Lily Collins (Emily in Paris -näyttelijä) nimesi tyttärensä Toveksi
Lily on muumifani ja kutsuu miestään Nuuskamuikkuseksi (Snufkin).
Kommentit (33)
Sehän on ollut iso Muumi-fani jo vuosia. Asui Helsingissäkin pari vuotta sitten muutaman kuukauden jonkun projektin tiimoilta ja intoili kovasti. Hyvin kaunis nainen.
Tove söi mieluummin paskaa kuin puhui Suomea.
Hieno homma. Mukavan oloinen ihminen muutenkin. Ja isänsä on yksi suurista musiikissa.
Missäköhän kunnossa isä-Phil mahtaa olla? Näin jonkun kuvan niin oli aika heikossa hapessa. Toivottavasti on jotenkin kuntoutunut.
Philillä on vähän kädet ja selkä rikki ja kuulossa tinnitusta. Onneksi Peter Gabriel on kunnossa.
Phil Collins on siis nyt ikään kuin meille vähän sukua.
Miten tuo nimi lausutaan jenkeissä? Touv?
Vierailija kirjoitti:
Missäköhän kunnossa isä-Phil mahtaa olla? Näin jonkun kuvan niin oli aika heikossa hapessa. Toivottavasti on jotenkin kuntoutunut.
Mä juuri eilen mietin samaa, että missä kunnossa mahtaa Phil olla. Aika huonossa kunnossa tosiaan ollut. Selkä ilmeisesti ihan paskana eikä pysty enää soittamaan rumpuja.
Hän todellakin on tosissaan tuon Muumi-fanituksen kanssa. Luulin aluksi että on jonkinlaista markkinointia tyyliin "kaupallinen yhteistyö", mutta kun tarkemmin perehdyin niin hän on vilpittömän innokkaasi fani ja rakastaa sitä maailmaa. Joten ei sinänsä yllätä että tytär sai nimensä Muumien luojan mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä juuri eilen mietin samaa, että missä kunnossa mahtaa Phil olla. Aika huonossa kunnossa tosiaan ollut. Selkä ilmeisesti ihan paskana eikä pysty enää soittamaan rumpuja.
Kyllä kai se aika kivulloinen on. Ja kuihtunut. Onneksi on rahaa parhaisiin lääkäreihin, vaikka eihän nekään mitään voi jos tarpeeksi pahaksi on mennyt.
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣🤣 Mun englantilainen mies nauraa tälle edelleen👍
Olen ihmetellyt aikaisemminkin ja ihmettelen nytkin: miten Lily voi olla noin helvetin kaunis kun isä-Phil on enemmän jonkun menninkäisen näköinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että puujalkavitsit toimii ukkoosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa ankeuttaja heräsi, huomenta! Leuka rintaan ja vidduilemaan👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo oli hauska heitto ja sopi palstan historiaan. Muakin nauratti.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt aikaisemminkin ja ihmettelen nytkin: miten Lily voi olla noin helvetin kaunis kun isä-Phil on enemmän jonkun menninkäisen näköinen?
Sai ulkonäön äidiltään ja musiikillisuuden isältään.
Torille!