Mun mies haluaa olla mun kanssa, mutta ei halua kuitenkaan lasta
Kommentit (28)
mutta vain miehen takia älä kielllä itseltäsi lasta.
hankkia lapsia. Jos rakastatte toisianne, takana pitempi suhde ja nyt aviossa, miksi mennä eroamaan vain sellaisen takia mitä ei ole olemassa ja mitä ei ehkä koskaan saakaan.
Miksi erota sellasen takia mitä ei ole eikä ikinä tule ehkä olemaankaan.
Miellä sama juttu, paitti emme saa lasta. Ollaan totuttu ajatukseen eikä se vaivaa enää ollenkaan. Meillä on kivaa yhdessä kun voimme tehdä mitä haluamme, matkustella jne.
tuskin on elinikäinen. Sitten kun olet parhaat vuotesi ylittänyt, mies voi esim. tulla toisiin ajatuksiin ja hankkia lapsia viisikymppisenä jonkun kolmikymppisen naisen kanssa. Sinä et voi näin tehdä, pidä puolesi.
jos minun mies tekisi niin, se tarkoittas sitä ettei hän ole enää se mies jota rakastan. Hän ei olisi silloin enään rakkauteni arvoinen ja ihan mielellään saiskin häipyä.
Älkää te naiset aliarvioiko itseänne. Mies voi häipyä myös senkin takia ettei kestä lapsen tuomaa elämän muutosta, näinkihän on monelle käynyt.
vaan tekee lapsen itseään ja miestään varten ennen kuin se on myöhäistä. Pointti oli että miehellä on enemmän peliaikaa, ja siksi saattaa ajatella että kiirekkös tässä.
tämä mies häipyi aika nopeesti lapsen syntymän jälkeen. Hän ei alunpitäenkään halunnu lasta, maksaa kuulema elatusmaksut kuitenkin mutta ei käy tapaamassa lasta.
Hän oli sanonut että tämä nainen huijasi hänet isäksi eikä voi antaa sitä anteeksi.
Tulet katumaan muuten loppuikäsi ettet tehnyt lapsia silloin kun olis ollut mahdollista!
Vierailija:
Pointti oli että miehellä on enemmän peliaikaa, ja siksi saattaa ajatella että kiirekkös tässä.
Jos mies ei halua lasta, se on aika merkittävä asia lasen hankintaan ajatellen.
onko mies oikea jos et voi rakentaa hänen kanssaan sellaista elämää kuin haluat? Eri asia jo olet parikymppinen, silloin mieli saattaa muuttua vielä moneen kertaan. Muuten miettisin kyllä aika tarkkaan.
Sellainen, tuolla tavalla laskelmoiva mies ei kyllä rakasta vaimoaan muutenkaan.
Vierailija:
Pointti oli että miehellä on enemmän peliaikaa, ja siksi saattaa ajatella että kiirekkös tässä.
Tämä koska minulle lastensaanti oli tärkeämpi juttu kuin avioliittoni. Rehellinen mielipiteeni. En olisi ilman lapsia ollut koskaan onnellinen mieheni kanssa.
Itte aloin kuumeilemaan vauvaa vuoden seurustelun jälkeen parikymppisenä. Eka " pidempi/vakavampi" suhde molemmilla.
Mies sanoi että haluaa lapsia kanssani myöhemmin. Ja nyt myöhemmin meillä niitä on!
Kolme vuotta kaipasin lasta. Vuosi yritettiin ensimmäistä. Kun ei tärppiä kuulunut alkoi mieskin huolestumaan ja asenne oli ihan eri.
Nyt meitä on kahden sijasta neljä saman katon alla. Välillä kaipaa sitä rauhaa joka oli ennen lapsia! :D
Kannattaa jutella kunnolla miehen kanssa -ja erityisen tärkeetä on kuunnella mitä toinen sanoo. Älä painosta tai jankuta, se ei ole keskustelua.
Lapsen hankkiminen on todella iso asia, vaikka se tuntuu helpolta ja pieneltä. Jos toinen ei ole NYT vielä valmis niin anna aikaa haluamiseen!
Musta on ainakin ihanaa kun mies halusi lasta kanssani. Nyt kuumeilee kolmatta ennen minua..
Ajattele näin: sulla on hyvä mies joka rakastaa ja kunnioittaa sua. Ei hakkaa/ryyppää ongelmiin saakka.. Miksi se pitää jättää ja ottaa riski ettei löydä hyvää miestä muutamaan vuoteen -puhumattakaan siitä että uusi mies haluaa vauvaa HETI? Siis uuden miehen kanssa vauvan hankkiminen saattaa kestää äkkiä pidempään kuin tämän joka haluaa nauttia ajasta ilman lasta.
Aika moni ehkä ei kykene, mutta on olemassa niitä (minulla on sellainen) jolle oma vaimo on se joka tekee elämän mielekkääksi ja tarkoitukselliseksi. Sen voi tuntea ja sen kyllä näkee jos asia on niin.
Minä en sellasta junttimiestä huoliskaan jonka rakkauden kestävyydestä olisin epävarma. Eikä hän kyllä tule silmille muutenkaan..
Vierailija:
Aika moni ehkä ei kykene, mutta on olemassa niitä (minulla on sellainen) jolle oma vaimo on se joka tekee elämän mielekkääksi ja tarkoitukselliseksi. Sen voi tuntea ja sen kyllä näkee jos asia on niin.Minä en sellasta junttimiestä huoliskaan jonka rakkauden kestävyydestä olisin epävarma. Eikä hän kyllä tule silmille muutenkaan..
ovat sitä mieltä että jos mies sanoo ei niin nainen saa jäädä vaikka loppuiäkseen lapsettomaksi. Ap älä luovuta, pidä tiukka keskustelu että jos mies haluaa olla sinun kanssasi niin hänen on myös suostuttava lapseen.
jos isä on painostettu lapsenhankintaan. Kun tässä sopassa on myös se kolmas osapuoli, jota asia eniten koskee, lapsi.
En todella painostaisi vaan miettisin kahteen kertaan, onko mies oikea.
En todella painostaisi vaan miettisin kahteen kertaan, onko mies oikea.
[/quote]
siitä, minkä ikäinen olet. Turhan vanhaksi ei kannata odottaa! (Itse odotan esikoistani, jonka saimme alulle lapsettomuushoidoilla.) Kaikki miehet eivät tietysti koskaan ole valmiita, joten vuosikausia ei kannata odottaa mielen muuttumista. Tietysti, jos olette vasta tutustuneet, niin anna sille nyt aikaa ensin.