Toisen aikuisen kantamisen intiimiys ja epäsopivuus?
Pidätkö epäsopivana (liian intiiminä) jos varattu ihminen kantaa / nostaa aikuista ihmistä, joka ei ole tämän kumppani, esim. huumorin tai leikkimielisyyden vuoksi?
Itse ehkä arvioisin tapauskohtaisesti, ainakin kantavana osapuolena helposti keskittyy vain taakan painavuuteen :)
Kommentit (2)
Mulla oli jokin aika sitten jalka paketissa ja koska työpaikalla muutama porras, niin miespuolinen työkaveri kantoi minut muutaman kerran portaissa. Siirtyminen tapahtui näin nopeammin ja ehkä turvallisemminkin kuin kyynärsauvojen kanssa taiteilu. Eka kerralla meitä kumpaakin nauratti ihan hillittömästi, mutta sitten siitä tuli jokapäiväinen rutiini vähäksi aikaa. Sen verran työkaveri kommentoi painoani, että "sua nyt jaksais kantaa vaikka kilometrin".
Riippuu varmasti ihmisestä, mutta jos minun puolisoni yhtäkkiä nostaisi leikkimielisesti jonkun naisen syliinsä, niin olisi todella outoa käytöstä häneltä, ja varmasti olisi jotain tekeillä.
Sitten taas jos lankoni tekisi noin, se olisi ihan tyypillistä käytöstä häneltä.
Eli riippuu ihmisestä.