Odotin lasta miehelle - mies sanoi
Että hän ei tähän rumbaan enää uudestaan halua lähteä, hän oli eronnut ja hänellä oli jo teini-ikäinen lapsi. Aborttihan siitä sitten tuli. Kortsu vaan petti. Kumpi tässä nyt on syyllinen?
Kommentit (32)
Kannattaa miettiä jatkoa, jos mies ei ole valmis tukemaan ja kantamaan vastuutaan.
Oisko mies niin huolimaton kortsun käytössä, jos itse joutuisi kokemaan abortin fyysiset kivut ja haitat?
Vierailija kirjoitti:
Mies sössi ehkäisyn käytössä ja ap maksoi abortista sekä rahalla että fyysisellä kivulla. Eli ap kantoi vastuun, kun mies mokasi.
Alkio / sikiö on se joka joutui kärsimään tässä. Riistettiin oikeus elämään!
Vierailija kirjoitti:
Jokainen määrää omasta vartalostaan joten eipä siinä miehen sanomisilla ois ollut väliä. Isä se ois ollut ja ois joutunut siihen rumbaan. Harmi. Oisit voinut antaa lapsen mulle, kun en voi saada lasta.
Ei olis joutunnu. Elarit olis varmaa pitänny maksaa, mut mihinkää isärumbaan ei ole pakko lähtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies sössi ehkäisyn käytössä ja ap maksoi abortista sekä rahalla että fyysisellä kivulla. Eli ap kantoi vastuun, kun mies mokasi.
Alkio/sikiö ei ollut missään vaiheessa tietoknen olemassaolostaan tai kyennyt tuntemaan kipua. Ap kärsi kaikki kivut.
En ymmärrä aloituksen ongelmaa? Teit abortin, et halunnut lasta? Vai tekeekö vielä tällä vuosituhannella joku asioita vain miehen mieliksi?
Kyllä se on aina naisen päätös. Ja sinä päätät keskeyttää. Ei sitä miestä ole pakko totella, jos itse lapsen haluaa pitää. Mies on halusi tai ei, elatusvelvollinen vaikka ei lapsia halua.
T. Yh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkio/sikiö ei ollut missään vaiheessa tietoknen olemassaolostaan tai kyennyt tuntemaan kipua. Ap kärsi kaikki kivut.
Pahuutta täynnä oleva vastaus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun vielä laittaisit tuon energiasi jo syntyneisiin, olemassaoleviin lapsiin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitetaan uudelleen, kun totuutta ei kestetä :
Abortti on murha, ihmiselämä alkaa hedelmöityksestä!
Ime parsaa hihhuli
Tai sitä mulkkua, sitä kautta ei raskaudu.
Vierailija kirjoitti:
Oisko mies niin huolimaton kortsun käytössä, jos itse joutuisi kokemaan abortin fyysiset kivut ja haitat?
Pitäiskö sen naisen olla huolellisempi kortsun ja muun ehkäisyn käytössä, kun kerran joutuu ihan itse kokemaan abortin fyysiset kivut ja haitat?
Kyllä pitäisi, jos haluaa naida.
Vierailija kirjoitti:
Myös muija sössi ehkäisyn käytössä. Kun haluaa ihan itse naida, niin huolehtikoon ehkäisystä ihan itse, niin ei tarvitse maksaa abortista, eikä kestää kipuja.
Ja kyllä ne kortsut hajoaa, ihan ilman kenenkään syytä.
Eli mies kantoi vastuun kun käytti kortsua ehkäisynä, ja ilmoitti että en halua enää lapsia.
AP ei kantanut vastuuta, vaan mokasi, kun ei itse huolehtinut muusta ehkäisystä.
Veetuttaa, että yritetään näissä tilanteissa aina laittaa syy miehelle, vaikka naiset on ihan itse huolimattomia ehkäisyssä.
Jos haluaa naida, niin huolehdi helvetti ehkäisystä.
Nainen 32 vee.