Koira ihmiset
Ärsyttääkö ketään muuta kun koirat seuraa ihan jokapaikkaan mukana ja ihan melkein kiinni jaloissa. Liikut sentinkin niin koira liikkuu mukana. Tuijottaa kokoajan. Teet jotain seisaalteen ja liikut 10 senttiä niin koira onkin ihan jalan vieressä ja tulet potkaisseeksi koiraa ja se dramaattisesti säikähtää.
Minun pitää vessan ovikin sulkea mennessä vessaan vaikka olen yksin koska koirat tulee ihan viereen istumaan ja tuijottaa kokoajan. Sama suihkussa.
Tuntuu ettei saa hetken rauhaa koskaan. Ärsyttää niin paljon. Välillä koitan olla häiriintymättä mutta en vaan pysty kun ärsyttää. Olet aamulahvilla koirat istuu vieressä ja tuijottaa, nouset ylös, koirat nousee ylös, viet kupin pois, koirat seuraa jaloissa kiinni, koitat kääntyä takaisinpäin, koirat on jaloissa ja melkein kompastut, koirat säikähtää, kävelet pois keittiöstä, koirat seuraa jaloissa kiinni, menet sohvalle, koirat istuu eteen ja tuijottaa minuutti tolkulla, kun ovat varmoja etten liiku niin tulee viereen tai jää siihen makaamaan.
Onhan ne toki ihania ja niistä on seuraa mutta en todella haluaisi noin tiivistä seuraa kokoajan. Olen miettinyt tosissaan heidän myymistä eteenpäin ihmiselle jota tuollainen ei haittaisi mutten usko sellaista ihmistä olevan kovin helposti. Sillä tiedän monenkin muka eläinrakkaan ihmisen somessa hehkuttavan eläimiään ja todellisuudessa kun olen nähnyt niin ei ne paljoa niiden kanssa vietä aikaa koska ei jaksa. Ja hätistää sohvalta pois ettei tule karvoja mutta somessa kyllä kuvia miten nukutaan yhdessä sohvalla.
Kommentit (22)
Ei minun koirat kyllä ole tuollaisia. Menikö rotuvalinta vai koulutus pieleen?
Tulee mieleen tutun rescue-vinttikoira. Siis maailman ihanin otus, hillitty ja kauniisti käyttäytyvä, mutta sillä on tapana töllätä isäntäväkeä ja mielellään liimautua ihokontaktiin.