Lue keskustelun säännöt.
Vieläkö Pusituuteri2 on näiden palstojen vakkari?
17.05.2008 |
Oli joskus muutamia vuosia sitten, mutta nyt en itse enää täällä ole ehtinyt paljoa olemaan, joten en ainakaan minä ole huomannut.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla