Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epävarmuutesi

Vierailija
31.01.2025 |

Mitkä asiat tuovat sinulle epävarmuutta miehenä / naisena? 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi vastata vajaasti otsikoituihin avauksiin.

Vierailija
22/24 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikä ehdottomasti. Vanha en ole, mutta nyt kun 45 vuotta tulee täyteen, niin huomaan ajattelevani, että enää en olisi itsevarma jos miehiä tapailisin. En vaikka olen ikäisekseni hyvännäköinen. Tietoisuus lähestyvistä vaihdevuosista tuo mummo-olon.

45-v nainen on jo parhaat päivänsä nähnyt. Ei siinä iässä kukaan enää hyvältä näytä, vaikka itseäsi hyvännäköisenä pidät. Otan osaa. 

45-vuotias, olipa nainen tai mies, on parhaat päivänsä nähnyt, mutta että elämä olisi jo takanapäin, kaukana siitä. Väite, että 'ei siinä iässä kukaan enää hyvältä näytä' on paikkansa pitämätön. Naapurin rouva oli siinä iässä kuin prinsessa, vittunsakin aivan ihana, ja on sitä edelleen nyt vuosia myöhemmin. Tämän osion aloittaja, et todellakaan ole vanha 45-vuotiaana, eikä vaihdevuodetkaan lopeta viehättävyyttäsi, ei minunkaan suloiselta vaimoltani.  Kynis.mies  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono iho. Olen nyt saanut sen oikealla hoidolla ihan hyvään kuntoon, mutta vanhat aknearvet syvenee iän myötä. Oispa rahaa laseriin.

Vierailija
24/24 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikä ehdottomasti. Vanha en ole, mutta nyt kun 45 vuotta tulee täyteen, niin huomaan ajattelevani, että enää en olisi itsevarma jos miehiä tapailisin. En vaikka olen ikäisekseni hyvännäköinen. Tietoisuus lähestyvistä vaihdevuosista tuo mummo-olon.

Sama. Olen treenattu ja ikäisekseni hyvässä kunnossa ja minua luullaan usein paljon nuoremmaksi, mitä olen. Mutta silti ikääntyminen tuo epävarmuutta. Tuntuu, että kaikki miehet pohjimmiltaan haaveilee kimmoisista kakskymppistä. 

Minäkin olen 45, mutta olen itsevarmempi kuin koskaan. Olen koko ikäni ollut urheilullinen ja hyvässä kunnossa, mutta nuorempana koin paljon ulkonäköpaineita. Tämän ikäisenä ei enää kiinnosta pikku "virheet", vaikka niitä onkin enemmän kuin ennen.