Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ihan kummallinen

Vierailija
31.01.2025 |

Olen parisuhteessa elävä nainen. Seksiä saisin niin paljon kuin haluaisin. Halut on välillä ihan hurjat. Tuntuu ettei päähän muuta mahdu kuin panetus.

Päivät menee niin, että jalkoväli huutaa toimintaa. Helpotan oloani joskus, joskus en. Ajattelen että mies saa sitten hoidella minut. Hän on innokas ja saa minut tulemaan.

Mutta. Kun se hetki seksiin tulee, halut häviää. Aletaan hommiin ja orgasminkin saan, mutta se piinaava kiima häviää samantien kun sänkyyn päästään.

Voisi olla huonomminkin. En elä puutteessa enkä voi miestä syyttää. Mikä ihme minua vaivaa? Näin on ollut siis aina, sekä tämän miehen kanssa että edellisten. Naisista en välitä. Sitä tämä ei ole.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkennan vielä, että kuten aiemmin sanoin, ajatus ei herää siitä että näen itseäni miellyttävän miehen. Tämän minä ymmärtäisinkin. Se menee niin päin, että ajatus iskee ja himo kohdistuu tooodella laajalla skaalalla keneen vaan mieheen. Ikähaarukkakin taipuu äärimmilleen. Siinä ei ole tolkkua. 

Ap

Siinä olisi random mies ikähaitarin ääripäästä ihmeissään kun tietäisi ajatuksesti ja himosi. 

Vierailija
22/25 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkennan vielä, että kuten aiemmin sanoin, ajatus ei herää siitä että näen itseäni miellyttävän miehen. Tämän minä ymmärtäisinkin. Se menee niin päin, että ajatus iskee ja himo kohdistuu tooodella laajalla skaalalla keneen vaan mieheen. Ikähaarukkakin taipuu äärimmilleen. Siinä ei ole tolkkua. 

Ap

Siinä olisi random mies ikähaitarin ääripäästä ihmeissään kun tietäisi ajatuksesti ja himosi. 

Kyllä :D ai että tää naurattaa mua.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kuulostaa, että pidät fantasioista enemmän kuin todellisuudesta tai jännität kuitenkin seksiä niin ettet enää haluakaan. 

Vierailija
24/25 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kuulostaa, että pidät fantasioista enemmän kuin todellisuudesta tai jännität kuitenkin seksiä niin ettet enää haluakaan. 

Niin.. Jännittämisestä ei ole kyse. Minä olen tosi sinut itseni ja seksuaalisuuteni kanssa. Olen pysynyt hoikkana ja ihan nättikin olen edelleen.

Sen kyllä allekirjoitan, että fantasiointi on kivempaa kuin tosielämä. Fantasia menee sekunnilleen minun käsikirjoitukseni mukaan ja siinä flowssa on niin nautinnollista olla. Oikeassa elämässä seksi kyllä sujuu hyvin, on vaihtelua ja asioista puhutaan, mutta siinä voi tulla kaikenlaista. Toinen vaikka aivastaa, niin hetken siinä menee että taas pääsee vauhtiin.

Ap

Vierailija
25/25 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä jouduin kesken metsälenkin lopettamaan erään naisen kiiman yhtymällä seisoen takaapäin lepikossa

Tämä on rikos monella tapaa. Tarvitset naisen luvan, ja lisäksi julkinen paikka ei ole oikea paikka seksin harrastamiseen.

Ap

Metsä ei ole mikään julkinen paikka.

No minä en halua seksiä ulkona. Ja se oli vain yksi esimerkki näistä tilanteista, missä panetus iskee ajatuksiin. Siihen ei pidä nyt liikaa takertua.

Ap

Tai sitten kuvittelet ettet halua. Sinua panettaa jossain ja sitten kun siitä seuraa säätöä aloittaa seksi "tavallisessa" paikassa halut lauh

Kivaa, että palstalla on ainakin yksi miehiä ymmärtävä nainen.