Mitä te keski-ikäiset ajattelette siitä, että jos olisitte nykyajan nuoria niin teitä ei haluaisi kukaan?
Utelette nuorten parisuhteista. Olette eläneet ajan, jolloin joku oli vaan huolittava, koska iik noloa, jos on sinkku.
Kommentit (76)
Mitä viddua? En ole huolinut ketä tahansa. Olin neitsyt 26v. asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on täysin totta. Ennen tavikset löysivät kumppanin helposti. Nykyään ei kukaan halua tavista kumppanikseen, ei edes tavikset itse. Ennen otettiin joku ihan ok.
Milloinkas tällainen taianomainen menneisyys oli?
Harhaisen ihmisen harhaisissa muistoissa.
Parempi on olla sinkku jos sopivaa puolisoa ei tapaa. Sulla ap. on ihme oletuksia.
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäiset eivät halua myöntää tätä itselleen. Katsoin sukulaisten nuoruuden kuvia isovanhemmiltani ja mietin oikeasti, että miten noin rumat ovat voineet löytää parisuhteen.
Sun kannalta oleellista on kuitenkin se, että vietät elämäsi oksentamalla yksinäisyyttäsi ja pahaa oloasi anopalstalle.
On se varmaan helpoin ratkaisu, mutta eikö se ole sinustakin säälittävää?
Ap. kuluttaa lauantaipäivää spekuloimalla tuntemattomien ihmisten nuoruutta... Ei ressukka tajua elämästä yhtään mitään😆
Ap, voit olla rumakin, mutta ruminta sussa on mieli.
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäiset eivät halua myöntää tätä itselleen. Katsoin sukulaisten nuoruuden kuvia isovanhemmiltani ja mietin oikeasti, että miten noin rumat ovat voineet löytää parisuhteen.
Siis myöntää mitä? Ei kai meille ole millään lailla vaikeaa myöntää että nykynuoret ovat pinnallisia, jos se on jopa heidän omasta mielestään totta?
Mäkin olin nuorena aika ruma ja löysin silti parisuhteen. Löysinpä parisuhteen vielä uudelleen keski-iässä vaikka olin vielä rumempi. Onhan se ikävää jos nuoret ei löydä edes nuorina, mutta se on heidän oma ongelma joka on heidän itse myönnettävä ja korjattava, meidän keski-ikäisten myöntämisillä ei ole siinä mitään tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että kelpaisin yhä samoilla spekseillä.
Esim 34v:nä olin 55 kg, siro punertavahiuksinen nainen, hyväntuulinen, fiksu, kouluttautunut ja työssäkäyvä. Kuten monet ikäiseni tuohon aikaan
Tänään olisin kuin keiju suonorsujen maassa:) Enköhän kelpaisi!
Minä olen 56v siro keijukainen norsujen maassa.
Kelpaanko?
Exkaunotar56v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim 34v:nä olin 55 kg, siro punertavahiuksinen nainen, hyväntuulinen, fiksu, kouluttautunut ja työssäkäyvä. Kuten monet ikäiseni tuohon aikaan
Kelpaanko?
Exkaunotar56v
Et, koska sinulla on päässä häikkää.
Nyt oli kyllä sensorttinen aivopieru, että melkein hävettää ap:n puolesta...
Missä päin Suomea kasvaa noin pölvästiä nuorisoa?
Keski-ikäiset, siis vanhimmat milleniaalit? Ei ole ollut pakko huolia ketään. Joo, nuorempi kun oli, sukulaiset (ja muutkin) saattoi ihmetellä, spekuloida ja painostaakin, mutta ei se ole mikään syy pariutua vastoin tahtoaan. Siinähän länkyttävät. Jos ei enää jaksa kuunnella, ennemmin välttää tuollaisten seuraa kuin tekee elämänvalintoja heidän mielikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaanko?
Exkaunotar56v
Kyllä minulla olisi ollut vientiä vielä 56v:nä jos en olisi naimisissa:)
ed
Hullu kirjoitti:
Kelpaanko?
Exkaunotar56v
Et kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Se on täysin totta. Ennen tavikset löysivät kumppanin helposti. Nykyään ei kukaan halua tavista kumppanikseen, ei edes tavikset itse. Ennen otettiin joku ihan ok.
Ei pidä paikkaansa. Olin nuori 70-luvulla ja edelleen olen vanhapoika.
Hyvin riittäisi, niinkuin riitti silloinkin. Olin pari-kolmikymppisenä urheilullinen ja hyväkroppainen nainen, ja söpö naamasta. Luonteeltani olen aina ollut ulospäinsuuntautunut ja reipas, enkä ole typeränä hihitellyt miesten jutuille.