Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Kenelle menee kuolleiden vanhempien kihla ja vihkisormukset? Kuka ne saa?
31.01.2025 |
Miten teidän perheessä mennyt?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kun isoäiti kuoli, saivat äitini ja tätini hänen sormuksensa. Kun äiti sitten aikanaan kuoli, sain hänen sormuksensa ym. korunsa ainoana elossa olevana lapsena. Veli oli kuollut aikaisemmin. Minulle on kertynyt jonkin verran koruja ja olen miettinyt, minne ne menevät, kun minusta aika jättää. Minulla ei ole lapsia eikä yleensäkään perillisiä, sillä serkut ovat lähimpiä sukulaisiani. Taitaisi olla viisainta yrittää myydä korut jo eläessäni.