Seurasin tietokoneen ruudulla, kuinka ystäväni USEAN KERRAN aloitti kirjoittamaan viestiä minulle WA:ssa, mutta EI KOSKAAN lähettänyt!!
Seurasin tietokoneen ruudulla, kuinka ystäväni USEAN KERRAN aloitti kirjoittamaan viestiä minulle WA:ssa, mutta EI KOSKAAN lähettänyt!!!
Millainen ihminen rääkkää toista tällä tavoin?? Miksi hän ei lähetä viestiä, mitä kirjottaa!!??
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Rääkkää sinua, kuinka ihmeessä? Voisiko kysessä olla tilanne, jossa ystäväsi on jo opinut olemana hyvin, hyvin varovainen sanoissaan ja viesteissään, koska muuten suhtautumisesi voi olla jyrkkää? Jos sinusta tuokin herättää suuttumusta, että hän rääkkä sinua. Ja hän saattaa siellä olla epävarmana hikipäissään miettimässä., miten asettelisi sanansa oikein, ettei vain loukkaisi sinua, tai kuka tietää. Toisaalta, kannattaa ehkä avata suu ja kysyä häneltä, niin sitten ainakin tiedät oikeasti, arvailu on vain arvailua.
Minusta tuntuu, että hän tietää, että seuraan hänen kirjoittamistaan. Varmaan hän näkee, että statukseni on "Paikalla". En tiedä, mitä tehdä. Tuo tahallisuus minua riepoo!
AP
Ei tule mä olen täysin estoton