Epävarmuutesi
Mitkä asiat tuovat sinulle epävarmuutta miehenä / naisena?
Kommentit (24)
No pillun nuolenta vähän hämmentää, kun ei haluaisi kurkkusyöpää.
Ikä ehdottomasti. Vanha en ole, mutta nyt kun 45 vuotta tulee täyteen, niin huomaan ajattelevani, että enää en olisi itsevarma jos miehiä tapailisin. En vaikka olen ikäisekseni hyvännäköinen. Tietoisuus lähestyvistä vaihdevuosista tuo mummo-olon.
Vierailija kirjoitti:
No pillun nuolenta vähän hämmentää, kun ei haluaisi kurkkusyöpää.
Mä en oo koskaan kuullut tällaisesta aiemmin ennen kuin tällä palstalla. Kuinka todennäköistä se on? Onhan niitä suuseksisuojiakin olemassa, jos pelottaa.
Jos oma kumppanini kieltäytyisi nuolemasta, olisi se minulle kynnyskysymys.
Etten ole riittävän hyvä sängyssä, taivu kaikkiin asentoihin tai ne tekevät kipeää yms.
Ot. Nykypäivän lapset onneksi rokotetaan HPV:ta vastaan, niin voivat oraaliseksiä sen puolesta harrastaa huoletta.
Vierailija kirjoitti:
Ot. Nykypäivän lapset onneksi rokotetaan HPV:ta vastaan, niin voivat oraaliseksiä sen puolesta harrastaa huoletta.
Oraaliseksi onkin lapsille suositeltavaa esimerkiksi kolonialistisen Afrikantähden sijasta. Niin maailma muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oraaliseksi onkin lapsille suositeltavaa esimerkiksi kolonialistisen Afrikantähden sijasta. Niin maailma muuttuu.
Enhän minä sitä tarkoittanut. Rokote pitää antaa ennen kuin aloittaa seksielämän. Moni aloittaa jossain vaiheessa teini-ikää ja jotkut vasta aikuisena, mikä on aivan okei. Rokotesuoja pitää silti saada tehokkaaksi ajoissa , joten siksi lapsia rokotetaan.
Vierailija kirjoitti:
Ikä ehdottomasti. Vanha en ole, mutta nyt kun 45 vuotta tulee täyteen, niin huomaan ajattelevani, että enää en olisi itsevarma jos miehiä tapailisin. En vaikka olen ikäisekseni hyvännäköinen. Tietoisuus lähestyvistä vaihdevuosista tuo mummo-olon.
Sama. Olen treenattu ja ikäisekseni hyvässä kunnossa ja minua luullaan usein paljon nuoremmaksi, mitä olen. Mutta silti ikääntyminen tuo epävarmuutta. Tuntuu, että kaikki miehet pohjimmiltaan haaveilee kimmoisista kakskymppistä.
Ikäkriiseilevät naiset: täällä oli joku aika sitten aihetta koskeva ketju, joka oli rohkaiseva meille 40-50+ naisille.
Oma epävarmuus: mulla kestää orgasmin saaminen niin kauan, että uudempien kumppaneiden kanssa se aina jännittää ja ahdistaa.
Oon ollut niin kauan ilman seksiä että itsevarmuus omasta viehättävyydestä, kauneudesta ja taidoista on karissut olemattomiin. Toisinaan toivoisin seksiä mutta alkaa ahdistaa ajatus että pilaisin vain kaiken kuitenkin
Vierailija kirjoitti:
Ikäkriiseilevät naiset: täällä oli joku aika sitten aihetta koskeva ketju, joka oli rohkaiseva meille 40-50+ naisille.
Oma epävarmuus: mulla kestää orgasmin saaminen niin kauan, että uudempien kumppaneiden kanssa se aina jännittää ja ahdistaa.
Muistako ketjun nimeä? Lukisin mielelläni. T. Yksi ikäkriiseilevä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma epävarmuus: mulla kestää orgasmin saaminen niin kauan, että uudempien kumppaneiden kanssa se aina jännittää ja ahdistaa.Muistako ketjun nimeä? Lukisin mielelläni. T. Yksi ikäkriiseilevä
Yritän etsiä ja nostan sen jos löydän!
Vierailija kirjoitti:
45-v nainen on jo parhaat päivänsä nähnyt. Ei siinä iässä kukaan enää hyvältä näytä, vaikka itseäsi hyvännäköisenä pidät. Otan osaa.
Se että kaluni on pystyssä, kuin hotellien aamupala pöydässä olevat nakit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
45-v nainen on jo parhaat päivänsä nähnyt. Ei siinä iässä kukaan enää hyvältä näytä, vaikka itseäsi hyvännäköisenä pidät. Otan osaa.
Ketään ei kiinnosta näyttää hyvältä idiootin silmissä. Otan osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sentään näin paha olo minulla ei ole, että purkaisin sitä ilkeilemällä toisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂 Ja sulla, ukkorievulla, ei ole lauantaina muuta tekemistä, kun päivystää täällä🤔 missä panot??
Tässä iässä ei enää mikään, kun ylittää 50 ei enää välitä mistään.