Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ville Ranta piirsi palstapersun 😅

Kommentit (494)

Vierailija
61/494 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan tehdä eron palstapersujen ja persujen äänestäjien välille. Edelliset ovat paatuneita trollaajia, jotka valehtelet työkseen, ja jälkimmäiset uhreja, joille on syötetty vuosia pajunköyttä.

Pajunköyden syöminen pätee kaikkiin, jotka uskovat yhdenkään poliittisen puolueen lurituksia.

Järkevä ihminen muodostaa oman käsityksensä ja vertaa sitä puolueiden näkemyksiin. Sitten hän äänestää sitä puoluetta, joka on eniten samaa mieltä.

Järkevä ihminen ei äänestä persuja, koska puolueen käsitykset ovat harhaisia ja eivät perustu faktoihin.

Mä oon omasta mielestäni järkevä ihminen, ja tullut siihen tulokseen, että kaikki puolueet valehtelevat, minkä takia on todella vaikea äänestää yhtään ketään. En san

Kommenttisi osoittaa, että et ole järkevä ainakaan tässä asiassa. Oletat virheellisesti, että muutkin kuin persut valehtelevat, ja oletat, että aiemman kommentin kirjoittajalla on jotain tekemistä persujen kanssa.

Itse asiassa kommenttisi osoittaa, että levität populistien valheita joko tietoisesti tai tietämättäsi, koska väite, että kaikki valehtelevat on populistien tunnettu harhautus. Sitä on käyttänyt niin Trump kuin Putinkin.

Vierailija
62/494 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun persuparka on taas niin pahoittanut mielensä. Hauska seurata tätä kiukkuista vuodatusta. Ville Ranta osui harvinaisen oikeaan.

Viherpieruthan ne mielensä pahoittavat heti, kun joku uskaltaa olla eri mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/494 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No kyllä se nyt vaan pistää ihmettelemään minkälainen dorka tykkää Rannan tuherruksista. Ei käy järkeen, sillä niissä ei ole mitään elementtiä mistä järkevä ihminen voisi tykätä."

Taas tuo haukkuminen. Sua ihmetyttää, mutta et ole kuitenkaan utelias, vaan haluat itse kertoa vastauksen kysymykseen, jota et edes kysynyt.

Vierailija
64/494 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kommenttisi osoittaa, että et ole järkevä ainakaan tässä asiassa. Oletat virheellisesti, että muutkin kuin persut valehtelevat, ja oletat, että aiemman kommentin kirjoittajalla on jotain tekemistä persujen kanssa.

Itse asiassa kommenttisi osoittaa, että levität populistien valheita joko tietoisesti tai tietämättäsi, koska väite, että kaikki valehtelevat on populistien tunnettu harhautus. Sitä on käyttänyt niin Trump kuin Putinkin."

Miksi oletukseni on virheellinen? Mikä puolue ei valehtele?

Vierailija
65/494 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippumatta nyt pilapiirroksen aiheesta, mutta pitääkö oikeasti joku tuota piirrosjälkeä hyvänä?

Joo. Mä seurasin Ville Rannan blogia jo lähes 20 vuotta sitten, koska ne sarjisblogit nyt olikaan in. Oon aina ihaillut hänen töitään.

Olet siis joko kärpänen tai sittisontiainen. Molemmat kun fanittavat paskaa.

Sinä selvästi fanitat mestaria ja kehtaat silti verrata muita paskaan. Fanitat mestaria, koska sinulla tuli peppu kipeäksi Ville Rannan pilakuvasta.

Vierailija
66/494 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Evvk. Aion äänestää persuja.

Tästä seuraava strippi!

"Vaikka minua kusetetaan, evvk, aion silti äänestää persuja. Vaikka minä kärsin, evvk, kunhan m.muuttajat kärsii enemmän"

Maahamme päästetyt puoli miljoonaa, suomalaisen veronmaksajan elättämää ulkomaalaista huijaria ovat kaikkien muiden ongelmien alku ja juuri!

Suomen valtion ulkomaanvelasta 78% on aiheutunut keh.avusta ja m.muutosta! Juuri siksi on maamme tässä tilanteessa ja mummon asumistukikin piti jo lopettaa, jotta muhammedeille riittää discorahaa!

Vierailija
67/494 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhaa ja väsynyttä. Ei ole argumentteja persuja vastaan niin pelkästä persusta on tehty meemi. Säälittävää.

Vierailija
68/494 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ville on paras 👍

Ville ei osaa piirtää

Vierailija
69/494 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No kyllä se nyt vaan pistää ihmettelemään minkälainen dorka tykkää Rannan tuherruksista. Ei käy järkeen, sillä niissä ei ole mitään elementtiä mistä järkevä ihminen voisi tykätä."

Taas tuo haukkuminen. Sua ihmetyttää, mutta et ole kuitenkaan utelias, vaan haluat itse kertoa vastauksen kysymykseen, jota et edes kysynyt.

Niin, se ei nyt vaan käy järkeen - jotain täytyy olla ihmisessä pahasti vialla jos moisesta tykkää. Mutta kerroppa sinä mikä sinua vaivaa niin saadaan siihen sitten selvyys..

Vierailija
70/494 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea töherrys. Ja tuollaista paskaa hesari julkaisee ylpeänä?

Vierailija
71/494 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippumatta nyt pilapiirroksen aiheesta, mutta pitääkö oikeasti joku tuota piirrosjälkeä hyvänä?

Joo. Mä seurasin Ville Rannan blogia jo lähes 20 vuotta sitten, koska ne sarjisblogit nyt olikaan in. Oon aina ihaillut hänen töitään.

Sinä selvästi fanitat mestaria ja kehtaat silti verrata muita paskaan. Fanitat mestaria, koska sinulla tuli peppu kipeäksi Ville Rannan pilakuvasta.

En itse kyllä kutsuisi töhertelijä-Rantaa mestariksi!

Vierailija
72/494 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun persuparka on taas niin pahoittanut mielensä. Hauska seurata tätä kiukkuista vuodatusta. Ville Ranta osui harvinaisen oikeaan.

Tämä. Pistäkääs ny perskeot lisää tulemaan änkyröintiä ja rumia sanoja! Osui näköjään todellakin arkaan paikkaan.

Vierailija
73/494 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tällä palstalla ketään, jota ei olisi nimitetty joskus palstapersuksi?

Ei mua koskaan.

Vierailija
74/494 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, se ei nyt vaan käy järkeen - jotain täytyy olla ihmisessä pahasti vialla jos moisesta tykkää. Mutta kerroppa sinä mikä sinua vaivaa niin saadaan siihen sitten selvyys..

Mua vaivaa tässä tilanteessa se, että sen sijaan, että kysyisit, miksi pidän Rannan töistä, haluat itse kertoa, millainen olet, vaikket tiedäkään minusta mitään. Voit jatkaa nimittelyäni toki, mä en kylläkään enää kauaa ehdi keskustelemaan, koska menen syömään.

Vierailija
75/494 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villen pilapiirrokset eivät jaksa edelleenkään naurattaa, enkä ole edes persu.

Vierailija
76/494 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tällä palstalla ketään, jota ei olisi nimitetty joskus palstapersuksi?

Ei mua koskaan.

Sama, ei minuakaan.

Vierailija
77/494 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ville on paras 👍

Ville ei osaa piirtää

Ei osaa piirtää, ei omaa hyviä ideoita eikä ole edes hauska. Eikun Hesariin pilapiirtäjäksi! :D

Vierailija
78/494 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea ymmärtää, miksi se, että mä tykkään jonkun taiteilijan töistä, saa jonkun ihmisen suuttumaan ja nimittelemään, mutta näköjään sekin on mahdollista. Elämäa on kummallista.

Palstapersun ajatuksenjuokse menee niin, että Ville Ranta loukkasi persuja, joten Ville Ranta on lytättävä maanrakoon. Myös jokainen, joka tykkää Rannan piirroksista on lytättävä maanrakoon.

Vain palstapersu voi olla oikeassa ja vain palstapersulla on oikeus puhua.

Vierailija
79/494 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Evvk. Aion äänestää persuja.

Tästä seuraava strippi!

"Vaikka minua kusetetaan, evvk, aion silti äänestää persuja. Vaikka minä kärsin, evvk, kunhan m.muuttajat kärsii enemmän"

Maahamme päästetyt puoli miljoonaa, suomalaisen veronmaksajan elättämää ulkomaalaista huijaria ovat kaikkien muiden ongelmien alku ja juuri!

Suomen valtion ulkomaanvelasta 78% on aiheutunut keh.avusta ja m.muutosta! Juuri siksi on maamme tässä tilanteessa ja mummon asumistukikin piti jo lopettaa, jotta muhammedeille riittää discorahaa!

Väärin. 

Sitä vastoin persporvarihallitus on tuonut eniten mammuja ja myös ottanut eniten velkaa. Nämä ennätykset kuitenkin eri rrþ

Vierailija
80/494 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea ymmärtää, miksi se, että mä tykkään jonkun taiteilijan töistä, saa jonkun ihmisen suuttumaan ja nimittelemään, mutta näköjään sekin on mahdollista. Elämäa on kummallista.

Palstapersun ajatuksenjuokse menee niin, että Ville Ranta loukkasi persuja, joten Ville Ranta on lytättävä maanrakoon. Myös jokainen, joka tykkää Rannan piirroksis

Näetkö unta palstapersuista, kun toistelet heitä viestissäsi koko ajan? Oliko kostea uni?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme