Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihan kummallinen

Vierailija
31.01.2025 |

Olen parisuhteessa elävä nainen. Seksiä saisin niin paljon kuin haluaisin. Halut on välillä ihan hurjat. Tuntuu ettei päähän muuta mahdu kuin panetus.

Päivät menee niin, että jalkoväli huutaa toimintaa. Helpotan oloani joskus, joskus en. Ajattelen että mies saa sitten hoidella minut. Hän on innokas ja saa minut tulemaan.

Mutta. Kun se hetki seksiin tulee, halut häviää. Aletaan hommiin ja orgasminkin saan, mutta se piinaava kiima häviää samantien kun sänkyyn päästään.

Voisi olla huonomminkin. En elä puutteessa enkä voi miestä syyttää. Mikä ihme minua vaivaa? Näin on ollut siis aina, sekä tämän miehen kanssa että edellisten. Naisista en välitä. Sitä tämä ei ole.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveiletko fantasioista jostain muusta kuin siitä seksistä mitä miehesi kanssa harrastatte?

Vierailija
2/25 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä homma tuo on, mutta kuulostat ihan minun vaimolta! Aina ollut noin. Välillä se ottaa päähän, mutta siihen olen tottunut. Aina sitä panettaa myös silloin ku ei ehtisi, tai on muuten hankala tilanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaveiletko fantasioista jostain muusta kuin siitä seksistä mitä miehesi kanssa harrastatte?

En oikeastaan. Ei ole mitään erikoisia fantasioita. Nuoleminen on se juttu minulle ja siitä haaveilen, mutta sitä myös saan.

Vierailija
4/25 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mikä homma tuo on, mutta kuulostat ihan minun vaimolta! Aina ollut noin. Välillä se ottaa päähän, mutta siihen olen tottunut. Aina sitä panettaa myös silloin ku ei ehtisi, tai on muuten hankala tilanne.

Anteeksi kun nauran :D Kuulostaa että pakosta ja painostettuna käyt pinna kireellä tuikkaamassa kuitenkin.

Ap

Vierailija
5/25 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikeastaan. Ei ole mitään erikoisia fantasioita. Nuoleminen on se juttu minulle ja siitä haaveilen, mutta sitä myös saan.

Voisitko saada samanalisen kiiman päälle jos miehesi näkisi sinut pitämässä omaa kivaa?

Vierailija
6/25 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Ei onnistu. Leluja löytyy ja mies on saanut katsella. Joskus on tehty niinkin, että hän on viereisessä huoneessa ja ovi on auki. Saan olla rauhassa ja toisaalta hän saa kuunnella. Ei toimi. Tai taaskin; orgasmin saan mutta se jumalaton kiima mikä tulee ihan vaikka metsässä kävellessä tai kauppareissulla. Jessus että se on piinaavaa.

Vierailija
7/25 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 6 oli siis ap

Vierailija
8/25 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^ Ei onnistu. Leluja löytyy ja mies on saanut katsella. Joskus on tehty niinkin, että hän on viereisessä huoneessa ja ovi on auki. Saan olla rauhassa ja toisaalta hän saa kuunnella. Ei toimi. Tai taaskin; orgasmin saan mutta se jumalaton kiima mikä tulee ihan vaikka metsässä kävellessä tai kauppareissulla. Jessus että se on piinaavaa.

Oho. En ymmärtänytkään että sinun kiima iskee päälle ihan arjen askareissa. Mistä sinä kauppareissulla kiiman saat päälle?

Vierailija
9/25 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho. En ymmärtänytkään että sinun kiima iskee päälle ihan arjen askareissa. Mistä sinä kauppareissulla kiiman saat päälle?

Sen kun tietäisi! Minun päästä ne ajatukset vaan tulee. Ei siis mene niin, että näen komean miehen tai jostain banaaneista tulee mieleen kaksimielisiä juttuja. Ei.

Saatan kävellä ja miettiä aivan arkisia asioita ja samalla sekunnilla ajatus kääntyy siihen, että entä jos olisinkin nyt tilanteessa, jossa voisin vietellä miehen. Se ajatus lähtee menemään yksityiskohtiinkin. Se keskeytyy kyllä, mutta jatkuu heti kun mahdollista. Sehän tässä outoa on, kun aivan tarhapöllönä goretexissa räntäsateessa mun mindset on syöjätär.

Ap

Vierailija
10/25 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen kun tietäisi! Minun päästä ne ajatukset vaan tulee. Ei siis mene niin, että näen komean miehen tai jostain banaaneista tulee mieleen kaksimielisiä juttuja. Ei.

Saatan kävellä ja miettiä aivan arkisia asioita ja samalla sekunnilla ajatus kääntyy siihen, että entä jos olisinkin nyt tilanteessa, jossa voisin vietellä

No se pitäisi siellä metsässä vetäistä goretexin puolitankoon ja nusaista kun kiima iskee?

Vierailija
11/25 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jouduin kesken metsälenkin lopettamaan erään naisen kiiman yhtymällä seisoen takaapäin lepikossa

Vierailija
12/25 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä jouduin kesken metsälenkin lopettamaan erään naisen kiiman yhtymällä seisoen takaapäin lepikossa

Tämä on rikos monella tapaa. Tarvitset naisen luvan, ja lisäksi julkinen paikka ei ole oikea paikka seksin harrastamiseen.

Ap

Vierailija
13/25 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatan kävellä ja miettiä aivan arkisia asioita ja samalla sekunnilla ajatus kääntyy siihen, että entä jos olisinkin nyt tilanteessa, jossa voisin vietellä

Herättääkö miehen veittely kiimasi? Siis ajatus mahdollisuudesta vietellä joku vastaantullut, seksuaalisesti miellyttävä mies. Pillu sykkien pohdit kuinka voisit tarjota itsesi nuoltavaksi?

Vierailija
14/25 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on rikos monella tapaa. Tarvitset naisen luvan, ja lisäksi julkinen paikka ei ole oikea paikka seksin harrastamiseen.

Ap

Metsä ei ole mikään julkinen paikka.

Vierailija
15/25 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No minä en halua seksiä ulkona. Ja se oli vain yksi esimerkki näistä tilanteista, missä panetus iskee ajatuksiin. Siihen ei pidä nyt liikaa takertua.

Ap

Vierailija
16/25 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaukset toimii huonosti. Tuossa oli jotain tuttua, että miehen viettely ajatuksena saa minut hulluksi. En silti oikeasti haluaisi vierasta. Ja omaa miestäni, joka osaa tykkäämäni temput, rakastan. Meillä on hyvä suhde.

Ap

Vierailija
17/25 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No minä en halua seksiä ulkona. Ja se oli vain yksi esimerkki näistä tilanteista, missä panetus iskee ajatuksiin. Siihen ei pidä nyt liikaa takertua.

Ap

Tai sitten kuvittelet ettet halua. Sinua panettaa jossain ja sitten kun siitä seuraa säätöä aloittaa seksi "tavallisessa" paikassa halut lauhtuu. Kokeile epätavallisia paikkoja.

Vierailija
18/25 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennan vielä, että kuten aiemmin sanoin, ajatus ei herää siitä että näen itseäni miellyttävän miehen. Tämän minä ymmärtäisinkin. Se menee niin päin, että ajatus iskee ja himo kohdistuu tooodella laajalla skaalalla keneen vaan mieheen. Ikähaarukkakin taipuu äärimmilleen. Siinä ei ole tolkkua. 

Ap

Vierailija
19/25 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Tai sitten kuvittelet ettet halua. Sinua panettaa jossain ja sitten kun siitä seuraa säätöä aloittaa seksi "tavallisessa" paikassa halut lauhtuu. Kokeile epätavallisia paikkoja.

Kiitos ratkaisuehdotuksesta. En silti halua seksiä ulkona. On niin hankalaa tällä tavoin tuoda esiin se, mitä tarkoitan.

Tämä kiima on vieläpä niin viheliäistä sorttia ettei se lopu millään. Sänkyhommista nousin tätä aloitusta tekemään ja päivän orgasmisaldo on kolme. Pitäisi joskus ehtiä miettiä muutakin. Tällaistako on olla mies :)

Ap

Vierailija
20/25 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fantasiat ovat fantaa juovia sikoja.