Mitä mieltä olet seitsemän lapsen kotiäidistä
Kommentit (110)
Laiska, työnvieroksuja joka märisee sitten myöhemmin kun ei eläkettä ole kertynyt ja yhteiskunnan pitäisi elättää
Suosikkikirjansa on luultavasti ollut Aleksis Kiven Seitsemän veljestä.
Vierailija kirjoitti:
Laiska, työnvieroksuja joka märisee sitten myöhemmin kun ei eläkettä ole kertynyt ja yhteiskunnan pitäisi elättää
Palataan asiaan sitten kun sinä olet ollut seitsemän lapsen kotiäiti.
Vierailija kirjoitti:
Seitsemän lapsen äiti ei ole laiska. Päinvastoin.
Ajattelen että raskaan homman valinnut huonoilla tuloilla... toivon aidosti hänelle jaksamista ja että elämässään olisi rakkautta ja iloa.
Arvostan jaksamistaan. Siinä on tekemistä lapsikatraan kanssa. Epäilen olisinko itse jaksanut mutta kai se olisi ollut jaksettava jos saattaa maailmaan 7 lasta. Toivottavasti pärjää.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen että raskaan homman valinnut huonoilla tuloilla... toivon aidosti hänelle jaksamista ja että elämässään olisi rakkautta ja iloa.
Joo mä ajattelen kanssa näin. Hirveä työmaa, jolla on iso hintalappu.
Jos seitsemän lasta vie varhaiskasvatuslaitokseen hoidettaviksi niin se maksaa veronmaksajille yli kymppitonnin kuukaudessa. Aika kovapalkkainen saa äiti olla, jotta siinä päästään rahallisesti plussan puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mä ajattelen kanssa näin. Hirveä työmaa, jolla on iso hintalappu.
Ihan äidille itselleen siis kallista..
Kova kunnioitus tätä äitiä kohtaan.
Todennäköisesti lestadiolainen. Tosin on vain hyvä, että edes joku tekee lapsia tähän vinksahtaneen väestöpyramidin maahan.
Vierailija kirjoitti:
Jos seitsemän lasta vie varhaiskasvatuslaitokseen hoidettaviksi niin se maksaa veronmaksajille yli kymppitonnin kuukaudessa. Aika kovapalkkainen saa äiti olla, jotta siinä päästään rahallisesti plussan puolelle.
Silti niiden uusien veronmaksajien perään itketään, vaikkei mitään haluttaisi niihin investoida.
Kun ne uudet veronmaksajat vaan ei tule suoraan työkykyisinä sieltä toosasta juoksemaan oravanpyörässä.
Vierailija kirjoitti:
Suosikkikirjansa on luultavasti ollut Aleksis Kiven Seitsemän veljestä.
Tai Lumikki ja seitsemän kääpiötä.
No jos on onnistunut kasvattamaan kakaransa koulutetuiksi veronmaksajiksi niin kiitän. Muuten katson nenänvartta pitkin ja halveksun.
Varmaan on lettu aika levahtanut.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole muuta elämässään tehnyt kun aukonut reisiä ja porsinut.🤢
Molo on kolon löytäny ja tehny kantajalleen hyvän olon!
En mitään. Ei kuulu minulle, jokaisen oma asia.