Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko käyneet meediolla? Millainen kokemus se oli?

Vierailija
31.01.2025 |

Tuliko fiilis, että oli tekaistua helinää vai yllättyitkö positiivisesti? Jos jaksat, kerro koko tarina. 

Itse haluaisin mennä meediolle, jos saisin yhteyden isääni. Olen kokenut hänen läsnäolon poismenon jälkeen välillä. Samaisena päivänä kun menehtyi niin illalla kuulin hänen äänensä, kertoi että "täällä" kun surin lohduttomasti. 

Olen nähnyt tietenkin unia paljon. Tässä viimeisimpänä heräsin siihen kun joku suuteli otsaani, se oli niin todentuntuista, että jäi mieleen. Pohdin olisiko ollut isäni. 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt hyvällä. Hän sai yhteyden kaikkiin kolmeen kuolleeseen ja kuvaili hyvin heidän luonteensa. Vaikka kerroinkin Keitä tulin tapaamaan ei hän olisi pystynyt mitenkään onkia heistä mitään tietoa, koska istunto alkoi tällä tiedolla. 

Vierailija
22/25 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijareitahan ne on kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt, mutta olettaisin sen olevan sitä, että valehtelija vie typeryksen rahat. 

Vierailija
24/25 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on käynyt meedion istunnossa, häntä tuli tervehtimään vuosikymmeniä aiemmin kuollut nuoruudenystävä joka kertoi että hänen on hyvä olla. Äitini uskoi ja oli tyytyväinen. 

Kuitenkin kaikki meedion sanoma oli kovin ympäripyöreää josta kukin voi poimia ne omaan läheiseen sopivat jutut ja kas, kyllähän se siltä kuulostaakin et isoisähän tässä yhteyttä ottaa. 

Jos joku kuollut haluaa ottaa yhteyttä, hän tekee sen varmasti myös ilman meedion apua. Ap, sanoit että tunnet isäsi läsnäolon, eikö se riitä? Turha maksaa huijareille. 

Vierailija
25/25 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin nuorena, kauan sitten, selvänäkijällä, joka kertoi näkevänsä henkilön, joka pitää kädessään kimppua punaisia ruusuja. Lisäksi tähän henkilöön liittyi eräs kirjain ja hänellä oli ketterät jalat. Ei harmainta aavistusta, kenestä olisi voinut olla kyse. Edesmenneitä tunnistettavia sukulaisiani hän ei nähnyt.

Sukulaiseni puolestaan kävi kerran meedioistunnossa toivoen saavansa viestiä vanhemmiltaan. Ei saanut. 

Jos jollakin on "toiselta puolelta" asiaa, niin eiköhän hän viesti ilman välikäsiä.