Läheiset tietävät ettei minua kiinnosta omat eikä muidenkaan synttärien juhlimiset. Ei vois enää turhanpäiväisempää olla ja miksi vaatisin muita juhlimaan syntymäpäivääni kun niitä tulee ja menee joka vuosi eikä pyöreekään luku sen kummoisempi ole. Voin itse vanhenemistani juhlia jos huvittaa.

Vierailija
33/36 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole aikuisena halunnut mitään lahjoja. Olisin halunnut niitä lapsena mutta en saanut.

Ostin itselleni synttärilahjaksi pari hedelmäpuuta. Toinen jostain syystä menehtyi, ilmeisesti talvituho ja toinen on vielä hyvässä voinnissa.

Läheiset tietävät ettei minua kiinnosta omat eikä muidenkaan synttärien juhlimiset. Ei vois enää turhanpäiväisempää olla ja miksi vaatisin muita juhlimaan syntymäpäivääni kun niitä tulee ja menee joka vuosi eikä pyöreekään luku sen kummoisempi ole. Voin itse vanhenemistani juhlia jos huvittaa.

Aina Inkeri Ankeinen siellä. Kun ei lapsena niin mitä sitä nyttenkään. Ehkä sitten taivaassa. Tai helvetissä.

Vierailija
34/36 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tykkäät ja mikä on budjetti? 

Vierailija
35/36 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina Inkeri Ankeinen siellä. Kun ei lapsena niin mitä sitä nyttenkään. Ehkä sitten taivaassa. Tai helvetissä.

Kuules, kaikki vapaasti omalla tyylillään eikä kaikkien tarvitse samanlaisia ollakkaan. Lapsille kaveri synttärit ovat tärkeempiä enkä ole aikuisena enää sellaisia kaivannut. 

Vierailija
36/36 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ap on hävinnyt?

Tällaisissa aloituksissa olisi kiva, ja kohteliasta, kommentoida saamiaan vastauksia.