Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllähän naiset on ihan yhtä kovia pettämään kuin miehet, tämän sanon ihan omista kokemuksista johtuen...

Vierailija
31.01.2025 |

Monesti olen nähnyt naisen ilmeestä ja silmistä, että on valmis seksiin mun kaa. Ja monesti myös toteuttanut tilanteen, olin naisvaltaisella alalla töissä ja tuli jossain vaiheessa pantua 1/3 nuorista mimmeistä ja muutamat keski-ikäiset kans panin puhki heidän pettäessä miestänsä kanssani. Saivat nuorta kovaa ja innokasta kullía, jotkut ensimmäistä kertaa eikä mun edes tarvinnu ruinata perässä, soittivat aina itse meikäläiselle kun pano halut korkeat. En siis jahdannut niitä sänkyyn vaan sanoin että soitat jos haluat kullia, muuten ei tartte olla yhteydessä, ihme hyvin toimi tuo strategia...

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse harrastan vain varattuja naisia kun niiltä saa helposti seksiä ja niistä pääsee helposti eroon. Kokemuksesta voin sanoa että naiset pettävät herkemmin ja helpommin kun miehet. Miehet kun joutuu aina tekemään töitä seksin eteen nainen ei joudu koskaan tekemään mitään sen eteen että saa miestä

Heh. Jos haluaisin saada miestä, aika monta kymmentä kiloa pitäis laihtua ennen sitä!! Todellakin joutuisin tekemään töitä.

Vierailija
22/22 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin naiset pettää siinä kuin miehetkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla