Opamox lisää ruokahalua
Onko muut huomanneet samaa? Pakko lopettaa lääke, kun paino alkoi nousta.
Kommentit (13)
Ei lisää. 40 vuotta olen käyttänyt 15mg silloin tällöin ja mahdun ovista. Joku tekosyy lihavuuteen pitää aina keksiä.
Eikä lisää. Pikemminkin päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Ei lisää. 40 vuotta olen käyttänyt 15mg silloin tällöin ja mahdun ovista. Joku tekosyy lihavuuteen pitää aina keksiä.
Se että sä et oo saanu jotain yleistä oiretta näistä, ei tarkoita etteikö joku muu voi saada.
Vierailija kirjoitti:
Aloin lihoa kun käytin päivittäin 30mg. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Bentsodiatsepiinien käyttö tulisi rajata korkeintaan 24 viikon ajaksi.
Mä taas olen tuosta lääkkeestä puoli päivää sen verran tokkurassa, ettei mikään maistu
Ihmekös että nuppilääkkeitä syövät usein läskejä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että sä et oo saanu jotain yleistä oiretta näistä, ei tarkoita etteikö joku muu voi saada.
Ei se ole mikään oire. Joku ihminen vaan mättää liikaa ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bentsodiatsepiinien käyttö tulisi rajata korkeintaan 24 viikon ajaksi.
Ei pidä rajata toisten lääkkeiden käyttöä jos sinulla ei ole vaihtoehtoa. Jos on hyvä vaihtoehto niin laita tänne.
Minua ihmetyttää nämä jatkuvasti äänessä olevat rajaajat ja pelottelijat. Jos ihminen ei tule ilman lääkettä toimeen, niin silloin lääkettä otetaan tai mahdollisesti vaihdetaan vastaavaan toiseen.
Minulla on ollut laidasta laitaan pieninä määrinä ties mitä unen saamista varten. Luulen myös, että saan ahmimiskohtauksia ja ne tulevat illalla. Ajattelin hivuttautua pois ja siirtyä toiseen lajiin. En halua kohtauksia, syön ihan kaikkea illan aikana. Kohtaukset eivät onneksi tule joka ilta, mutta lihonut olen.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas olen tuosta lääkkeestä puoli päivää sen verran tokkurassa, ettei mikään maistu
En ole enää työelämässä ja joskus herään 10:30 mutta nukun ehkä kello 2:00
Kuuluu haittoihin