orgasmi pelkästä yhdynnästä,vinkkejä? kiitos!!
saan vain jos hieron klittaa samalla...olen jo yli 40 v ja useampi lapsi. seksi mutoin ihanaan. tämä painaa vaain joskus mieltäni ja luulisin että miestänikin, vaikkei hän painosta tai puhu..
Kommentit (27)
Minni48 kirjoitti:
Luin tätä vanhaa ketjua mielenkiinnosta... itse reilusti yli 40 ja vasta nyt uuden (tai ikivanhan lapsuuden ihastuksen) kanssa saanut orgasmeja yhdynnässä. Pitkä pitkä kiihotus ja just sellanen, ettei mies kiirehdi vaan pitää mua jännityksessä eikä etene milliäkään ennen kun näkee, että olen oikeasti jo tuskissani sen kiihottumisen kanssa (kenenkään muun kanssa en ole edes oikeasti kiihottunut) ja sittenkin kiusaa ja pitkittää, hieroo mua hellästi (molemmat alasti) niin, että istuu päällä ja tunnen erektion jalkojen välissä... tätä kun riittävän kauan kestää ja tunnen kostean kalun häpyhuulilla, alan itsekin kostua (vaikka muiden kanssa ei ole tätäkään tapahtunut).
Tätä seuraavat hyvin hitaat ja lyhyet työnnöt emättimen ulkoalueilla, välillä ulos tullen ja kalulla klitorista hieroen... sitten hyvin hyvin hitaat pitkät työnnöt ja ihan käsittämättömän lyhyessä ajassa laukean. Eli totaalisesti korvien välissä. Joskus tätä ennen nuollut mulle ensin klitorisorgasmin, mikä tekee vaginaorgasmista huomattavasti helpomman. Useita miehiä ollut tätä ennen, mutta tämä hitaus ja se, että joudun odottamaan... no, ehdin mukaan ja se on taivaallista.
Tässä todettava, että ennen ensimmäistä yhdyntää olen kertonut vaikeuksistani kiihottua, eli hän on antanut mulle kaiken sen ajan mitä tarvitsen. No, parin yhdynnän jälkeen olen hetkessä valmis eli kun suhteessa ei ole negatiivisia jännitteitä vain vain positiivisia niin kummasti itsekin pystyy kiihottumaan välillä super-nopeasti.
Oot löytänyt miehen, joka osaa panna. Olisi ihanaa, kun löytäisi miehen joka malttaisi välillä panna hitaasti. Hitaat työnnöt on ehdottomasti nautinnollisimpia ainakin mun mielestä.
enpä vielä ole tavannut naista joka ei saa sitä o ta ehkäse johtuu siitä että mies ei panosta asiaan, otappa ensi kerralla ukolta suihin ekaksi että mällit läjähtää kitapurjeeseen ja sen jälkeen anna miehesi hoidella sinut
Kaikki naiset eivät saa ilman, että klitorista nuollaan tai sormetetaan. Olkaa onnellisia, jos saatte jollain lailla.
Yhdyntäorgasmin saamiseen ei itselläni ole auttanut kalun koko, esileikit, kiihko, kuka mies siinä on, pitkä suhde, luottamus, turvallisuus, yhdynnän kesto, tms. Saan, kun samalla kiihotetaan klitorista voimakkaasti. Klitorikseni on kaukana vaginasta.
Pääasia on, että nauttii seksistä. Hienoa kun saa orgasmeja. Hauskaa toki on kokeilla ja harjoitella.
Meillä tulee niin, että en koske naiseni klitoriksen tai pimppaan ollenkaan. Paljon muuta hyväilyä, ja sitten hitaita työntöjä. Ilmeisesti pitkät klittaan ja pimppaan kohdistuvat esileikit vie herkkyyttä jotenkin.
Missä kunnossa lantiopohjan lihakset ovat?
Itse saan orgasmin aina. Monta orgasmia. Sekä klitoris että emätin. Uusi mies on ihan onnessaan kanssani. Viimeksi, kun panimme laukesin esin hänen sormiaan vasten ja heti perään penistään.
Uskon, että ”salaisuuteni” on jo teini-iässä aloitettu lantiopohjan jumppa. Teen sitä kuulilla sen lisäksi puristelen lihaksillani ilmankin.
Elämä on yhtä orgasmia. Saan missä tahansa asennossa.
Eli nyt kuulakaupoille tytöt 😊
Vierailija kirjoitti:
Missä kunnossa lantiopohjan lihakset ovat?
Itse saan orgasmin aina. Monta orgasmia. Sekä klitoris että emätin. Uusi mies on ihan onnessaan kanssani. Viimeksi, kun panimme laukesin esin hänen sormiaan vasten ja heti perään penistään.Uskon, että ”salaisuuteni” on jo teini-iässä aloitettu lantiopohjan jumppa. Teen sitä kuulilla sen lisäksi puristelen lihaksillani ilmankin.
Elämä on yhtä orgasmia. Saan missä tahansa asennossa.
Eli nyt kuulakaupoille tytöt 😊
Juu juu, minäkin saan yhdyntä- ja emätinorgasmeja melko helposti ja lantionpohjan puristusvoimani on ihan mitattukin 100 %. Mutta hyvin orgastisena naisena tunnistan kyllä paskapuheet ja sinjn tapauksessasi vaillejääneen naisen motiivit piruiluun. Ja uuden miehesi onni vaihtuu vielä kyyneliin kun tajuaa millaiseen narsistilehmään on sekaantunut. 🐄🐎
Olen alkanut saada yhdyntäorgasmeja säännöllisesti viime vuonna toisen raskausaikana, sitä aiemmin olin saanut tarkalleen kolmesti ja harmillisen vaimeasti yhdynnällä. Olen 25-vuotias ja meillä on kaksi lasta (raskaudet liittyy pikkaisen vaikkei kovin merkittävästi tähän orgasmikykyyn).
Minullakin oleellista on riittävä kiihottuminen ja se, mihin yhdynnässä tähdätään. En ole saanut vaginaalista orgasmia samaan aikaan klitoriksenpäätä stimuloimalla (vielä) vaan se tekee siitä vaikeampaa ja epätodennäköisempää. Joillekin se taas toimii hyvin, mutta kannattaa ehdottomasti kokeilla useampaa eri tapaa. Aika paljon neuvotaan harjoittelemaan sillälailla, missä itselläni meni aikaa ja nautintoa hukkaan.. Kiihottumista, rentoutta, läsnäoloa ja keskittymiskykyä se ainakin vaatii, joillain enemmän, toisilla vähemmän.
Luulen, että kokemuksen myötä keskittymisestä tulee myös sillälailla helpompaa, ettei enää tarvitse ihmetellä missä tuntuu kun jo tietää miten tunto lisääntyy ja orgasmi alkaa. Nykyään saan jo pelkästä sormetuksesta oikealla tavalla sisään, vaginan etuseinämässä on herkistyvä ja herkin kohta. Se tuntuu vähän samalta kuin klitoriksenpää orgasmin lähestyessä, muttei aivan niin tiiviiltä vaan isommalta ja nautinnollisella tavalla jopa kipeältä alueelta/kohdalta.
Yhdyntäorgasmi tuntuu ainakin minusta samalta kuin klitoriksenpäästä lähtevä, mutta on jotenkin selvästi laajempi, kevyempi ja pidempi. Sen jälkeen on tavallaan helpompi jatkaa, mutta ei helppoa kuitenkaan, minulla ainakin herkkyys ikään kuin nollaantuu ja paikat ovat arat.
Fyysisesti voimakkaimman orgasmin saan siten, että mies stimuloi g-pistettä ja klitoriksen päätä yhtä aikaa. Onnekkailla se onnistuu yhdynnässä esim. miehen häpyluuta vasten, mutta itselläni mies ei voi työntyä missään kulmassa pohjaan asti vaikka on normaalikokoinen, sentti pois niin onnistuisi.. :D Ja vielä hierominen samaan aikaan ei ole tuntunut yhtä hyvältä ja jos lelua käyttää niin orgasmi lähtee klitoriksenpäästä. Silloin orgasmi on voimakkaampi kuin ilman yhdyntää, mutta jotenkin hätäinen ja olen aika huono jatkamaan (klitta)orgasmin jälkeen. Eli toista ei silloin tule.
Mitä kannattaa kokeilla jos toivoo löytävänsä tavan saada yhdynnällä olisi pitkä esileikki ja kiihottuminen kiusoitellen ja välillä vetäytyen yksin tai yhdessä. Klitoriksenpäästä lähteviä orgasmeja voi alkaa voimistamaan sormin, leluin tai yhdynnällä stimuloimalla vaginan etuseinämää (+välilihaa). Sillälailla voi löytyä sisempi oikea kohta, jossa paine alkaa tuntua kiihottuessa ja orgasmin lähestyessä. Vaikka orgasmi sitten syttyisikin klitoriksenkärjestä niin alkaa löytyä myös missä muualla tuntuu parhaalta kiihottuneena.