Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ville Ranta piirsi palstapersun 😅

Kommentit (494)

Vierailija
41/494 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostoskeskuksessa kysyttiin, että otatko päivän hesarin, sanoin että kävin jo aamupaskalla.

Annoit itsestäsi todella typerän vaikutelman. Oletko nyt ylpeä itsestäsi?

Tuossa edellisessä oli enemmän oivaltamista kuin yhdessäkään Rannan piirroksessa.

Vierailija
42/494 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rannan pääongelmat pilapiirtäjänä ovat seuraavat: a) se ei osaa piirtää ja b) ei ole hauska.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/494 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippumatta nyt pilapiirroksen aiheesta, mutta pitääkö oikeasti joku tuota piirrosjälkeä hyvänä?

Joo. Mä seurasin Ville Rannan blogia jo lähes 20 vuotta sitten, koska ne sarjisblogit nyt olikaan in. Oon aina ihaillut hänen töitään.

Vierailija
44/494 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vassarien fantasiaa. Tyhjänpäiväistä.

Postmodernia tekotaidetta Purran ja Halla-ahon mielestä. Annapas, Jussi, ne sakset.

Vierailija
45/494 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette voi mitään, järki voittaa. Katsokaa mitä tapahtuu Saksassa. Woke on kuoppaamista vailla. Itsepähän ärsytitte!

Saksassa kutistetaan yhteistoimin äärioikeisto. Kannattaa katsoa pääuutiset tänään. 

Vierailija
46/494 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippumatta nyt pilapiirroksen aiheesta, mutta pitääkö oikeasti joku tuota piirrosjälkeä hyvänä?

Joo. Mä seurasin Ville Rannan blogia jo lähes 20 vuotta sitten, koska ne sarjisblogit nyt olikaan in. Oon aina ihaillut hänen töitään.

Olet siis joko kärpänen tai sittisontiainen. Molemmat kun fanittavat paskaa.

Vierailija
47/494 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy olla täysin aivokuollut kurahaara, jos ihailee noita lapsellisia töherryksiä.

Vierailija
48/494 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYVÄ!

Woken kuoltua voidaan metsiä taas hoitaa järkevästi, mutta niiden toipuminen viherhömpästä kestää kyllä kauan!

Samoin woken ja dein kuoltua voidaan yhteiskuntaa taas rakentaa uudelleen!

Vierailija
49/494 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea ymmärtää, miksi se, että mä tykkään jonkun taiteilijan töistä, saa jonkun ihmisen suuttumaan ja nimittelemään, mutta näköjään sekin on mahdollista. Elämä on kummallista.

Vierailija
50/494 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita töherryksiä katsoessa yksi asia on varma: haluan mieluummin jonkun, joka piirtää nimimerkin takaa, kuin jonkun, joka piirtää omalla nimellään.

Vierailija
51/494 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ranta saa piirrellä mitä piirtelee - minäpä peruin HS:n tilauksen :)

Ei sulle mitään Hesaria oo koskaan tullu. Luet Suolen Uutisia.

Vierailija
52/494 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuta heikkolahjaiselta ituhippi "piirtäjältä" voi odottaa, jonka piirrustukset näyttävät noin 5-8 vuotiaan tekemiltä.

Palstapersu tuli paikalle 😂

Nyt on hauska 😂 Itse olet viherpieru 😂

Vierailija
53/494 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy olla täysin aivokuollut kurahaara, jos ihailee noita lapsellisia töherryksiä.

No, en pidä itseäni aivokuolleena kurahaarana, enkä myöskään ymmärrä, miten tuo toisten ihmisten nimitteleminen voi olla jonkun mielestä mielekästä toimintaa. Kai se sitten on.

Vierailija
54/494 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea ymmärtää, miksi se, että mä tykkään jonkun taiteilijan töistä, saa jonkun ihmisen suuttumaan ja nimittelemään, mutta näköjään sekin on mahdollista. Elämä on kummallista.

Maku se on huonokin maku. Kyllähän se kummastuttaa miten joku voi moisesta paskasta tykätä.

Vierailija
55/494 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sulle mitään Hesaria oo koskaan tullu. Luet Suolen Uutisia.

Suolen uutiset kuvastaakin nyky-Hesaria oikein hyvin. Siksipä loppuu tilaus.

Vierailija
56/494 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maku se on huonokin maku. Kyllähän se kummastuttaa miten joku voi moisesta paskasta tykätä.

Enemmän ihmettelen sitä, että mä kerron, että pidän jostain, ja se aiheuttaa sussa niin voimakkaan tunnereaktion, että alat haukkua mua. Esim. mulle on ihan yksi lysti, millaisesta taiteilijoista sinä tykkäät. En ajattele, että kaikkien pitäisi tykätä samasta.

Vierailija
57/494 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Evvk. Aion äänestää persuja.

Tästä seuraava strippi!

"Vaikka minua kusetetaan, evvk, aion silti äänestää persuja. Vaikka minä kärsin, evvk, kunhan m.muuttajat kärsii enemmän"

Vierailija
58/494 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Peruin sen jo 20 vuotta sitten!

Siihen mennessä Hesaria oli tilattu perheeseemme jo yli sata vuotta! 

Vierailija
59/494 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Evvk. Aion äänestää persuja.

Tästä seuraava strippi!

"Vaikka minua kusetetaan, evvk, aion silti äänestää persuja. Vaikka minä kärsin, evvk, kunhan m.muuttajat kärsii enemmän"

Edelleen tuon sitä näkökulmaa, että jos joku kuvittelee, että se oma puolue ei kuseta, niin aika sinisilmäinen saa olla.

Vierailija
60/494 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän ihmettelen sitä, että mä kerron, että pidän jostain, ja se aiheuttaa sussa niin voimakkaan tunnereaktion, että alat haukkua mua. Esim. mulle on ihan yksi lysti, millaisesta taiteilijoista sinä tykkäät. En ajattele, että kaikkien pitäisi tykätä samasta.

No kyllä se nyt vaan pistää ihmettelemään minkälainen dorka tykkää Rannan tuherruksista. Ei käy järkeen, sillä niissä ei ole mitään elementtiä mistä järkevä ihminen voisi tykätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi